Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

online

Studia na kierunku Menedżer Zarządzania Zakupami są zaprojektowane tak, aby uczestnicy nie tylko zdobywali teoretyczną wiedzę, ale także rozwijali praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w różnorodnych środowiskach biznesowych.  

Absolwent tego kierunku będzie umiał planować i usprawniać proces zakupów w organizacji, negocjować warunki i dobierać dostawców oraz zarządzać zespołem działu zakupów tak, aby wpływać na jakość towarów i usług firmy oraz na płynność finansową. Studia na tym kierunku przygotowują  nie tylko do efektywnego zarządzania procesami zakupowymi, ale również kładą nacisk na etyczne i społeczne aspekty działalności zakupowej, co jest coraz istotniejszym elementem w obecnych strategiach biznesowych. Dzięki temu, będziesz nie tylko wyposażony w umiejętności niezbędne do skutecznego negocjowania warunków i wyboru dostawców, ale również świadomy społecznej odpowiedzialności biznesu.

x

Zajęcia na Podyplomowych Studiach Menedżer Zarządzania Zakupami prowadzą profesjonaliści z branży - menedżerowie i dyrektorzy zakupów, którzy podzielą się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem z polskich i międzynarodowych rynków.  

Nawiązanie kontaktów oraz współpraca z innymi praktykami na tym kierunku umożliwi rozbudowanie sieci zawodowej, co może być kluczowe dla rozwoju kariery w dziedzinie zarządzania zakupami.  

 

student 2024

Podyplomowe Studia Menedżer Zarządzania Zakupami organizowane są w partnerstwie z Goodman Group Sp. z o.o – firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się w zarządzaniu zakupami, organizatorem konferencji zakupowej Procurement Angels – największego krajowego wydarzenia skupiającego profesjonalistów z obszaru zarządzania zakupami.

studenci

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: dsp@warszawa.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

BUR

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą. 

 

Zostaw kontakt

kontakt

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz wiedzę popartą konkretnymi przykładami w zakresie dobrych praktyk zakupowych stosowanych przez liderów rynkowych, dowiesz się jakie zmiany możesz wdrażać w swojej organizacji, żeby poprawić efektywność procesów zakupowych, jak prognozować zakupy i jaki wpływ ma to na inne procesy w firmie. 

  • W czasie zajęć dowiesz się jak wycenić potencjał dostawcy oraz jak wybrać odpowiedniego dostawcę do SRM (Supplier Relationship Management). 

  • Zdobędziesz niezbędne umiejętności wspomagające w procesie negocjacji  
    z różnymi typami dostawców. 

  • Dowiesz się jak budować zespół zakupowy przy wsparciu o takie narzędzia jak np. macierz kompetencji. 

  • Dowiesz się, jak zabezpieczyć zakup produktów lub usług przez zastosowanie właściwych zapisów w umowach. 

  • Zyskasz świadomość, jak zarządzać oraz optymalizować zapasy w firmie. 

  • Dowiesz się, na jakie czynniki z punktu widzenia zakupów powinno zwrócić się uwagę w przypadku importu produktów i doboru odpowiednich procedur celnych. 

  • Poznasz skuteczne strategie i taktyki sourcingowe. 

  • Dowiesz się, czym są strategie zakupowe, poznasz metody ich formułowania oraz wdrażania. 

  • Otrzymasz kompleksową wiedzę z zakresu zarządzania ryzykiem, zrozumiesz i poznasz sposoby tworzenia procesów i zarządzania ryzykiem, dowiesz się w jaki sposób budować plany przeciwdziałania i redukcji ryzyka a także będziesz potrafił rozróżnić ryzyko od zagrożenia. 

  • Dowiesz się na czym polega project procurement management. 

Dla kogo?

Studia na kierunku Menedżer Zarządzania Zakupami są skierowane przede wszystkim do osób zainteresowanych rozwojem kariery zawodowej w obszarze zarządzania, szczególnie w kontekście funkcji związanych z zakupami i zaopatrzeniem w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Program ten adresowany jest zarówno do osób już pracujących w dziale zakupów, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, jak i do absolwentów innych kierunków, którzy chcą rozpocząć lub zmienić ścieżkę kariery w obszarze zarządzania zakupami.

Studia są również dedykowane przedsiębiorcom i menedżerom, którzy chcą lepiej zrozumieć i efektywniej zarządzać procesami zakupowymi w swoich firmach, co może przyczynić się do poprawy wyników ekonomicznych i efektywności operacyjnej organizacji.

Wreszcie, oferta studiów na  tym kierunku może zainteresować osoby, które dopiero planują rozpoczęcie pracy zawodowej w obszarze zarządzania i chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu w dynamicznym świecie biznesu.

 

Bezpłatne webinary

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych webinarach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Webinary realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów na kierunku menedżer zarządzania zakupami: 

 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 168
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Grzegorz Olechniewicz
Beata Kasperowicz
Daniel Matela
Dawid Kujaczyński
Rafał Szewczyk
Michał Ziółkowski
Anna Moroń
Kamil Kochalski
Maciej Król
Grzegorz Olechniewicz

Prezes Zarządu oraz partner zarządzający w Goodman Group Sp. z o.o, firmy doradczo-szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu zakupami, organizatora konferencji zakupowej Procurement Angels – największego krajowego wydarzenia skupiającego profesjonalistów z obszaru zarządzania...

Beata Kasperowicz

Senior Manager Trade Compliance w Alcon Pharmaceuticals Ltd, Szwajcaria. Ekspert w zakresie stosowania przepisów Prawa Celnego. Agent Celny z 20-letnim stażem pracy w dokonywaniu odpraw celnych. Ukończyła Logistykę na Uniwersytecie Ekonomicznym w  Poznaniu. Pracę  w zawodzie agenta celnego...

Daniel Matela

Procurement Director / Head of Capex Equipment w GSK. Ekspert zakupów z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zakupami w spółkach polskich i koncernach międzynarodowych. Karierę zakupową rozpoczynał w koncernie finansowym Aviva (wcześniej Commercial Union). Swoje doświadczenie...

Dawid Kujaczyński

Dyrektor planowania łańcucha dostaw w AMICA S.A. ekspert w dziedzinie zarządzania łańcuchem dostaw z 15 letnim doświadczeniem,  absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Logistyka.  

Z sukcesami wdraża i realizuje projekty rozwojowe i innowacyjne w dziedzinie łańcucha dostaw,...

Rafał Szewczyk

Dyrektor ds. Zakupów- GRUPA NEUCA, negocjator, prawnik, z zakupami związany od 15 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami zakupowymi w obszarze zakupów wspierających, bezpośrednich, inwestycyjnych oraz projektowych a także w zakresie kierowania projektami i...

Michał Ziółkowski

Kierownik Zakupów, GRUPA NEUCA, W zakupach od blisko 10 lat. Osią jego działań jest wartości jaką zakupy mogą wnosić do organizacji - usprawnia, skupia się na relacjach oraz interesariuszach, efektywności procesów oraz podejściu empirycznym. Budował i buduje skuteczne strategie....

Anna Moroń

Dyrektor Pionu Zakupów GTV Poland SA, kilkakrotnie z sukcesem przeprowadzała zmiany  

w obszarze zakupów tworząc skutecznie działające zespoły zakupowe będące profesjonalnym wsparciem dla biznesu. Efekty jej pracy zawsze widoczne są w wynikach negocjacyjnych, zadowoleniu klienta...

Kamil Kochalski

Category Manager Raw Materials & Energy ROCKWOOL GROUP, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zakupach. Pracował w dużych międzynarodowych korporacjach m.in. jako European Sourcing Manager, Procurement Manager, aktualnie jako International Category Manager w Rockwool Group. Posiada tytuł...

Maciej Król

Właściciel w Górski Król Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych, absolwent Wydziału Prawa
i Administracji na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, radca prawny wpisany na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu (PZ-3616) oraz doradca restrukturyzacyjny (nr licencji...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

pobierz bilet w systemie kolejkowym https://bezkolejki.eu/merito-warszawa

Pokój 002 i 003
Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF