Opis kierunku

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.


Studia w formule online (synchronicznie).


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy.
 

online

Studia na kierunku Menedżer Zarządzania Zakupami są zaprojektowane tak, aby uczestnicy nie tylko zdobywali teoretyczną wiedzę, ale także rozwijali praktyczne umiejętności niezbędne do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi w różnorodnych środowiskach biznesowych.  

Absolwent tego kierunku będzie umiał planować i usprawniać proces zakupów w organizacji, negocjować warunki i dobierać dostawców oraz zarządzać zespołem działu zakupów tak, aby wpływać na jakość towarów i usług firmy oraz na płynność finansową. Studia na tym kierunku przygotowują  nie tylko do efektywnego zarządzania procesami zakupowymi, ale również kładą nacisk na etyczne i społeczne aspekty działalności zakupowej, co jest coraz istotniejszym elementem w obecnych strategiach biznesowych. Dzięki temu, będziesz nie tylko wyposażony w umiejętności niezbędne do skutecznego negocjowania warunków i wyboru dostawców, ale również świadomy społecznej odpowiedzialności biznesu.

student

Zajęcia na Podyplomowych Studiach Menedżer Zarządzania Zakupami prowadzą profesjonaliści z branży - menedżerowie i dyrektorzy zakupów, którzy podzielą się swoją wiedzą i praktycznym doświadczeniem z polskich i międzynarodowych rynków.  

Nawiązanie kontaktów oraz współpraca z innymi praktykami na tym kierunku umożliwi rozbudowanie sieci zawodowej, co może być kluczowe dla rozwoju kariery w dziedzinie zarządzania zakupami.  

 

student 2024

Podyplomowe Studia Menedżer Zarządzania Zakupami organizowane są w partnerstwie z Goodman Group Sp. z o.o – firmą doradczo-szkoleniową specjalizującą się w zarządzaniu zakupami, organizatorem konferencji zakupowej Procurement Angels – największego krajowego wydarzenia skupiającego profesjonalistów z obszaru zarządzania zakupami.

studenci

Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?

Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP


Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!

Napisz: dsp@warszawa.merito.pl

 

Dowiedz się więcej o BUR

BUR

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Działem Studiów Podyplomowych.

 

 

Zostaw kontakt

kontakt

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz wiedzę popartą konkretnymi przykładami w zakresie dobrych praktyk zakupowych stosowanych przez liderów rynkowych, dowiesz się jakie zmiany możesz wdrażać w swojej organizacji, żeby poprawić efektywność procesów zakupowych, jak prognozować zakupy i jaki wpływ ma to na inne procesy w firmie. 

  • W czasie zajęć dowiesz się jak wycenić potencjał dostawcy oraz jak wybrać odpowiedniego dostawcę do SRM (Supplier Relationship Management). 

  • Zdobędziesz niezbędne umiejętności wspomagające w procesie negocjacji  
    z różnymi typami dostawców. 

  • Dowiesz się jak budować zespół zakupowy przy wsparciu o takie narzędzia jak np. macierz kompetencji. 

  • Dowiesz się, jak zabezpieczyć zakup produktów lub usług przez zastosowanie właściwych zapisów w umowach. 

  • Zyskasz świadomość, jak zarządzać oraz optymalizować zapasy w firmie. 

  • Dowiesz się, na jakie czynniki z punktu widzenia zakupów powinno zwrócić się uwagę w przypadku importu produktów i doboru odpowiednich procedur celnych. 

  • Poznasz skuteczne strategie i taktyki sourcingowe. 

  • Dowiesz się, czym są strategie zakupowe, poznasz metody ich formułowania oraz wdrażania. 

  • Otrzymasz kompleksową wiedzę z zakresu zarządzania ryzykiem, zrozumiesz i poznasz sposoby tworzenia procesów i zarządzania ryzykiem, dowiesz się w jaki sposób budować plany przeciwdziałania i redukcji ryzyka a także będziesz potrafił rozróżnić ryzyko od zagrożenia. 

  • Dowiesz się na czym polega project procurement management. 

Dla kogo?

Studia na kierunku Menedżer Zarządzania Zakupami są skierowane przede wszystkim do osób zainteresowanych rozwojem kariery zawodowej w obszarze zarządzania, szczególnie w kontekście funkcji związanych z zakupami i zaopatrzeniem w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Program ten adresowany jest zarówno do osób już pracujących w dziale zakupów, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności, jak i do absolwentów innych kierunków, którzy chcą rozpocząć lub zmienić ścieżkę kariery w obszarze zarządzania zakupami.

Studia są również dedykowane przedsiębiorcom i menedżerom, którzy chcą lepiej zrozumieć i efektywniej zarządzać procesami zakupowymi w swoich firmach, co może przyczynić się do poprawy wyników ekonomicznych i efektywności operacyjnej organizacji.

Wreszcie, oferta studiów na  tym kierunku może zainteresować osoby, które dopiero planują rozpoczęcie pracy zawodowej w obszarze zarządzania i chcą zdobyć specjalistyczną wiedzę i umiejętności niezbędne do odniesienia sukcesu w dynamicznym świecie biznesu.

 

Bezpłatne webinary

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych webinarach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Webinary realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów na kierunku Menedżer zarządzania zakupami: 

 

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 168
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Grzegorz Olechniewicz
Maciej Król
Beata Kasperowicz
Daniel Matela
Dawid Kujaczyński
Rafał Szewczyk
Michał Ziółkowski
Anna Moroń
Kamil Kochalski
Grzegorz Olechniewicz

Prezes Zarządu oraz partner zarządzający w Goodman Group Sp. z o.o, firmy doradczo-szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu zakupami, organizatora konferencji zakupowej Procurement Angels – największego krajowego wydarzenia skupiającego profesjonalistów z obszaru zarządzania...

Maciej Król

Właściciel w Górski Król Kancelaria Adwokatów i Radców Prawnych, absolwent Wydziału Prawa
i Administracji na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, radca prawny wpisany na listę Okręgowej Izby Radców Prawnych w Poznaniu (PZ-3616) oraz doradca restrukturyzacyjny (nr licencji...

Beata Kasperowicz

Senior Manager Trade Compliance w Alcon Pharmaceuticals Ltd, Szwajcaria. Ekspert w zakresie stosowania przepisów Prawa Celnego. Agent Celny z 20-letnim stażem pracy w dokonywaniu odpraw celnych. Ukończyła Logistykę na Uniwersytecie Ekonomicznym w  Poznaniu. Pracę  w zawodzie agenta celnego...

Daniel Matela

Procurement Director / Head of Capex Equipment w GSK. Ekspert zakupów z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zakupami w spółkach polskich i koncernach międzynarodowych. Karierę zakupową rozpoczynał w koncernie finansowym Aviva (wcześniej Commercial Union). Swoje doświadczenie...

Dawid Kujaczyński

Dyrektor planowania łańcucha dostaw w AMICA S.A. ekspert w dziedzinie zarządzania łańcuchem dostaw z 15 letnim doświadczeniem,  absolwent Politechniki Poznańskiej na kierunku Logistyka.  

Z sukcesami wdraża i realizuje projekty rozwojowe i innowacyjne w dziedzinie łańcucha dostaw,...

Rafał Szewczyk

Dyrektor ds. Zakupów- GRUPA NEUCA, negocjator, prawnik, z zakupami związany od 15 lat. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu strukturami zakupowymi w obszarze zakupów wspierających, bezpośrednich, inwestycyjnych oraz projektowych a także w zakresie kierowania projektami i...

Michał Ziółkowski

Kierownik Zakupów, GRUPA NEUCA, W zakupach od blisko 10 lat. Osią jego działań jest wartości jaką zakupy mogą wnosić do organizacji - usprawnia, skupia się na relacjach oraz interesariuszach, efektywności procesów oraz podejściu empirycznym. Budował i buduje skuteczne strategie....

Anna Moroń

Dyrektor Pionu Zakupów GTV Poland SA, kilkakrotnie z sukcesem przeprowadzała zmiany  

w obszarze zakupów tworząc skutecznie działające zespoły zakupowe będące profesjonalnym wsparciem dla biznesu. Efekty jej pracy zawsze widoczne są w wynikach negocjacyjnych, zadowoleniu klienta...

Kamil Kochalski

Category Manager Raw Materials & Energy ROCKWOOL GROUP, praktyk z wieloletnim doświadczeniem w zakupach. Pracował w dużych międzynarodowych korporacjach m.in. jako European Sourcing Manager, Procurement Manager, aktualnie jako International Category Manager w Rockwool Group. Posiada tytuł...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział studiów podyplomowych i szkoleń

w dniach 24.12-26.12 oraz 31.12-1.01 i 6.01 - dział nieczyny

Pokój 002
Łabiszyńska, 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-cz: 08:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF