Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- architekturę i języki programowania gier komputerowych,
- programowanie systemów Motion Capture,
- rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną.
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Język obcy
- Microsoft Office 365 i Google Apps SCRIPT
- Metody efektywnej nauki
- Język polski branżowy
- Prawo nowych technologii, prawo IT
- Podstawy komunikacji społecznej
- Ekonomia
- BHP
- Proseminarium
- Wychowanie fizyczne
Przedmioty kierunkowe:
- Administrowanie systemem Linux
- Blockchain i jego zastosowanie
- Fizyka
- Funkcjonalność zintegrowanych systemów informatycznych - SAP S/4 HANA
- Inżynieria Internetu Rzeczy
- Inżynieria oprogramowania w środowisku ms .net
- Inżynieria serwerowych systemów operacyjnych windows
- Inżynieria zachowań interpersonalnych w organizacji
- IT w automotive
- Komunikacja i efektywność pracy inżynierów
- Matematyka dyskretna
- Matematyka I
- Matematyka II
- Metody numeryczne dla inżynierów
- Narzędzia do automatyzacji budowy oprogramowania
- Podstawy elektroniki
- Podstawy inżynierii bezpieczeństwa IT
- Podstawy programowania w języku Python
- Podstawy technologii sieciowych
- Podstawy testowania oprogramowania
- Podstawy uczenia maszynowego
- Programowanie obiektowe w języku Python
- Projektowanie i tworzenie stron www
- Systemy bazodanowe
- Współczesne systemy telekomunikacyjne
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w IT
- Zaawansowane techniki programowania w języku Python
- Zarządzanie projektami informatycznymi
Przedmioty specjalnościowe:
- Architektura i języki programowania gier komputerowych
- Programowanie gier mobilnych
- Programowanie gier w środowisku Unity
- Programowanie gier w środowisku Unreal
- Programowanie systemów Motion Capture
- Programowanie sztucznej inteligencji w grach
- Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona
- Testowanie gier komputerowych