Rzeczywistość biznesowa jest dynamiczna. Organizacje na co dzień mierzą się z poważnymi wyzwaniami, nawet kryzysami. Skuteczne działanie wymaga od zarządzających nie tylko szybkich decyzji, ale również wykorzystania szerokiej wiedzy, kompetencji merytorycznych i społecznych. I tutaj jednym ze sprawdzonych „narzędzi” biznesowych, dostępnych na rynku, są usługi interim management.
Zapraszamy na webinar:
Manager do zadań specjalnych.
Jak interim manager wspiera firmę w rozwoju i przygotowaniu na przyszłe wyzwania. Czy to się opłaca?
25.08.2021 r., godz. 10:00
Webinar jest bezpłatny. Wymaga rejestracji.
Webinar jest wydarzeniem towarzyszącym Kongresowi Firm Rodzinnych "Gotowi na jutro", którego WSB we Wrocławiu jest głównym organizatorem.
Podczas webinaru poruszone zostaną tematy:
- Czym konkretnie jest interim management i czy warto wykorzystać to narzędzie biznesowe z perspektywy firmy rodzinnej i właścicielskiej?
- Jak pracują Interim Managerowie i jakie korzyści płyną z tej współpracy dla właścicieli i pracowników firmy?
- Kiedy warto sięgnąć po Interim Managera i jak znaleźć odpowiednią osobę?
- Czy moją firmę stać na usługi managera zewnętrznego?
Podczas spotkania będzie można zadawać pytania w czasie sesji Q&A.
Spotkanie poprowadzą:
Marzenna Tusza, SIM Certyfikowany Interim Manager®
Jacek Gruchalski, SIM Certyfikowany Interim Manager®
Włodzimierz Plewczyński, SIM Certyfikowany Interim Manager®
Sylwetki prowadzących oraz szczegóły znajdują się na stronie Kongresu Firm Rodzinnych poświęconej webinarom.
Kongres Firm Rodzinnych "Gotowi na jutro" - 2-3 września 2021 r.
Inicjatorem tego wydarzenia, a będzie to już IV edycja, jest nasz wykładowca dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB i Dyrektor Centrum Biznesu Rodzinnego. Kongres odbędzie się w dniach 2-3 września br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Więcej o nim dowiesz się na stronie www: kfr.com.pl oraz na profilu na Facebooku.