Najbliższy MBA Day już 12 czerwca! Wszystkich zainteresowanych studiami Master of Business Administration zapraszamy na zajęcia otwarte do Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, ul. Fabryczna 29-31, w trakcie których zobaczą, jak wyglądają studia w praktyce.
Termin: 12 czerwca 2019 r. godz. 16:30
Miejsce: WSB we Wrocławiu, strefa MBA, budynek B
Uczestnictwo w wydarzeniu jest bezpłatne, z uwagi na ograniczoną ilość miejsc obowiązują zapisy.
Plan MBA Day
16:30 - 17:00 - rejestracja uczestników
17:00 - 18:00 - "Diagnoza zachowań pracowniczych jako kierunek poprawiający efektywność działań w obszarze zawodowym"- Roman Brzezina (sala 102, budynek B, Strefa MBA)
18:15 - 19:15 - "Jak osiągać swoje cele i marzenia w biznesie i poza nim? Zostań Alpinistą Życia" - Jacek Skrzypczyński, Elżbieta Krokosz (sala 102, budynek B, Strefa MBA)
19:15 – networking (sala 104, budynek B, Strefa MBA)
Kilka słów o prowadzących
Roman Brzezina - przedsiębiorca, trener biznesu i sprzedaży. Szkoli z zakresu m.in. negocjacji, sprzedaży, komunikacji, zarządzania sobą i własnym rozwojem. Stawia na permanentny rozwój osobisty. Wiedzę i umiejętności zdobywał u wielu cenionych autorytetów z zakresu rozwoju osobistego m.in. Fryderyka Karzełka, Briana Tracy, Mateusza Grzesiaka, Andrzeja Fesnaka, Franciszka Staniszewskiego. Od wielu lat buduje świadomość poprzez wykłady i szkolenia. Wykształcił liczne grono managerów i doradców finansowych. Od 2008 roku jest certyfikowanym trenerem w firmie Persolog Polska sp. z o.o., gdzie, wykorzystując znajomość modelu zachowań oraz osobowości, prowadzi liczne szkolenia. Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Ekspert z zakresu sprzedaży naturalnej. Pełni funkcję Dyrektora Regionalnego w Polskiej Grupie Doradczo Finansowej sp. z o.o.
O zajęciach:
"Diagnoza zachowań pracowniczych jako kierunek poprawiający efektywność działań w obszarze zawodowym"
Historycznie rzecz biorąc, żyjemy w najpiękniejszych czasach dla człowieka. Możemy się edukować w dowolnym obszarze, możemy mieć pracę, jaką sobie wymarzymy, oraz podróżować po całym świecie. Dlaczego więc tak się nie dzieje, lub nie zawsze tak się dzieje?
Wprawdzie posiadamy dużo wiedzy, jednak czy zawsze potrafimy ją w odpowiedni sposób wykorzystać ? Czy potrafimy przełożyć teorię na praktyczne umiejętności? W trakcie krótkiego szkolenia chcę nawiązać do 2 bloków prowadzonych przeze mnie w ramach programu MBA. Są to:
- Talent Management
- Skuteczna komunikacja w biznesie.
Przybliżę Państwu kilka zagadnień, które w szerszym kontekście będą omawiane i ćwiczone na zajęciach. Będzie mowa o tym, jak skutecznie komunikować z osobami o różnych typach zachowań i dlaczego ma to ogromne znaczenie. Pokażę, że wykonywanie czynności, do których jesteśmy predysponowani, przeciwdziała wypaleniu zawodowemu oraz wykształca kompetencję, którą mogę nazwać gotowością do robienia więcej niż od nas oczekują. Czynnik ludzki w przedsiębiorstwie jest jednym z najważniejszych, dlatego więc warto zwrócić uwagę, z kim współpracujemy i jak z takimi osobami postępować. Również aspekt inteligencji emocjonalnej w zakresie rozpoznawania stanów emocjonalnych innych osób, empatii oraz radzenia sobie ze stresem ma kluczowe znaczenie przy zarządzaniu zespołem pracowniczym. John D. Rockefeller powiedział "Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem".
