Modelski
Rafał Modelski

Rafał Modelski w swojej karierze zawodowej skupia się na łączeniu różnych obszarów biznesu z technologią. W Software Center, Capgemini Polska pracuje z klientami znanymi na całym świecie, tworząc i wdrażając najnowocześniejsze rozwiązania szyte na miarę. W poprzedniej pracy doradzał i wdrażał systemy klasy CRM, obsługi posprzedażnej, B2B Commerce oraz marketing automation.
Jest absolwentem Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza oraz studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym. Certyfikowany Project Manager, Scrum Master, inżynier wymagań IREB.
Wieloletni wykładowca na poznańskich uczelniach, w największym stopniu zaangażowany w pracę na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu.
Dzięki swojemu doświadczeniu ma całościowe spojrzenie na realizację projektów – od pomysłu, doradztwa, zbudowania uzasadnienia biznesowego, ofertowania, dostarczenia i utrzymania produktu.
Jego misją jest dzielenie się swoją wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym w wielu firmach i projektach.

Alicja Sokołowska
Alicja Sokołowska

Analityk Biznesowy z ponad 10-letnim doświadczeniem w IT i logistyce. Ukończyła studia informatyczne na Politechnice Wrocławskiej (specjalność: Inżynieria Oprogramowania), zdobywając solidne podstawy programistyczne, następnie rozpoczęłą karierę jako programistka. Przez lata pracy nad projektami IT rozwinęła umiejętność integrowania aspektów technicznych i biznesowych, co umocniło jej holistyczne spojrzenie na produkty IT. Pracując nad projektami IT, skoncentrowała się na aspektach analizy biznesowej, w szczególności identyfikowaniu i zrozumieniu potrzeb klientów. W sektorze logistycznym doskonali umiejętności analizy łańcucha dostaw i optymalizacji procesów operacyjnych.

Maciej Skrobisz
Maciej Skrobisz

Wykładowca i praktyk binzesu. Absolwent Uniwersytetu Ekonomiczny w Poznaniu. Współpracował między innymi z GWG München, Knightfrank, AstraZeneca, UCB, SABMiller, Airbus. Projekty jakim poświęcał czas w pracy to: systemy hurtowni danych, systemy raportujące, systemy ERP, systemy bankowe internal change projects (projekty zmian organizacyjnych), tworzenie biura projektów, przeniesienie service desk'ów, rozbudowa biura.

dr inż. Rafał Renk
dr inż. Rafał Renk

Ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w obszarze IT. Posiada szerokie doświadczenie w realizacji i kierowaniu projektami komercyjnymi, wdrożeniowymi, jak i badawczo-rozwojowymi oraz prowadzeniu zajęć dydaktycznych z przedmiotów technicznych i biznesowych. Brał udział w realizacji prac w projektach w konsorcjach polskich, jak i międzynarodowych m.in. dla dużych i małych firm oraz takich instytucji jak: ministerstwa, urzędy wojewódzkie czy marszałkowskie, agencje rządowe, Europejska Agencja Kosmiczna, Europejska Agencja Obrony, Komisja Europejska (w ramach programów ramowych), ENISA, NATO.
Posiada m.in. certyfikaty TOGAF, auditora wiodącego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji wg BS 7799, zarządzania projektami PRINCE2 oraz programami MSP.

dr Krzysztof Jankiewicz
dr Krzysztof Jankiewicz

Jego kierunkami zainteresowań są zagadnienia związane z ogólnie rozumianym przetwarzaniem danych. Prowadzi działalność szkoleniową od ponad 20 lat zarówno na uczelniach wyższych jak i we współpracy z firmami szkoleniowymi. Absolwent Politechniki Poznańskiej, gdzie w 2007 roku uzyskał tytuł doktora nauk technicznych w dyscyplinie Informatyka. Jego kursy nastawione są przede wszystkim na aspekty praktyczne, a ich tematyka obejmuje takie zagadnienia jak: systemy baz danych zarówno relacyjne jak i te z nurtu NoSQL, systemy i narzędzia przetwarzania danych klasy Big Data, przetwarzanie danych o złożonym charakterze ze szczególnym uwzględnieniem danych przestrzennych i semistrukturalnych, tworzenie aplikacji mobilnych ze szczególnym uwzględnieniem platformy Android.

Mail: krzysztof.jankiewicz@poznan.merito.pl

Jarosław Wencel
Jarosław Wencel

 Inżynier z zamiłowania, z branżą IT związany od ponad 20 lat. Zainteresowania zawodowe obejmują systemy dużej skali i wysokiej dostępności. Naukowo pracował nad klastrami obliczeniowymi a zdobytą wiedzę przenosi dostarczając środowiska dla aplikacji internetowych dla rynków globalnych. Prywatnie pasjonat Internetu rzeczy oraz ultramaratonów górskich.

Marta Dorenda
Marta Dorenda

Analityczka biznesowa, entuzjastka metodyk zwinnych, wykładowczyni akademicka, specjalizująca się w wykorzystaniu nowych technologii w kształtowaniu relacji.

Mariusz Szczubełek
Mariusz Szczubełek

Od kilkunastu lat współpracuje z uczelniami i ośrodkami szkoleniowymi w zakresie zagadnień związanych m.in.: z systemami informatycznymi i ich wykorzystaniem, ergonomią oraz bezpieczeństwem i higiena pracy. Uczestnik wyjazdu studyjnego do USA: SAS Institute, IBM, The University of North Carolina at Chapel Hill, North Carolina State University, Durham University. Współautor książki „Informatyka w zarządzaniu nieruchomościami” oraz wielu publikacji. Auditor Wewnętrzny Systemu Zarządzania BHP (PN-N 18001: 2004 ) TÜV Akademia Polska Sp z o.o. Doświadczenie zawodowe zdobyte m.im w Techem, DePfa IT Services Polska Sp. z o.o., DomData Sp z o.o., DomConsult Sp. z o.o, Dom Maklerski BZ WBK. Bonair S.A., MS POS Poland. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniami z zakresu szkoleń.