Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.

 

Dowiesz się, jak:

  • zadbać o profesjonalną oprawę swojej obecności w mediach,
  • organizować i relacjonować wydarzenia (eventy),
  • budować strategię medialną,
  • zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie,
  • zbierać, analizować i przetwarzać dane analityczne pozyskane z monitoringu social mediów.

 

Praca dla Ciebie:

  • agencje public relations
  • agencje reklamowe i marketingowe, w tym – marketingu internetowego
  • media
  • instytucje publiczne
  • samorząd terytorialny
  • korporacje

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • komunikację kryzysową,
  • rzecznictwo prasowe,
  • personal branding.
Zobacz program studiów

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF