Menedżer kierunku mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki, mikroprzedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizując się w strategiach rozwoju dla małych przedsiębiorstw. Jako ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i projektowania graficznego, dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi umiejętnościami z przyszłymi specjalistami, prowadząc zajęcia z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej, prototypowania stron internetowych oraz wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Jego podejście do nauczania charakteryzuje się praktycznym zastosowaniem teorii, co przekłada się na wysoką skuteczność w przygotowaniu studentów do realiów rynkowych. Jako pasjonat UX kładzie szczególny nacisk na projektowanie z myślą o użytkowniku, co znajduje odzwierciedlenie w jego metodyce pracy oraz prowadzonych projektach. Jego filozofia zawodowa opiera się na przekonaniu, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie i spełnienie oczekiwań klienta, co osiąga poprzez ciągłe badania i testowanie rozwiązań.
Właściciel agencji content marketingowej TIME4PROGRESS świadczącej usługi dla różnych branż, w tym Pharma, Medical i Lab. Wydawca i redaktor naczelny czasopism branżowych Czas na Farmację i LIFE SCIENCE, media partner wydarzeń branżowych w Polsce. Profesjonalnie tworzy content i prowadzi profile w social mediach. Realizuje szkolenia z zakresu content marketingu&video, social mediów, e-commerce, influencer marketingu, marketingu produktów kosmetycznych, opracowywania biznesplanów, pisania projektów i zarządzania projektami. Trener biznesu, wykładowca na studiach pierwszego, drugiego stopnia i podyplomowych.
Absolwent ASP Poznań (dziś Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu), specjalizacja: realizacja obrazu filmowego, wideo, fotografia. Praktyk i specjalista w zakresie multimediów, fotografii, produkcji i postprodukcji, materiałów graficznych i identyfikacji wizualnej. Wieloletnia współpraca z Muzeum Narodowym we Wrocławiu przy realizacji filmów promocyjnych, prezentowanych na różnych nośnikach reklamowych, m.in. w: transporcie miejskim, kolejach, lotnisku, itp. Autor cyklu fotografii dla kampanii ekologicznej, która otrzymała najbardziej prestiżową nagrodę branży reklamowej Effie2022. Interesuje się zarówno obrazowaniem cyfrowym, jak i technikami analogowymi oraz fotografią artystyczną. Kurator licznych wystaw fotograficznych. Wieloletni wykładowca i pedagog. Prowadzi Wrocławskie Szkoły Fotografii AFA i PHO-BOS.
Od ponad 15 lat związany ze sprzedażą i marketingiem B2B. Pracował w agencji brandingowej, w dziale marketingu firmy produkcyjnej oraz z branży zaopatrzenia przemysłu. Wydawca anglojęzycznej gazety Waiting Room. Nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Ekonomicznym i Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Trener marketingu i sprzedaży, zarządzania marką, obsługi klienta. Współpracował m. in. z Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Fundacją Da radę, fundacją Helios i stowarzyszeniem Absolwenci na Walizkach. Pasjonat content marketingu, employer brandingu oraz wzmacniania kompetencji w organizacji.
Marketerka z zamiłowania. Zwolenniczka full-stuck marketingu. Od 2008 roku opracowuje i z powodzeniem wdraża strategie marketingowe. Pracowała w agencjach interaktywnych obsługując Niveę, Grupę Energa czy Instytut Wzornictwa Przemysłowego. Przez ponad 6 lat związana była z branżą automotive. Efekty jej pracy docenił m.in. miesięcznik Dealer plasując prowadzone przez nią działania na 2. miejscu w rankingu „Internetowy Dealer Roku 2023” oraz 3. miejscu w zestawieniu „Dealerzy Internetowi na Facebooku 2023”. Jej marketingowe kwalifikacje potwierdza certyfikat DIMAQ Professional. Obecnie realizuje się w marketingu B2B kładąc nacisk na efektywność energetyczną oraz zeroemisyjność przedsiębiorstw na całym świecie.
Magister zarządzania sp. Trendy&Design w Marketingu, wykładowca grafiki komputerowej, designu oraz digital marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Na co dzień pozycjoner stron internetowych i twórca kreatywnych kreacji. Jako założycielka i zarządzająca Agencji Interaktywnej Digitly, Klara skupia się na tworzeniu zaawansowanych strategii marketingowych dla marek premium. Jej praca w agencji obejmuje budowanie wizerunku firm oraz kreowanie unikalnych, kreatywnych kampanii, które zaznaczają obecność brandów w cyfrowym świecie.
Ekspert w dziedzinie analityki internetowej oraz SEO. Na co dzień pracuje w agencji marketingowej we Wrocławiu, prowadząc projekty z zakresu pozycjonowania oraz optymalizacji konwersji. Absolwent Politechniki Wrocławskiej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz studiów podyplomowych z zakresu Aplikacje Internetowe i Mobilne na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu. Prowadzone zajęcia charakteryzują się podejściem: minimum teorii, maksimum praktyki. W trakcie zajęć wprowadzane są projekty praktyczne, którymi na co dzień zajmuje się w firmie. Posiada również doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz webinarów z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.