Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- różnych elementów marketingu, takich jak segmentacja rynku, badania marketingowe, analiza konkurencji, strategie marketingowe i pozycjonowanie.
- narzędzi internetowych używanych w marketingu, takich jak reklama online, content marketing, e-mail marketing i social media marketing.
- teorii i modeli zachowań konsumentów, zrozumienie ich potrzeb i motywacji oraz sposobów na zaspokajanie tych potrzeb poprzez oferowanie produktów i usług.
- różnych platform społecznościowych, jak również sposobów na tworzenie i promowanie treści, budowanie społeczności, prowadzenie kampanii reklamowych, monitorowanie wyników i analizowanie danych.
- narzędzi reklamowych i PR, takich jak kreowanie wizerunku marki, organizacja wydarzeń i eventów, media relations, media training i zarządzanie kryzysowe.
- zarządzania projektami, planowanie, realizacja i monitorowanie projektów marketingowych i social media, zarządzanie zespołem, alokacja zasobów i przestrzeganie terminów.
- narzędzi analitycznych i technik badania rynku, takich jak badania jakościowe i ilościowe, analiza danych marketingowych, big data i biznes intelligence.

Praca dla Ciebie:
- Social media manager
- Specjalista ds. reklamy w wyszukiwarkach (SEM)
- Analityk marketingowy
- Content marketing manager
- Influencer marketing manager

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:
- stacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej hybrydowej.
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- Design w Internecie
- E-Public Relations
- Kreatywność w reklamie
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00