
Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social responsibility). Pasjonat full-stack marketingu, specjalizujący się głównie w działaniach B2B. Jego badania naukowe koncentrują się na zagadnieniach społecznych, takich jak CSR i ESG (ang. environmental, social and corporate governance). Autor licznych publikacji naukowych z zakresu strategii CSR, wpływu społecznej odpowiedzialności biznesu na przedsiębiorstwo oraz wykorzystania fundacji korporacyjnych jako narzędzia CSR. Uważa, że innowacja jest kluczem do rozwoju zarówno w marketingu, jak i w społeczeństwie, z tego względu nieustannie stara się wykorzystywać najnowsze technologie w swojej pracy. Jest zdania, że przedsiębiorstwa powinny służyć interesariuszom i dostosowywać się do zmieniających się warunków – zarówno obecnych, jak i przyszłych, które już dziś powinny determinować kierunek działań w biznesie. Należy do nich zrównoważony rozwój i gospodarka o obiegu zamkniętym, które staną się coraz ważniejsze w nadchodzących latach.