Jacek Skrzypczyński, ICF PCC - Leadership/strategy/team Coach/trainer/consultant, certyfikowany coach w M. Goldsmith, CTI, TCI, Erickson College, CoachU, najlepszy trener wg Forbes (2004). Posiada szerokie doświadczenie w obszarze rozwoju ludzi i organizacji dla przedsiębiorstw polskich i zagranicznych. Ekspert w zakresie leadership development, team coachingu oraz nauki przez doświadczanie. Pracuje także jako executive i expat coach oraz wykładowca na programach MBA na uniwersytetach Viadrina (Niemcy), Franklin (USA) oraz Wyższej Szkole Bankowej. Jest autorem licznych artykułów i modeli z zakresu zarządzania, leadership, rozwoju zespołów, zmian i doskonalenia osobistego. Dyplom Master of Science in Management Uniwersytetu w Calgary w Kanadzie. Prywatnie pasjonat alpinizmu - lider wypraw w Alpy, Himalaje, Góry Skaliste i na Alaskę. Obywatel Polski i Kanady aktualnie rezydujący w Polsce i Hiszpanii. Pracował jako senior trener w Outward Bound Canada i kadetów Armii Kanadyjskiej na Jukonie, konsultant w Neumann Management Institute, business development manager w Achieve Global i Impact Development Training oraz jako coach z M. Goldsmith, NetExpat i CoachU. Pomaga organizacjom w rozwoju liderów i zespołów oraz przeprowadzaniu zmian – poprzez system treningów, coachingu i konsultacji. Stworzył i poprowadził programy w Kanadzie, Europie i w Polsce między innymi dla: American Express, Bank of Montreal, Bank Zachodni WBK, Cadbury-Wedel, Centra-Exide, Coca Cola, Commercial Union, Dialog, Era, Esso, EuroBank, Finning, General Electric, Hewlett-Packard, Hochtief, Hongkong Bank, Impel, Kompania Piwowarska, Leroy Merlin, Polkomtel, Rothmans, Royal Bank, Sanofi-Bicom, Shell, Siemens, Toyota, Viessmann, Volvo, Xerox.
Elżbieta Krokosz - International Trainer, Coach & HR Consultant. Od ponad 20 lat pracuje z międzynarodowymi firmami, pomagając im w osiąganiu sukcesów poprzez rozwój przywództwa na każdym szczeblu organizacji, poprzez identyfikację i rozwój największych talentów w firmach oraz wdrażanie całościowych systemów rozwoju ludzi. Projekty globalne realizowała w wielu krajach m.in. w Polsce, USA, Irlandii, Austrii, Chorwacji, Serbii, Rumunii, Bułgarii, Czarnogórze, Hiszpanii. Projekty rozwojowe prowadziła między innymi dla takich klientów jak: ATOS, Whirlpool, Mars, Wrigley, Tauron Dystrybucja, Raben Logistics, P4 (Play), CEDC, Avon, BP Polska, Deutsche Bank, Carlsberg Shared Services, Żywiec Zdrój, Fortum Heat & Power, Hewlett Packard, Procter & Gamble, Faurecia, Molson Coors, UBS. Jej profesjonalne licencje obejmują takie narzędzia, jak: Emotional Intelligence questionnaire – Hay Group, UK, Myers Briggs Type Indication (MBTI) – OPP Ltd., Occupational Testing Level A & Level B certified by British Psychological Association, Leadership Inventory Style by Hay Group, “Manager as Inspiring Leader” certified by The International School of Coaching, Extended DISCK. Pracowała przez 5 lat jako Learning & Development Manager w Irlandii dla największego banku irlandzkiego AIB zajmując się wdrażaniem Strategii Rozwoju Ludzi dla 8500 pracowników. Wdrażała wewnętrzne systemy coachingu dla działów AIB np. Bankowości Prywatnej, Inwestycje i Ubezpieczenia. Zarządzała programami talentowymi w AIB oraz rozwojem kompetencji dla całej populacji banku. 3 lata mieszkała także w Austrii i pracowała w Xerox Services jako HR Consultant i Talent Consultant dla centrali OMV w Austrii. Stypendystka Iacocca Institute USA w programie „The Global Village for Future Leaders in Business & Industry”. Od kilku lat realizuje także misję zwiększania zaangażowania ludzi w swoją pracę, ucząc ich zarządzać własnym talentem. Jej Konferencja „Zarządzaj Własnym Talentem” na ten temat zgromadziła w tym roku ponad 2000 osób.