Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.
- nauczysz się korzystać z Google Analytics oraz innych rozwiązań do gromadzenia, analizowania i interpretowania danych dotyczących zachowań i preferencji klientów, co pozwoli na lepsze zrozumienie ich doświadczeń
- zdobędziesz umiejętności z zakresu usability i UX design, wykorzystując narzędzia takie jak Figma czy Adobe Photoshop, aby tworzyć intuicyjne i satysfakcjonujące interfejsy użytkownika
- będziesz umiał tworzyć szczegółowe mapy customer journey, które pomagają zrozumieć i ulepszać wszystkie punkty kontaktu klienta z marką
- nauczysz się integrować i koordynować różne kanały komunikacji i dystrybucji, aby zapewnić spójne doświadczenia klienta, niezależnie od punktu kontaktu
- zdobędziesz wiedzę na temat monitorowania i poprawiania percepcji marki w oczach klientów i opinii publicznej, wykorzystując narzędzia jak Brand24
- nauczysz się projektować i wdrażać strategie angażowania klientów, wykorzystując zarówno tradycyjne metody, jak i narzędzia cyfrowe, aby zwiększyć ich zaangażowanie i zadowolenie
- zdobędziesz umiejętność ciągłego monitorowania i poprawiania jakości produktów i usług, aby zapewnić klientom najlepsze możliwe doświadczenia
- będziesz potrafił efektywnie komunikować wartości marki i wyniki działań związanych z customer experience podczas prezentacji i spotkań z interesariuszami
- zdobędziesz wiedzę na temat budowania i zarządzania zespołami, które są odpowiedzialne za dostarczanie wysokiej jakości doświadczeń klientom
- nauczysz się wykorzystywać narzędzia cyfrowe, takie jak Google Ads, Meta Ads (Facebook i Instagram), do promowania marki i angażowania klientów online
- nauczysz się procesu design thinking do rozwiązywania problemów związanych z doświadczeniami klientów, koncentrując się na ich potrzebach i perspektywach
Praca dla Ciebie:
- Specjalista ds. Customer Experience (CX)
- Customer Journey Manager
- User Experience (UX) Designer
- Customer Service Manager
- Customer Success Manager
- Customer Insights Analyst
- Omni-Channel Experience Strategist
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- media i komunikacja kryzysowa,
- customer insight,
- usability i UX design.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
Przerwa świąteczna w dniach 23.12.2024 - 01.01.2025 r.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00