Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

 
  • Będziesz przeprowadzać analizy rynku, w tym również analizę konkurencji.
  • Poznasz mechanizmy zachowań nabywców.
  • Dowiesz się, jak zarządzać powierzchnią sprzedażową sklepu i jak eksponować produkty na półkach sklepowych, aby zwiększyć ich rotację, a tym samym poprawić wyniki działania sklepu.
  • Będziesz stosować właściwe mierniki oceny efektywności działań marketingowych.
  • Dowiesz się, jak budować długotrwałe relacje z klientami przy wykorzystaniu baz danych o klientach.
  • Będziesz przygotowywać i prowadzić kampanie reklamowe oraz działania z zakresu public relations.
zarządzanie sum

Praca dla Ciebie

  • specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie działań marketingowych
  • kierownik działu sprzedaży
  • specjalista ds. zarządzania siecią przedstawicieli handlowych
  • menedżer ds. marki odpowiedzialny za komunikację marketingową  i sprzedaż
praca

Wykładowcy

Artur Malinowski
dr Maryna Lassota
Grześ
Żylicz
dr Stanisław K. Jachowicz
Artur Kwasek
Agnieszka Nowakowska
Dominik Sieradzki
dr Artur Malinowski

Doktor Nauk Ekonomicznych. Wykładowca akademicki i praktyk.
Dwudziestoletnie doświadczenie dydaktyczne na wiodących uczelniach w Polsce. Naukowy obszar zainteresowań obejmuje: zarządzanie projektami, makroekonomię, rynki finansowe, zarządzanie finansami przedsiębiorstw i gospodarkę...

dr Maryna Lassota

Menedżer kierunku Zarządzanie. Doktor nauk społecznych w specjalizacji Nauki o Zarządzaniu i Jakości. Praktyk z bogatym doświadczeniem zdobywanym w renomowanych firmach, w tym Shell Polska, Colgate-Palmolive, Cadbury-Wedel, PZ Cussons, oraz P.P. Polskie Porty Lotnicze, gdzie zajmowała...

Barbara Grześ

Wykładowca akademicki na Uniwersytecie WSB Merito Warszawa. Doświadczony menedżer, certyfikowany Coach i Trener Biznesu, certyfikowany Mentor i Coach Kryzysowy, Trener szwajcarskiego systemu STRUCTOGRAM®, konsultant oraz przedsiębiorca – właściciel S.M.A.R.T. Business Coaching.

dr hab. Piotr Olaf Żylicz

Urodzony w Kopenhadze uznany psycholog, łączący z powodzeniem od wielu lat funkcje menedżera nauki i naukowca. Kierował m.in. Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej i Międzynarodowym Centrum Badań nad Przywództwem Uniwersytetu SWPS. Akredytowany trener, coach w biznesie, mentor i...

dr Stanisław K. Jachowicz

Wykładowca, konsultant naukowy, ekspert europejski. Doświadczenia praktyczne pracy naukowej i dydaktycznej na wielu uczelniach krajowych i zagranicznych, w procesach restrukturyzacji, wdrażania usprawnień i zarządzania projektami. Wieloletni kierownik studiów licencjackich, magisterskich i...

dr Artur Kwasek

Łowiczanin. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. W 2008 obronił doktorat z ekonomii w zakresie z nauk o zarządzaniu na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej, pisząc dysertacje na temat „Efektywnościowych modeli zarządzania w warunkach gospodarki...

Agnieszka Nowakowska - Twardowska

Praktyk Public Relations, medioznawca.
Od dwóch dekad związana z branżą doradztwa komunikacyjnego. Prowadziła projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej, CSR oraz PR produktowego dla kilkudziesięciu marek.

Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu...

dr Dominik Sieradzki

Doktor w dyscyplinie ekonomia i finanse, menedżer kierunku finanse i rachunkowość, adiunkt w WSB Merito w Warszawie.

Absolwent informatyki i ekonometrii na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz studiów licencjackich na...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia

nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF