Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.
Na studiach zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu:
- strategii sprzedażowej - poznasz podstawy planowania i wdrażania strategii sprzedażowej oraz techniki sprzedażowe,
- psychologii sprzedaży - nauczysz się, jak budować relacje z klientami, jak wykorzystywać psychologię sprzedaży i jak skutecznie negocjować,
- zarządzania zespołem - zdobędziesz umiejętności w zakresie zarządzania zespołem sprzedażowym, motywowania pracowników i budowania pozytywnych relacji w zespole,
- marketingu - poznasz podstawy marketingu, w tym zagadnienia związane z promocją, cenami i dystrybucją produktów,
- analityki sprzedażowej - nauczysz się, jak zbierać i analizować dane sprzedażowe oraz jak wyciągać wnioski i podejmować decyzje biznesowe,
- komunikacji - zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, a także pisania raportów i prezentacji,
- e-commerce - nauczysz się, jak rozwijać sprzedaż internetową, w tym jak prowadzić sklepy internetowe, kampanie reklamowe i obsługiwać klientów online.
Będziesz miał możliwość przećwiczysz nabyte umiejętności i wiedzę w praktyce, dzięki grom biznesowym opartym na symulacjach (on-line i tradycyjnie) z zakresu technik sprzedaży.
Praca dla Ciebie:
- Key Account Manager,
- Business Development Manager,
- Sales Operations Manager,
- E-commerce Manager,
- Regional Sales Manager.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Na zajęciach stosujemy aktywne formy nauczania, m.in.: gry symulacyjne, administrowanie symulacjami sprzedażowymi oraz sklepami tradycyjnymi i internetowymi.
- Wielką wartością studiów jest networking i okazja do poznania odpowiednich ludzi z różnych branż.
Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:
- niestacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej hybrydowej.
Jeśli zdecydujesz się na formułę hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- e-commerce,
- marketing handlowy,
- metody i techniki sprzedaży.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
- pn-pt: 08:00 - 16:00