Tomasz Gordon

Certyfikowany trener biznesu, ekspert Master Person Analysis, executive coach, wykładowca akademicki. Koordynator innowacyjnych studiów podyplomowych „Akademia Menedżera” na Uniwersytetach WSB Merito w Bydgoszczy i w Toruniu oraz w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Od ponad 17 lat wspiera menedżerów oraz działy sprzedaży w rozwoju ich kompetencji. Prowadził szkolenia m.in. dla Samsung Electronics Polska, Huawei Polska, PZU oraz Banku Zachodniego WBK. Jego wypowiedzi eksperckie zacytowano lub artykuły opublikowano w magazynach: „Sukces”, „Szef Sprzedaży” i „As Sprzedaży”. Wystąpił m.in. na kongresach: „Forum Szefów Sprzedaży”, „Mistrzostwo w sprzedaży” oraz współprowadził szkolenia certyfikujące dla profesjonalnych mówców i trenerów biznesu w Brian Tracy Polska.  

Joanna Konczanin

Psycholog, trener biznesu, Coach-Supervisor certyfikowany na standardach European Mentoring & Coaching Council. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu efektywności osobistej, komunikacji perswazyjnej i wywierania wpływu. Realizowała szkolenia m.in. dla Pricewaterhouse Coopers, KGHM, Poczty Polskiej, Narodowego Banku Polskiego, Banku Zachodniego WBK, Rafinerii Gdańskiej, Krajowej Izby Gospodarczej, Loży Dolnośląskiej Business Center Club. Prowadziła także zajęcia i gościnne wykłady dla studentów warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej, wrocławskiej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, toruńskim i bydgoskim Uniwersytecie WSB Merito, Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu, wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego.
 

Małgorzata Nowak

Trener biznesu, coach oraz konsultant biznesowy. Specjalizuje się m.in. w rozwoju kompetencji menedżerskich (motywowanie, przywództwo, coaching, budowanie zespołu, komunikacja, zarządzanie konfliktem). Od września 2000 roku ściśle współpracuje z Grupą Szkoleniową Kontrakt OSH, gdzie jest koordynatorem Akademii Trenera Biznesu. Współpracowała z firmami: Agora, Avon, Bank Zachodni WBK, BGŻ, Budimex, Carlsberg, Kompania Piwowarska, Liberty Direct, Nordea, Pfizer, Phytopharm, Polbank, PZU, Red Bull, Samsung, TNT, TP S.A., Unilever, Wawel.

kowalewski
Paweł Kowalewski

Negocjator, mediator, mentor, trener biznesowy, doświadczony manager, CEO, Członek Zarządu spółek giełdowych, autor bestsselerwej książki Profesjonalne negocjacje - psychologia rozmów nie tylko bienesowych Paweł Kowalewski rozwijał sprzedaż w spółkach Skarbu Państwa (KUKE S.A.- gdzie jako Pełnomocnik Zarządu, odpowiedzialny był za strategię, rozwój produktów), jak i w dużych spółkach giełdowych (takich jak Magellan S.A., gdzie był Dyrektorem Handlowym wszystkich kanałów dystrybucji). Jego doświadczenia to także stanowisko dyrektora handlowego Idea Money – spółki faktoringowej z grupy kapitałowej Getin. Ale historia zawodowa Pawła Kowalewskiego, to nie tylko segment największych firm. Z sukcesami rozwijał nowo powstające przedsiębiorstwa, budując struktury typu green-field od dnia ich powstania (m. in. CrediFact Sp. z o.o. gdzie pełnił funkcję Dyrektora Handlowego Członka Zarządu, Creditinfo – Shufa, będąc CEO tej organizacji). Udzielał także wsparcia merytorycznego firmom z branży FMCG, pełniąc w nich funkcję interim CEO. Przez 6 lat związany był z międzynarodowymi firmami konsultingowymi. Obecnier przede wszystkim jednak rozwija działalność firmy Thinkking, która zaczyna być postrzegana jako najlepsza firma w obszarze profesjonalnych negocjacji i komunikacji biznesowej. Współpracuje z Uniwersytetem WSB Merito. Autor książki “Profesjonalne negocjacje – psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych”, która w krótkim czasie od wydania stała się jedną z najlepiej sprzedawanych książek biznesowych w Polsce. W roku 2022 odebrał nagrodę jako Lider profesjonalnych szkleń z zakresu negocjacji i mediacji Polish Business Woman Awards 2022. Jako zespół Thinkking Paweł Kowalewski otrzymał również nagrodę Business Man 2022 Awards przyznawanej przez Certyfikację Krajową. Współpracował w tym zakresie z takimi firmami jak: Orange, Grupa Pracuj, Kaufland, Stokrotka, Mars, Play, Totalizator Sportowy, Urząd Prokuratorii RP, Microsoft, Danone, Lotte Wedel, Raben Transport, Nestle, AstraZeneca, PwC, Nivea, Tchibo, FritoLay/Pepsico, BSH, GSK, Philip Morris, Aryzta, Velvet Care, Renault, Huawei, Bonduelle, Żywiec oraz z wieloma innymi.

Patryk Piłat
Patryk Piłat

Od blisko 10 lat zajmuje się wspieraniem firm w realizacji ich celów biznesowych, głównie jako interim manager. Specjalizuje się w obszarach: budowania przewag konkurencyjnych, inwentyce, badaniach marketingowych oraz efektywności rozwoju mikro i małych firm. Uczestniczył we wdrożeniach biznesowych zmian w ponad 60 przedsiębiorstwach z Polski i Europy. Od 2013 roku certyfikowany trener biznesu Akademii SET.