Wiele biznesu przecieka przez palce. Nie dlatego, że produkt firmy lub usługa jest zła. Przecieka, ponieważ Twój zespół popełnia sprzedażowe błędy. Błędy, których da się uniknąć. Pora przejrzeć się w „sprzedażowym lustrze”. Odważysz się?
Zapraszamy na webinar:
Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?
Już 8 czerwca br. o godz. 10:00.
Webinar jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się przez formularz.
ZAPISY ZAKOŃCZONE!
Webinar jest wydarzeniem towarzyszącym Kongresowi Firm Rodzinnych "Gotowi na jutro", którego WSB we Wrocławiu jest głównym organizatorem. Inicjatorem tego wydarzenia, a będzie to już IV edycja, jest nasz wykładowca dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB i Dyrektor Centrum Biznesu Rodzinnego. Kongres odbędzie się w dniach 2-3 września br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Więcej o nim dowiesz się na stronie www: kfr.com.pl oraz na profilu na Facebooku.
Spotkanie obędzie się na platformie MS Teams.
Podczas webinaru prowadzący poruszy takie tematy jak:
- Umiejętne budowanie propozycji opartej o wartości. Dlaczego mówienie o „misji, wizji i halucynacji firmy” podczas spotkań sprzedażowych się nie sprawdza?
- Dlaczego propozycja wartości powinna być kierowana do person zakupowych? Wiele procesów sprzedaży kończy się niepowodzeniem, ponieważ Twoi sprzedawcy niewłaściwie argumentują. Do każdej persony zakupowej mówią to samo, rzucając „makaronem o ścianę”. Jak wiemy – trochę [argumentów] się przyklei, reszta spadnie.
- Analityka w sprzedaży. Dlaczego warto analizować procesy sprzedaży? Zdecydowana większość zespołów sprzedaży pracuje ciężko. Biegnie szybko. Bije rekord na „setkę”. Pytanie, czy zespół i jego sprzedawcy biegną we właściwym kierunku?
- Gaz, czy hamulec, a więc historia o tym, jak budować partnerskie relacje z klientem. Na całym odcinku procesu sprzedaży. Od pozyskania klienta, po działania „farmerskie”.
- Historia dwóch wektorów, czyli o co właściwie gra zespół sprzedaży w Twojej firmie.
Podczas spotkania będzie można zadawać pytania w czasie sesji Q&A.
Prowadzący
Spotkanie poprowadzi Arkadiusz Chludziński, Head of algorytmia Sprzedaży.
Pan Arkadiusz, posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży.
Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.