Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.

 

  • obsługi profesjonalnych narzędzi wykorzystywanych do projektowania działań reklamowych w Internecie,
  • pracy z narzędziami Google w tym m.in. Google Analytics, Google Ads,
  • zarządzania doświadczeniem użytkownika,
  • projektowania stron internetowych od podstaw,
  • optymalizacji działania i zawartości  stron internetowych – SEO,
  • pozyskiwania nowych klientów i budowania z nimi długotrwałych relacji,
  • tworzenia content marketingu,
  • obsługi oprogramowania graficznego,
  • networkingu, czyli budowania sieci kontaktów biznesowych,

  • budowania strategii działań e-commerce dla marki

Mężczyzna komputech technologia słuchawki

Praca dla Ciebie:

  • freelancer e-commerce,
  • właściciel agencji interaktywnej,
  • specjalista ds. marketingu internetowego,
  • specjalista ds. SEO,
  • analityk e-commerce.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej hybrydowej. 

 

Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy, połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.: 

  • e-commerce,
  • social media w biznesie,
  • UX/UI i projektowanie stron internetowych.
Zobacz program studiów

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF