Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Rozumieć istotę i metody zarządzania publicznego.
- Działać zgodnie z zasadami organizacji urzędów administracji publicznej.
- Przygotowywać dokumenty określające organizację urzędów administracji.
- Wykorzystywać metody i techniki selekcji pracowników.
- Skutecznie motywować pracowników.
- Wykorzystywać systemy oceny pracowników.
- Organizować pracę zespołu pracowniczego.

Praca dla Ciebie:
- pracownik urzędu administracji rządowej i samorządowej
- pracownik organizacji pozarządowych
- pracownik działu HR
- pracownik działu PR.

Opinie

Uniwersytet w najlepszy dla mnie sposób zarządza czasem. Plan zajęć pozwala łączyć zdobywanie wiedzy z rozwojem zainteresowań. Poza tym WSB Merito oferuje warsztaty, które poszerzają wiedzę ekonomiczną i uczą, jak rozwiązywać problemy związane z prowadzeniem własnej działalności gospodarczej.
Wybrane przedmioty specjalnościowe:
- zarządzanie publiczne
- organizacja urzędów organów administracji publicznej
- zarządzanie zasobami ludzkimi w administracji
- komunikacja z otoczeniem i Public Relations.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!
do 27 maja
czesne już od
415 zł
381 zł
miesięcznie
Zapisując się do 27 maja, zyskujesz:
- 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 381 zł
- Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
- Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia [Targówek]
Pokój 009
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00