Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem WSB Merito.
Co zyskujesz, zakładając konto:
- proces rekrutacji przejdziesz online,
- dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu,
- sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.
Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał dyplomu ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.
Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Krok 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję "Załóż konto" w prawym, górnym rogu.
Krok 2.
Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem WSB Merito.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
Krok 3.
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie!
Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.
Możesz to zrobić osobiście, przesłać listem, kurierem lub do Paczkomatu (bezpłatna wysyłka - zobacz więcej informacji ).
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
Krok 4.
Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
Krok 5
To już! Jesteś studentem WSB Merito!
Teraz możesz:
- przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.
Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Rekrutacja bez zakładania Konta Kandydata
Krok 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.
Krok 2.
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
Krok 3.
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- przychodząc osobiście
- korzystając z InPost - bezpłatna wysyłka - zobacz więcej informacji
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
Krok 4.
Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
Krok 5.
To już! Jesteś studentem WSB Merito!
Teraz możesz:
- zalogować się do Extranetu
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
- przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach studenckich, do których możesz dołączyć.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami.
Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
w dniach 24.12-26.12 oraz 28.12, 31.12 i 4.01 -6.01 - biuro nieczynne
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
Infolinia: jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00
Godziny otwarcia