Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

Studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Zasady rekrutacji 2022_sum

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem WSB Merito.  

 

Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online,
  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz wymaganych płatności z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu, 
  • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów 
  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście oryginał dyplomu ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.

 

Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

Krok 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję "Załóż konto" w prawym, górnym rogu. 

Krok 2.

Załóż Konto Kandydata i przejdź proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem WSB Merito. 

 

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi. 

 

 

 

 

Krok 3.

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu, online, szybko i wygodnie! 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał świadectwa dojrzałości lub inne wymagane dokumenty.
Możesz to zrobić osobiście, przesłać listem, kurierem lub do Paczkomatu (bezpłatna wysyłka - zobacz więcej informacji ).

 

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. 

 

Krok 4.

Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! 

Krok 5

To już! Jesteś studentem WSB Merito!  

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

 

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 
  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Rekrutacja bez zakładania Konta Kandydata

Krok 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.  

Krok 2.

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.  
 

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.

Krok 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:  

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz  w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. 

Krok 4.

Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.
 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

Krok 5.

To już! Jesteś studentem WSB Merito! 

Teraz możesz: 

  • zalogować się do Extranetu 
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego 
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach studenckich, do których możesz dołączyć.  

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

w dniach 24.12-26.12 oraz 28.12, 31.12 i 4.01 -6.01 - biuro nieczynne

Łabiszyńska 25

03-204 Warszawa

Infolinia: jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 18:00

Telefon: 22 256 23 04

Godziny otwarcia


poniedziałek: 08:00 - 16:00
wtorek: 08:00 - 16:00
środa: 08:00 - 16:00
czwartek: 08:00 - 16:00
piątek: 08:00 - 16:00