Co to jest?

Wprowadzenie do Lean Management dla procesów HR to szkolenie prowadzone w formie warsztatowej, którego celem jest zapoznanie uczestników z podstawowymi technikami Lean Management w usługach, a konkretnie w obszarze i procesach HR. Poprzez realizację przykładowego projektu usprawnieniowego w konkretnym procesie uczestnicą będą mieli możliwość zmapowania procesu, poszukiwania marnotrawstw a następnie zaproponowania konkretnych usprawnień w analizowanym procesie. To wszystko pod okiem naszego trenera, który posiada 17 letnie doświadczenie we wdrażaniu usprawnień w procesach usługowych i produkcyjnych.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest nie tylko zapoznanie uczestników z podstawowymi narzędziami metodyki Lean Management ale przede wszystkim przygotowanie uczestnika do pełnienia roli agenta zmiany. Kim jest agent zmiany? To ktoś, kto w swojej firmie będzie w stanie wskazać miejsca występowania nieefektywności i za pomocą poznanych narzędzi będzie je w stanie wyeliminować marnotrawstwa w procesach HR i pokrewnych.

Co zyskasz, uczestnicząc w kursach i szkoleniach w WSB Merito?

Organizacja
Zajęcia z ekspertami
Medal
Certyfikat
Promocja
Konkurencyjne ceny
Uścisk dłoni
Dyskusje i wymiana doświadczeń

Dla kogo?

Warsztat jest skierowany do każdego, bo rozpoczynamy przygodę z Lean Management od podstaw. Zatem jeżeli wydaje Ci się, że mógłbyś w swojej firmie osiągnąć więcej, ale być może nie potrafisz przekonać kierownictwa albo po prostu brakuje Ci umiejętności zarządzenia projektem usprawnieniowym Lean, to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Nauczymy się jak rozmawiać o Lean, jak przekonywać za pomocą liczb i faktów, co pokazywać by wytworzyć potrzebę ‘pilności zmiany’ tym samym zyskać aprobatę dla naszych działań. 

Certyfikat

Uczestnicy po pozytywnym zaliczeniu testu otrzymują certyfikat Lean Management w procesach HR sygnowany przez UWSB Merito w Warszawie oraz The Lean Six Sigma Academy Poland ®.

Forma zajęć

Omawiane techniki i narzędzia Lean Management stosowane będą podczas pracy na symulowanym procesie obszaru HR. Uczestnicy podzieleni na grupy zadaniowe będą wspólnie wypracowywać rozwiązanie dla konkretnego problemu, starając się jak najlepiej dostosować poznane narzędzia do oczekiwań klientów procesu poprzez:
•    warsztaty i ćwiczenia w grupach
•    studia przypadków i dyskusje
•    konsultacje
•    symulację procesu.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Dział Szkoleń

Łabiszyńska 25
03-204 Warszawa

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00