Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Dowiesz się, jak:
- zadbać o profesjonalną oprawę swojej obecności w mediach,
- organizować i relacjonować wydarzenia (eventy),
- budować strategię medialną,
- zarządzać mediami społecznościowymi i mobilnymi w biznesie,
- zbierać, analizować i przetwarzać dane analityczne pozyskane z monitoringu social mediów.
![](/wroclaw/sites/wroclaw/files/styles/610x334/public/media/image/53558_SesjaWSB_037_960x640.jpg?itok=EMLgjdAy)
Praca dla Ciebie:
- agencje public relations
- agencje reklamowe i marketingowe, w tym – marketingu internetowego
- media
- instytucje publiczne
- samorząd terytorialny
- korporacje
![](/wroclaw/sites/wroclaw/files/styles/medium/public/media/image/7.png?itok=8j3NgGvg)
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:
- stacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej hybrydowej.
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.
![](/wroclaw/sites/wroclaw/files/styles/610x334_scale/public/media/image/71283_WRO%20201806%202422_5520x3680.jpg?itok=XXZwh7mm)
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- komunikację kryzysową,
- rzecznictwo prasowe,
- personal branding.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00
- so: 09:00 - 13:00