Zastanawiasz się czasem, od czego zacząć pisanie maila? Czy po powitaniu postawić wykrzyknik? Jak napisać postscriptum? Uspokajamy, to dość powszechne! Wiele osób prowadzących korespondencję służbową bywa w takiej sytuacji. Weź udział w webinarze z językoznawcą i dowiedz się, jak pisać maile, by nie mieć wątpliwości.
Zapraszamy na webinar:
Tradycja i nowoczesność. Jak pisać mejle w firmie rodzinnej?
Już 20 maja br. o godz. 17:00.
Zakończyliśmy zapisy
Webinar jest wydarzeniem towarzyszącym Kongresowi Firm Rodzinnych "Gotowi na jutro", którego WSB we Wrocławiu jest głównym organizatorem. Inicjatorem tego wydarzenia, a będzie to już IV edycja, jest nasz wykładowca dr hab. Krzysztof Safin, prof. WSB i Dyrektor Centrum Biznesu Rodzinnego. Kongres odbędzie się w dniach 2-3 września br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Więcej o nim dowiesz się na stronie www: kfr.com.pl oraz na profilu na Facebooku.
Spotkanie obędzie się na platformie Clickmeeting i zostanie przeprowadzone przez firmę Grant Thornton, która jest głównym partnerem merytorycznym Kongresu Firm Rodzinnych "Gotowi na jutro".
O czym będzie webinar?
Mało brakowało a zamiast "mail" mówilibyśmy "listel". W roku 2000 słowo to wygrało konkurs na najlepszą polską nazwę korespondencji elektronicznej. Szkoda, że nikt o nim nie pamięta. Łączy przecież w sobie tradycję listów i nowoczesność e-maili.
- Jak zatem pisać listele w firmie rodzinnej i nie tylko?
- Których zasad tradycyjnej polskiej korespondencji w wiadomościach elektronicznych nie może zabraknąć?
Odpowiedzi będą przydatne nie tylko pracownikom firm rodzinnych, ale też wszystkim, którzy w swojej pracy zawodowej korzystają z korespondencji mailowej.
Prowadzący
Spotkanie poprowadzi dr hab. Tomasz Piekot - językoznawca i komunikolog, trener komunikacji interpersonalnej i społecznej, pracuje w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Kierownik Pracowni Prostej Polszczyzny UWr, w której tworzy polski standard prostego języka. Autor książek i poradników na temat sztuki pisania. Od kilku lat upraszcza komunikację banków, firm ubezpieczeniowych i urzędów. Założyciel firmy Logios, która tworzy aplikacje do oceny zrozumiałości tekstu.
- Pandemia sprawiła, że rzadziej się widujemy, a częściej do siebie piszemy. Co gorsza, styl pisania współtworzy nasz profesjonalny wizerunek. Od lat badam korespondencję biznesową pod względem efektywności i elegancji. Okazuje się, że tradycyjny polski list nie umarł. Zmienił się w „listel" - elegancki list elektroniczny - wyjaśnia dr hab. Tomasz Piekot.
Dołącz do wydarzenia na Facebooku - Webinar: Tradycja i nowoczesność. Jak pisać mejle w firmie rodzinnej?