Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Strategii sprzedażowej - poznasz podstawy planowania i wdrażania strategii sprzedażowej oraz techniki sprzedażowe.
  • Psychologii sprzedaży - nauczysz się, jak budować relacje z klientami, jak wykorzystywać psychologię sprzedaży i jak skutecznie negocjować.
  • Zarządzania zespołem - zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym, motywowania pracowników i budowania pozytywnych relacji w zespole.
  • Marketingu - poznasz podstawy marketingu, w tym zagadnienia związane z promocją, cenami i dystrybucją produktów.
  • Analityki sprzedażowej - nauczysz się, jak zbierać i analizować dane sprzedażowe oraz jak wyciągać wnioski i podejmować decyzje biznesowe.
  • Komunikacji - zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także pisania raportów i prezentacji.
  • E-commerce - nauczysz się, jak rozwijać sprzedaż internetową, w tym jak prowadzić sklepy internetowe, kampanie reklamowe i obsługiwać klientów online.
Zdjęcia z pracowni i laboratoriów

Praca dla Ciebie:

  • Key Account Manager - odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i koordynację działań związanych ze sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta.
  • Business Development Manager - odpowiedzialny za rozwijanie nowych rynków, pozyskiwanie nowych klientów i zapewnienie wzrostu sprzedaży.
  • Sales Operations Manager - odpowiedzialny za zarządzanie procesami sprzedażowymi, w tym planowaniem, monitorowaniem i oceną działań sprzedażowych oraz opracowywanie strategii sprzedażowych.
  • E-commerce Manager - odpowiedzialny za rozwijanie i zarządzanie kanałami sprzedaży internetowej, w tym sklepami internetowymi, aukcjami internetowymi i platformami handlowymi.
  • Regional Sales Manager - odpowiedzialny za koordynację działań sprzedażowych w danym regionie, zarządzanie zespołem sprzedażowym, w tym szkolenie i motywowanie pracowników, a także monitorowanie wyników sprzedażowych i raportowanie do zarządu.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

ludzie budynek wsb nowy bez logo wsb

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Negocjacje i autoprezentacja w sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Prognozowanie sprzedaży
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF