Łukasz Gontarski
Łukasz Gontarski

Menedżer kierunku mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki, mikroprzedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizując się w strategiach rozwoju dla małych przedsiębiorstw. Jako ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i projektowania graficznego, dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi umiejętnościami z przyszłymi specjalistami, prowadząc zajęcia z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej, prototypowania stron internetowych oraz wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Jego podejście do nauczania charakteryzuje się praktycznym zastosowaniem teorii, co przekłada się na wysoką skuteczność w przygotowaniu studentów do realiów rynkowych. Jako pasjonat UX kładzie szczególny nacisk na projektowanie z myślą o użytkowniku, co znajduje odzwierciedlenie w jego metodyce pracy oraz prowadzonych projektach. Jego filozofia zawodowa opiera się na przekonaniu, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie i spełnienie oczekiwań klienta, co osiąga poprzez ciągłe badania i testowanie rozwiązań.

Aleksander Zuchowski
Aleksander Zuchowski

Właściciel agencji content marketingowej TIME4PROGRESS świadczącej usługi dla różnych branż, w tym Pharma, Medical i Lab. Wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych Czas na Farmację i LIFE SCIENCE, media partner wydarzeń branżowych w Polsce. Profesjonalnie tworzy content i prowadzi profile w social mediach. Realizuje szkolenia z zakresu content marketingu&video, social mediów, e-commerce, influencer marketingu, marketingu produktów kosmetycznych, opracowywania biznesplanów, pisania projektów i zarządzania projektami. Trener biznesu, wykładowca na studiach pierwszego, drugiego stopnia i podyplomowych.

Dobromił Nosek

Absolwent ASP Poznań (dziś Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu), specjalizacja: realizacja obrazu filmowego, wideo, fotografia. Praktyk i specjalista w zakresie multimediów, fotografii, produkcji i postprodukcji, materiałów graficznych i identyfikacji wizualnej. Wieloletnia współpraca z Muzeum Narodowym we Wrocławiu przy realizacji filmów promocyjnych, prezentowanych na różnych nośnikach reklamowych, m.in. w: transporcie miejskim, kolejach, lotnisku, itp. Autor cyklu fotografii dla kampanii ekologicznej, która otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę branży reklamowej Effie2022. Interesuje się zarówno obrazowaniem cyfrowym, jak i technikami analogowymi oraz fotografią artystyczną. Kurator licznych wystaw fotograficznych. Wieloletni wykładowca i pedagog. Prowadzi Wrocławskie Szkoły Fotografii AFA i PHO-BOS. 

Jędrzej Czajka
Jędrzej Czajka

Od ponad 15 lat związany ze sprzedażą i marketingiem B2B. Pracował w agencji brandingowej, w dziale marketingu firmy produkcyjnej oraz z branży zaopatrzenia przemysłu.  Wydawca anglojęzycznej gazety Waiting Room.  Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Trener marketingu i sprzedaży, zarządzania marką, obsługi klienta. Współpracował m. in. z Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Fundacją Da radę, fundacją Helios i stowarzyszeniem Absolwenci na Walizkach. Pasjonat content marketingu, employer brandingu oraz wzmacniania kompetencji w organizacji. 

Dorota Jeżewska
Dorota Jeżewska

Marketerka z zamiłowania. Zwolenniczka full-stuck marketingu. Od 2008 roku opracowuje i z powodzeniem wdraża strategie marketingowe. Pracowała w agencjach interaktywnych obsługując Niveę, Grupę Energa czy Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Przez ponad 6 lat związana była z branżą automotive. Efekty jej pracy docenił m.in. miesięcznik Dealer plasując prowadzone przez nią działania na 2. miejscu w rankingu „Internetowy Dealer Roku 2023” oraz 3. miejscu w zestawieniu „Dealerzy Internetowi na Facebooku 2023”. Jej marketingowe kwalifikacje potwierdza certyfikat DIMAQ Professional. Obecnie realizuje się w marketingu B2B kładąc nacisk na efektywność energetyczną oraz zeroemisyjność przedsiębiorstw na całym świecie. 

Klara Witkowska
Klara Anna Witkowska

Magister zarządzania sp. Trendy&Design w Marketingu, wykładowca grafiki komputerowej, designu oraz digital marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Na co dzień pozycjoner stron internetowych i twórca kreatywnych kreacji. Jako założycielka i zarządzająca Agencji Interaktywnej Digitly, Klara skupia się na tworzeniu zaawansowanych strategii marketingowych dla marek premium. Jej praca w agencji obejmuje budowanie wizerunku firm oraz kreowanie unikalnych, kreatywnych kampanii, które zaznaczają obecność brandów w cyfrowym świecie. 

Piotr Pokrzywa
mgr inż. Piotr Pokrzywa

Ekspert w dziedzinie analityki internetowej oraz SEO. Na co dzień pracuje w agencji marketingowej we Wrocławiu, prowadząc projekty z zakresu pozycjonowania oraz optymalizacji konwersji. Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z zakresu Aplikacje Internetowe i Mobilne na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Prowadzone zajęcia charakteryzują się podejściem: minimum teorii, maksimum praktyki. W trakcie zajęć wprowadzane są projekty praktyczne, którymi na co dzień zajmuje się w firmie. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz webinarów z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu elektronicznego. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce, współpracując z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi (między innymi Lemon Sky, Technox, Bank Zachodni WBK). Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i social mediów. Uczestniczyła w kilku pobytach naukowo-badawczych we Franklin University, USA. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych. Współautorka „Biblii e-biznesu”, która została uznana za najlepszy poradnik ekonomiczny i otrzymała pierwszą nagrodę „Economicus 2014″, Gazeta Prawna.

Agnieszka Gasiulewicz
dr Agnieszka Gasiulewicz

Adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, obecnie pełni funkcję Kierownika Zespołu Dydaktycznego Marketingu. Trener biznesu. Ekspertka ds. badań marketingowych z ponad 10-letnim stażem. Kierownik projektów badawczych z zakresu badań społecznych i marketingowych,  w tym współautor strategii komunikacyjnej dla Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu. Współpracowała z wieloma firmami z różnych sektorów z zakresu badań jakości obsługi klienta, satysfakcji klienta, produktów i usług, strategii marketingowej czy wizerunku marki. Naukowo pasjonuje się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, a prywatnie kulturą hiszpańską i psychologią dziecięcą.

Magdalena Murzyn
Magdalena Murzyn

Doradca i konsultant z zakresu marketingu, specjalizuje się w marketingu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i badaniach marketingowych. Od ponad 20 lat zawodowo związana z marketingiem, współpracowała z takimi markami jak Dekoral, Tytan, Impel, Clarena, Mactronic, Vantage Development i Tesco. Od 10 lat wykładowca akademicki. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku Marketing i PR, absolwentka studiów podyplomowych z Nowoczesnego marketingu oraz Zarządzania sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Absolwentka studiów III stopnia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional.