Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Będziesz przeprowadzać analizy rynku, w tym również analizę konkurencji.
- Poznasz mechanizmy zachowań nabywców.
- Dowiesz się, jak zarządzać powierzchnią sprzedażową sklepu i jak eksponować produkty na półkach sklepowych, aby zwiększyć ich rotację, a tym samym poprawić wyniki działania sklepu.
- Będziesz stosować właściwe mierniki oceny efektywności działań marketingowych.
- Dowiesz się, jak budować długotrwałe relacje z klientami przy wykorzystaniu baz danych o klientach.
- Będziesz przygotowywać i prowadzić kampanie reklamowe oraz działania z zakresu public relations.
Praca dla Ciebie
- specjalista ds. marketingu odpowiedzialny za planowanie, przeprowadzanie i monitorowanie działań marketingowych
- kierownik działu sprzedaży
- specjalista ds. zarządzania siecią przedstawicieli handlowych
- menedżer ds. marki odpowiedzialny za komunikację marketingową i sprzedaż
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie, studia II stopnia
nie zapomnij pobrać biletu w systemie kolejkowym
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa
E-mail:
rekrutacja@warszawa.merito.pl
Telefon:
22 256 23 04
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00