Przerwa zimowa odbędzie się w okresie od 21.12.2020 r. - 07.01.2021 r. Dotyczy ona studentów oraz pracy poszczególnych działów, które będą nieczynne. Terminy przerwy w pracy działów podajemy poniżej. Sprawy administracyjne i organizacyjne, które wymagają załatwienia jeszcze w grudniu, prosimy zgłaszać najpóźniej do 19.12.2020 r., aby nie musiały czekać do stycznia.
Terminy przerwy w pracy działów
- Biuro Rekrutacji - 24.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Admission Office for Foreigners and the English Language Studies - 24.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Dziekanat studiów I stopnia (licencjackie, inżynierskie) - 23.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Dziekanat studiów II stopnia (magisterskie, jednolite studia magisterskie) - 23.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń - 21.12.2020 do 06.01.2021 r.
- Dział MBA - 22.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Dział Obsługi Finansowej Studenta - 23.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Biuro Karier - 24.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Biblioteka - 23.12.2020 do 04.01.2021 r.
- Centrum Współpracy Międzynarodowej - 21.12.2020 r. do 04.01.2021 r.
- Centrum Językowe FORWARD - 23.12.2020 do 03.01.2021 r.
- Biuro ds. Osób z Niepełnosprawnością - kontakt tylko mailowy (cały czas) lub telefoniczny (w czasie dyżurów).
Dane do kontaktu z działami podajemy na stronie www w zakładce kontakt.
Aktualne godziny pracy działów obsługujących sprawy studenckie podane są w Extranecie.