Zapraszamy na spotkanie HR Business Partner "Marketing rekrutacyjny – co możemy zrobić aby rekrutacja była tańsza i bardziej efektywna!"
- Termin: 05.12.2019 (czwartek), godz.: 16:00 - 19:00.
- Miejsce: Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, ul. Fabryczna 29-31, bud. A, s. 220.
- Zapisy: Prosimy o zgłaszanie swojej obecności mailowo na adres: katarzyna.kulig-moskwa@wsb.wroclaw.pl
PROGRAM SPOTKANIA:
16.15 - 16.25 Rejestracja oraz spotkania networkingowe
16.25 - 16.35 Sprawy organizacyjne oraz podstawowe informacje o planowanej działalności Stowarzyszenia w 2020 roku
16.35 - 18.00 Magdalena Łońska oraz Paulina Laufer-Orłowska – prezentacja, warsztat i dyskusja: Marketing rekrutacyjny, który może obniżyć koszty rekrutacji nawet o 40% - strategia + narzędzia + case study
18.00 - 18.45 Grzegorz Filipowicz - prezentacja: Obecna i przyszłe kompetencje menedżerów HR – wnioski z międzynarodowych badań z odniesieniem do perspektyw w Polsce.
18.45 - 19.00 Podsumowanie, zakończenie oraz spotkania networkingowe
"Koniunktura gospodarcza ma swoje oczywiste zalety, jednak dla wielu organizacji jest to także źródło wyzwań związanych z pozyskiwaniem nowych pracowników. Jednym z najważniejszych oczekiwań kadry zarządzającej względem HR Business Partnerów jest zapewnienie organizacji zasobów ludzkich / kapitału ludzkiego niezbędnego do funkcjonowania i rozwoju organizacji. Dawno minęły już czasy, gdy samo ogłoszenie o chęci zatrudnienia pracowników wystarczało. Teraz musimy być zdecydowanie bardziej aktywni a co najważniejsze odpowiednio planować nasze działania związane z szeroko rozumianym procesem rekrutacyjnym. Dlatego właśnie musimy szukać ciągle nowych inspiracji a taki właśnie wynikają z koncepcji marketingu personalnego. Dzięki zaproszonym ekspertkom będziemy mieli okazję nie tylko zapoznać się z tym podejściem ale otwarcie sobie o nim porozmawiać. Jak zwykle zapowiada się ciekawe przedsięwzięcie. Zachęcam, aby do nas dołączyć."
- mówi Grzegorz Filipowicz, Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner
SYLWETKI GOŚCI SPECJALNYCH:
Magdalena Łońska.
Strateg komunikacji, ekspertka z obszarów HR i employer branding i marketingu. Od ponad 16 lat projektuje i wdraża strategie komunikacji dla polskich i międzynarodowych firm. Współpracowała m.in. z: 3M, Jeronimo Martins, Electrolux, Nokia, BD, KGHM, Tauron, TVN, Komisja Europejska. Karierę zawodową zaczynała jako reporterka TVN24. Następnie związana m.in. z sektorem bankowości spółdzielczej, gdzie odpowiadała za komunikację korporacyjną i projektowanie strategii rozwoju dla 570 banków spółdzielczych. Obecnie wspiera liderów biznesu w budowaniu silnej marki własnej i firmy, kreowaniu przyjaznej kultury organizacji i tworzenia strategii personalnych.
Paulina Laufer-Orłowska.
Profesjonalistka z obszarów HR, PR i controllingu personalnego z kilkuletnim doświadczeniem, trenerka biznesu. Jako trenerka biznesu prowadziła szkolenia m.in. z zarządzania czasem, kreatywnego myślenia, zarządzania pokoleniami, radzenia sobie z trudnym klientem czy warsztaty strategiczne. Autorka strategii employer brandingowych, szkoleń i projektów z zakresu zarządzania zmianą. Współpracowała z wyższą kadrą menedżerską jako konsultant systemów motywacyjnych i strategii EB. Współpracowała m.in z Grupą Impel, Credit Agricole Bank Polska, Pixers, 3M, Electrolux.