Zapraszamy serdecznie studentów naszej uczelni na cykl spotkań pt.: "Jak skutecznie wprowadzić produkt cyfrowy na rynek: Sprawdzone strategie".
Celem spotkań jest przedstawienie sprawdzonych strategii wprowadzania produktów cyfrowych na rynek, wypracowanych przez najbardziej innowacyjne startupy z Doliny Krzemowej. Uczestnicy poznają konkretne techniki i narzędzia, które pozwolą na szybkie testowanie pomysłów, minimalizację ryzyka oraz maksymalizację szans na sukces produktu.
Zapraszamy na spotkania naszych studentów, którzy chcą stworzyć lub rozwijać swoją firmę poprzez innowacje i produkty cyfrowe, ale nie wiedzą, od czego zacząć. Cykl będzie także wartościowy dla studentów zainteresowanych karierą w obszarach takich jak zarządzanie innowacjami i produktami, marketingiem czy rozwojem oprogramowania w środowisku startupowym.
Spotkania będą odbywać się stacjonarnie oraz będą transmitowane online. Organizatorem jest mgr. inż. Sebastian Sobczyk, wykładowca i menedżer kierunku studiów informatyka.
Nie trzeba się zapisywać, zapraszamy naszych studentów na spotkanie w sali lub zdalnie.
Terminy
06.11 godzina 18.30 bud G sala 302
20.11 godzina 18.30 bud G sala 302
11.12 godzina 18.30 bud G sala 302
15.01.25 godzina 18.30 bud G sala 302
Prowadzący: Maksymilian Piechota
Konsultant, Architekt IT i Lider Zespołu z ponad 10-letnim doświadczeniem w budowaniu produktów cyfrowych zarówno w dużych korporacjach (Dolby Laboratories, Diehl Controls), jak i startupach. W ostatnich latach wspierał polskie i zagraniczne małe oraz średnie przedsiębiorstwa w tworzeniu i wprowadzaniu na rynek innowacyjnych produktów cyfrowych, jednocześnie identyfikując kluczowe błędy biznesowe popełniane podczas tego procesu. Praktyk i pasjonat, specjalizujący się w optymalizacji strategii biznesowych przy użyciu zwinnych metodologii, takich jak Lean Startup i Agile.