Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • różnych elementów marketingu, takich jak segmentacja rynku, badania marketingowe, analiza konkurencji, strategie marketingowe i pozycjonowanie.
  • narzędzi internetowych używanych w marketingu, takich jak reklama online, content marketing, e-mail marketing i social media marketing.
  • teorii i modeli zachowań konsumentów, zrozumienie ich potrzeb i motywacji oraz sposobów na zaspokajanie tych potrzeb poprzez oferowanie produktów i usług.
  • różnych platform społecznościowych, jak również sposobów na tworzenie i promowanie treści, budowanie społeczności, prowadzenie kampanii reklamowych, monitorowanie wyników i analizowanie danych.
  • narzędzi reklamowych i PR, takich jak kreowanie wizerunku marki, organizacja wydarzeń i eventów, media relations, media training i zarządzanie kryzysowe.
  • zarządzania projektami, planowanie, realizacja i monitorowanie projektów marketingowych i social media, zarządzanie zespołem, alokacja zasobów i przestrzeganie terminów.
  • narzędzi analitycznych i technik badania rynku, takich jak badania jakościowe i ilościowe, analiza danych marketingowych, big data i biznes intelligence.

Praca dla Ciebie:

  • Social media manager
  • Specjalista ds. reklamy w wyszukiwarkach (SEM)
  • Analityk marketingowy
  • Content marketing manager
  • Influencer marketing manager

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

ludzie budynek wsb nowy bez logo wsb

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Design w Internecie
  • E-Public Relations
  • Kreatywność w reklamie
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF