Za nami Międzynarodowa Konferencja Marketingowych Kół Naukowych, która odbyła się 26 marca. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Marketingowe Koło Naukowe Kiwi pod opieką wykładowczyni Magdaleny Murzyn. Wzięli w nim udział członkowie kół naukowych z Uniwersytetów WSB Merito i Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW.
Część studentów i studentek uczestniczyła w roli słuchaczy a 10 osób w roli prelegentów. Jako prelegenci przystąpili do konkursu na najlepsze wystąpienie i byli oceniani przez jury składające się z ekspertów branży marketingowej. Każdy prelegent miał 15 minut na swoją prezentację i był oceniany pod względem następujących kryteriów: innowacyjności i oryginalności tematu, merytoryczności i spójności prezentacji, umiejętności angażowania publiczności, przydatności tematu dla praktyki i nauki. Wybór nie był prosty, jury zgodnie oceniło, że wszystkie wystąpienia były na wysokim poziomie, a studenci i studentki bardzo dobrze przygotowani.
W konkursie na najlepszą prelekcję zwyciężyli:
- I miejsce - Laura Hanke,
- II miejsce - Kateryna Tunik,
- III miejsce Dominika Binek.
Nagrodą główną jest voucher na dowolne studia podyplomowe wybrane z oferty Uniwersytetów WSB Merito, Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW lub Collegium Civitas. Nagroda ta została ufundowana przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito. Za zajęcie II i III miejsca laureatki otrzymały tablety ufundowane przez naszą uczelnię, a wszyscy prelegenci otrzymali komplety podręczników do nauki języków ufundowane przez National Geographic Learning.
Zwyciężczynie konkursu wraz z członkami jury.
Jury konkursu stanowili: Barbara Przybycień, Karolina Kępska, Julia Waincetel, dr hab. inż. Anna Zgrzywa-Ziemak, prof. UWSB Merito, dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. UWSB Merito, Anna Czarkowska, dr hab. Andrzej Brzeziński, prof. Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW, Katarzyna Likus, dr Rafał Tyszkiewicz, Magdalena Murzyn.
Celem konferencji było nie tylko stworzenie przestrzeni do dzielenia się wiedzą i doświadczeniami, ale przede wszystkim umożliwienie studentom realnej konfrontacji swoich pomysłów z opiniami praktyków i naukowców. Wystąpienia młodych prelegentów pokazały nie tylko wysoki poziom merytoryczny, ale także odwagę, kreatywność i gotowość do podejmowania wyzwań – a przecież to właśnie te cechy charakteryzują przyszłych liderów branży. Cieszę się, że jako uczelnia wspieramy rozwój młodych ludzi nie tylko poprzez zajęcia dydaktyczne, ale także poprzez inicjatywy, które stawiają na praktyczne doświadczenia, networking i dialog międzypokoleniowy. Mam nadzieję, że to dopiero początek i konferencja stanie się wydarzeniem cyklicznym, które co roku będzie przyciągać jeszcze większą liczbę młodych naukowców i marketingowych entuzjastów - podsumowuje koordynatorka konferencji, Magdalena Murzyn.
Program
Konferencję otworzyły przemówienia rektora prof. dr. hab. inż. Jacka Mercika oraz dziekana dr. Tomasza Rólczyńskiego. Następnie Anna Czarkowska dyrektor Działu Marketingu w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito poprowadziła prelekcję na temat rebrandingu Wyższych Szkół Bankowych. Ważnym punktem konferencji był wywiad z Barbarą Przybycień poprowadzony przez Magdalenę Murzyn.
Wydarzenie od studentów dla studentów
Konferencja została przygotowana przez studentów i studentki z Marketingowego Koła Naukowego Kiwi, którzy wzięli w niej udział nie tylko jako prelegenci, ale zaangażowani byli również w kwestie organizacyjne.
Wydarzenie w roli konferansjerów poprowadzili Martyna Majka i Jakub Wojciechowski, rejestrację gości prowadziły Karolina Kryjak i Adrianna Debreni.
Nad przebiegiem głosowania czuwały i poprowadziły liczenie głosów studentki z Samorządu Studenckiego - Patrycja Kamińska i Alicja Wróbel.
Organizatorzy i partnerzy wydarzenia
Organizatorem wydarzenia jest Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu i Marketingowe Koło Naukowe Kiwi. Partnerem głównym jest Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito - założyciel uczelni. Partnerami merytorycznymi są National Geographic Learning, Performics, Agencja Kuźnia. Patronem honorowym jest IAB Polska. Patronem merytorycznym Federacja Naukowa WSB-DSW Merito.
Poznaj prelegentów! To studentki i studenci naszych uczelni
Dominika Binek
Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Social media zamiast Google - gdzie dziś szukamy informacji i podejmujemy decyzje zakupowe
Kilka słów o sobie: Studentka III roku zarządzania na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu ze specjalizacją Marketing i Social Media. Jestem pasjonatką marketingu, języka angielskiego i muzyki. Wiążę swoją przyszłość z branżą kreatywną. Uwielbiam twórczą pracę i dynamiczne środowisko wirtualnego marketingu. Poza studiami rozwijam swoje pasje – śpiewam i gram na perkusji.
Anthony Cuba Długosz
Studenckie Koło Naukowe Leadership, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Przyszłość rynku pracy – jak automatyzacja i AI zmienią rolę człowieka w firmach?
Dominika Dokładańska
MAD - Merito Apple Devotees, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Od tradycyjnych reklam do immersyjnych doświadczeń – AR i VR jako nowa era marketingu
Kilka słów o sobie: Absolwentka Uniwersytetu WSB Merito, a dokładniej Inżynier aplikacji mobilnych. Członkini zarządu koła naukowego MAD, pasjonująca się technologiami i platformami Apple. Aktywna uczestniczka konferencji i spotkań społeczności Apple oraz prelegentka Mac Meeting. Obecnie kontynuuje naukę na Uniwersytecie WSB Merito na studiach II stopnia o specjalizacji sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe.
Wiktoria Frąckiewicz
Studio 47, Uniwersytet Dolnośląski DSW
Temat wystąpienia: Dlaczego kochamy remake’i? Nostalgia jako strategia marketingowa
Kilka słów o sobie: Jestem studentką marketingu i sprzedaży na Uniwersytecie Dolnośląskim DSW, a na co dzień pracuję w firmie eventowej, gdzie zajmuję się marketingiem. Od kilku lat działam w branży filmowej – miałam okazję pracować przy różnych produkcjach studenckich i komercyjnych, a także reżyserować filmy. Uwielbiam dzielić się swoją pasją, dlatego prowadziłam warsztaty filmowe i scenopisarskie w domu kultury oraz na Uniwersytecie Śląskim. Poza filmem kocham podróże z plecakiem do nieznanych mi kierunków i poznawanie nowych kultur, które są dla mnie inspiracją do tworzenia.
Laura Hanke
Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Neuromarketing
Kilka słów o sobie: Specjalizuję się w digital marketingu, gdzie analitykę łączę z kreatywnością, tworząc skuteczne strategie online. Jako przewodnicząca Marketingowego Koła Naukowego KIWI współorganizuję projekty, uczestniczę w konferencjach i rozwijam kompetencje, by być na bieżąco z trendami. Po godzinach pracy zamieniam kampanie na treningi akrobatyczne – ucząc równowagi nie tylko na sali, ale i w życiu. Wytrwałość, dyscyplina i determinacja, które daje sport, pomagają mi także w marketingu.
Daniel Hrytsenko
Koło naukowe liderów, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Sztuka przewidywania: jak liderzy marketingu wygrywają dzięki danym?
Kilka słów o sobie: Jestem studentem finansów i rachunkowości na Uniwersytecie WSB Merito, a zawodowo pracuję w dziale finansowym firmy logistycznej. Interesuję się szeroko pojętą analizą, marketingiem i finansami, stale poszerzając swoją wiedzę w tych obszarach. Wierzę, że dane i liczby są fundamentem skutecznych strategii biznesowych, a ich właściwa interpretacja pozwala podejmować lepsze decyzje. Poza pracą i studiami pasjonuję się bieganiem, które pomaga mi zachować równowagę i rozwijać determinację – zarówno w sporcie, jak i w życiu zawodowym.
Michał Kraska
Menedżer przyszłości, Uniwersytet Dolnośląski DSW
Temat wystąpienia: Dlaczego najwyższa pora wybrać jasną stronę mocy w marketingu?
Kilka słów o sobie: Życie to coś więcej niż tabelki, stosy danych i pizza hawajska. Warto korzystać z Naszej supermocy i wejść czasem w skórę drugiego człowieka. Zdobywanie wiedzy i dzielenie się nią to moje dwa ulubione zajęcia. :)
.jpg)
Maksymilian Proskień
Studenckie koło naukowe Leadership, Uniwersytet Dolnośląski DSW
Temat wystąpienia: Jak wygrać w rewolucji AI? Strategia dla marketerów przyszłości
.jpg)
Kateryna Tunik
Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Czy Twój klient patrzy tam, gdzie chcesz? albo Jak eye-tracking odsłania prawdę o marketingu B2B?
Kilka słów o sobie: Nazywam się Kateryna i jestem studentką 3. roku marketingu i mediów społecznościowych na Uniwersytecie WSB Merito. Pracuję jako marketer w branży IT i stale szukam nowych możliwości rozwoju zarówno zawodowego, jak i osobistego. Według tego, że ciągle się rozwijam, spróbowałam nowy dla mnie obszar marketingu - neuromarketing. A na konferencji zaprezentuję efekty mojej pracy. Aktywnie uczestniczę w życiu akademickim: brałam udział w wielu konferencjach, byłam uczestniczką 15. edycji Szkoły Liderów, organizowałam wieczór gier planszowych i należę do Drużyny M. Poza marketingiem pasjonuję się perfumiarstwem i planuję zdobyć drugie wykształcenie w tej dziedzinie. Wierzę, że języki to klucz do sukcesu i lepszych relacji międzyludzkich – dlatego znam 4 języki i właśnie zaczynam naukę 5, francuskiego!
.jpg)
Krzysztof Woźniak
Marketingowe Koło Naukowe KIWI, Uniwersytet WSB Merito Wrocław
Temat wystąpienia: Herbaciane 4P: Jak marketing XXI wieku kształtuje świat herbaty?
Kilka słów o mnie: Pasjonat herbaty i marketingu, prelegent oraz twórca treści w mediach społecznościowych. Prowadzi warsztaty herbaciane, podczas których dzieli się wiedzą o historii, kulturze i rynku herbaty. Autor konta na Instagramie @desteanation_, gdzie łączy podróże z eksploracją herbacianych tradycji różnych krajów. Członek koła marketingowego KIWI, aktywnie rozwijający swoje zainteresowania w obszarze strategii sprzedaży, budowania marek i nowoczesnych trendów rynkowych.
Chcesz wiedzieć więcej o konferencji? Szukasz kontaktu z organizatorem? Zapraszamy na stronę dla uczestników!