Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.
- obsługi profesjonalnych narzędzi wykorzystywanych do projektowania działań reklamowych w Internecie,
- pracy z narzędziami Google w tym m.in. Google Analytics, Google Ads,
- zarządzania doświadczeniem użytkownika,
- projektowania stron internetowych od podstaw,
- optymalizacji działania i zawartości stron internetowych – SEO,
- pozyskiwania nowych klientów i budowania z nimi długotrwałych relacji,
- tworzenia content marketingu,
- obsługi oprogramowania graficznego,
-
networkingu, czyli budowania sieci kontaktów biznesowych,
-
budowania strategii działań e-commerce dla marki
Praca dla Ciebie:
- freelancer e-commerce,
- właściciel agencji interaktywnej,
- specjalista ds. marketingu internetowego,
- specjalista ds. SEO,
- analityk e-commerce.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Studia na tym kierunku możesz realizować w formie niestacjonarnej hybrydowej.
Twój plan zajęć będzie zorganizowany w weekendowe zjazdy, połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- e-commerce,
- social media w biznesie,
- UX/UI i projektowanie stron internetowych.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
- pn-pt: 08:00 - 16:00