Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Strategii sprzedażowej - poznasz podstawy planowania i wdrażania strategii sprzedażowej oraz techniki sprzedażowe.
- Psychologii sprzedaży - nauczysz się, jak budować relacje z klientami, jak wykorzystywać psychologię sprzedaży i jak skutecznie negocjować.
- Zarządzania zespołem - zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym, motywowania pracowników i budowania pozytywnych relacji w zespole.
- Marketingu - poznasz podstawy marketingu, w tym zagadnienia związane z promocją, cenami i dystrybucją produktów.
- Analityki sprzedażowej - nauczysz się, jak zbierać i analizować dane sprzedażowe oraz jak wyciągać wnioski i podejmować decyzje biznesowe.
- Komunikacji - zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także pisania raportów i prezentacji.
- E-commerce - nauczysz się, jak rozwijać sprzedaż internetową, w tym jak prowadzić sklepy internetowe, kampanie reklamowe i obsługiwać klientów online.

Praca dla Ciebie:
- Key Account Manager - odpowiedzialny za zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami i koordynację działań związanych ze sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta.
- Business Development Manager - odpowiedzialny za rozwijanie nowych rynków, pozyskiwanie nowych klientów i zapewnienie wzrostu sprzedaży.
- Sales Operations Manager - odpowiedzialny za zarządzanie procesami sprzedażowymi, w tym planowaniem, monitorowaniem i oceną działań sprzedażowych oraz opracowywanie strategii sprzedażowych.
- E-commerce Manager - odpowiedzialny za rozwijanie i zarządzanie kanałami sprzedaży internetowej, w tym sklepami internetowymi, aukcjami internetowymi i platformami handlowymi.
- Regional Sales Manager - odpowiedzialny za koordynację działań sprzedażowych w danym regionie, zarządzanie zespołem sprzedażowym, w tym szkolenie i motywowanie pracowników, a także monitorowanie wyników sprzedażowych i raportowanie do zarządu.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:
- stacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej hybrydowej.
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- Negocjacje i autoprezentacja w sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta
- Prognozowanie sprzedaży
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00