Wykładowca Mateusz Rak
dr Mateusz Rak

Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social responsibility). Pasjonat full-stack marketingu, specjalizujący się głównie w działaniach B2B. Jego badania naukowe koncentrują się na zagadnieniach społecznych, takich jak CSR i ESG (ang. environmental, social and corporate governance). Autor licznych publikacji naukowych z zakresu strategii CSR, wpływu społecznej odpowiedzialności biznesu na przedsiębiorstwo oraz wykorzystania fundacji korporacyjnych jako narzędzia CSR. Uważa, że innowacja jest kluczem do rozwoju zarówno w marketingu, jak i w społeczeństwie, z tego względu nieustannie stara się wykorzystywać najnowsze technologie w swojej pracy. Jest zdania, że przedsiębiorstwa powinny służyć interesariuszom i dostosowywać się do zmieniających się warunków – zarówno obecnych, jak i przyszłych, które już dziś powinny determinować kierunek działań w biznesie. Należy do nich zrównoważony rozwój i gospodarka o obiegu zamkniętym, które staną się coraz ważniejsze w nadchodzących latach.

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu marketingu i marketingu elektronicznego. Współpracowała w projektach z zakresu marketingu i e-commerce, współpracując z wieloma firmami polskimi i zagranicznymi (między innymi Lemon Sky, Technox, Bank Zachodni WBK). Jest konsultantem firm w zakresie marketingu internetowego, nowych technologii w marketingu i social mediów. Uczestniczyła w kilku pobytach naukowo-badawczych we Franklin University, USA. Autorka kilku książek naukowych i branżowych oraz kilkudziesięciu artykułów naukowych i branżowych. Współautorka „Biblii e-biznesu”, która została uznana za najlepszy poradnik ekonomiczny i otrzymała pierwszą nagrodę „Economicus 2014″, Gazeta Prawna.

Joanna Nogieć władze
dr Joanna Nogieć

Kanclerz Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu, wcześniej Wicekanclerz oraz Dyrektor Departamentu Dydaktyki i długoletni wykładowca marketingu. Ma za sobą doświadczenia pracy w domu mediowym oraz w agencji reklamowej, główne w obszarze badań marketingowych, planowania mediów i tworzenia strategii marketingowych dla klientów. Uczestniczyła w kilku pobytach naukowo-badawczych we Franklin University, USA, a także stażach naukowych w Hiszpanii, Francji i Słowenii. Od kilku lat współpracuje z włoskimi uniwersytetami w zakresie studiów podyplomowych. Ma doświadczenie w realizacji projektów prowadzonych przez uczelnię, w tym dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej. Naukowo interesuje się zagadnieniami fair trade oraz zrównoważonego rozwoju, prywatnie miłośniczka literatury oraz malarstwa impresjonistycznego.

Agnieszka Gasiulewicz
dr Agnieszka Gasiulewicz

Adiunkt na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, obecnie pełni funkcję Kierownika Zespołu Dydaktycznego Marketingu. Trener biznesu. Ekspertka ds. badań marketingowych z ponad 10-letnim stażem. Kierownik projektów badawczych z zakresu badań społecznych i marketingowych,  w tym współautor strategii komunikacyjnej dla Urzędu Marszałkowskiego we Wrocławiu. Współpracowała z wieloma firmami z różnych sektorów z zakresu badań jakości obsługi klienta, satysfakcji klienta, produktów i usług, strategii marketingowej czy wizerunku marki. Naukowo pasjonuje się nowoczesnymi technologiami informacyjno-komunikacyjnymi, a prywatnie kulturą hiszpańską i psychologią dziecięcą.

Łukasz Gontarski
Łukasz Gontarski

Menedżer kierunku mikrobiznes na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, wykładowca akademicki, mikroprzedsiębiorca. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży marketingowej, specjalizując się w strategiach rozwoju dla małych przedsiębiorstw. Jako ekspert w dziedzinie marketingu internetowego i projektowania graficznego, dzieli się swoją wiedzą i praktycznymi umiejętnościami z przyszłymi specjalistami, prowadząc zajęcia z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej, prototypowania stron internetowych oraz wykorzystania mediów społecznościowych w biznesie. Jego podejście do nauczania charakteryzuje się praktycznym zastosowaniem teorii, co przekłada się na wysoką skuteczność w przygotowaniu studentów do realiów rynkowych. Jako pasjonat UX kładzie szczególny nacisk na projektowanie z myślą o użytkowniku, co znajduje odzwierciedlenie w jego metodyce pracy oraz prowadzonych projektach. Jego filozofia zawodowa opiera się na przekonaniu, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie i spełnienie oczekiwań klienta, co osiąga poprzez ciągłe badania i testowanie rozwiązań.

Agnieszka Pająk

Założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zajmuje się zawodowo PR-em i mediami społecznościowymi dla biznesu, szkoli w tym zakresie i udziela porad w branżowych mediach. Pracowała jako PR Manager dla Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty – międzynarodowego festiwalu filmowego oraz w Grupie Allegro dla jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce – Ceneo.pl. Przez wcześniejsze lata zdobywała szerokie doświadczenie z zakresu digital PR-u (w tym social media) pracując dla takich marek jak: Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF, ZIBI, czy Volkswagen Bank direct. W swoim portfolio ma także pracę dla Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego, Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni MasterChefa, Szymona Brodziaka, Katarzyny Bosackiej, Wings Properties, mPay czy Legimi. Mieszkając w Wielkiej Brytanii tworzyła dział administracji Prime Time Recruitment oraz Nottingham Trent University. Jest współautorką raportu „Bezpieczeństwo i zaufanie – filary polskiego e-commerce”. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Absolwentka Nauk Społecznych (spec. Komunikowanie międzynarodowe), Anglistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Kontakty z mediami) na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała na Uniwersytecie Nova w Lizbonie i Uniwersytecie Georgia Southern w USA. Jest wykładowcą akademickim na Wyższej Szkole Bankowej (MBA Business Trends) oraz SWPS (social media). Wcześniej była opiekunem merytorycznym studiów E-commerce Manager i Nowoczesny Employer branding na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Posiada certyfikat Event Managera InMedia Polska oraz Social Selling Master Microsoft Polska.

Kasia Kulig-Moskwa
dr Katarzyna Kulig-Moskwa

Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Pełnomocniczka rektora ds. zrównoważonego rozwoju. Praktyk i teoretyk w obszarze zagadnień z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, public relations, zrównoważonego rozwoju i ESG. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w zespołach projektowych oraz jako konsultant ds. zarządzania. Trener biznesu, wykładowca na studiach pierwszego, drugiego stopnia i podyplomowych. Naukowo interesuje się zagadnieniami zrównoważonego rozwoju i ESG, a także CSR w obszarze miejsca pracy oraz rozwojem pracowników. Na co dzień współpracuje z firmami w zakresie programów dydaktycznych i konsultingowych.

dr Agnieszka Augustyn
dr Agnieszka Augustyn

Doktor Nauk o Kulturze Fizycznej. Wykładowca akademicki przedmiotów m.in.: podstawy rekreacji, programowanie i organizacja rekreacji, trening kierowniczy, zdrowie i promocja zdrowia, wybrane formy aktywności ruchowej. Promotor prac dyplomowych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Naukowego Animacji Rekreacji i Turystyki, praktyk w obszarze Animatora Czasu Wolnego. Odpowiedzialna za programowanie i realizację działań podczas plenerowych imprez rekreacyjnych m.in. Dolnośląskiego Festiwalu Nauki. Koordynator na terenie Wrocławia w Międzynarodowych i Ogólnopolskich badaniach nad zachowaniami zdrowotnymi młodzieży szkolnej przy współpracy z Instytutem Matki i Dziecka oraz z Biurem Europejskim Światowej Organizacji Zdrowia Health Behaviour in School-aged Children (HBSC) - A World Health Organization Collaborative Cross-national Study. W obszarze zainteresowań badawczych nauki o kulturze fizycznej, a także nauki o zdrowiu mi.n.: zachowania sprzyjające zdrowiu i ryzykowne dla zdrowia – wskaźniki, tendencje ich zmian oraz wybrane zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania; zachowania żywieniowe; sprawność fizyczna; aktywność fizyczna; rekreacja ruchowa; sedenteryjny tryb życia; subiektywne dolegliwości somatyczne i psychiczne. Ukończone kursy m.in.: pilota wycieczek, instruktora rekreacji ruchowej o specjalności gier rekreacyjnych, wychowawcy kolonijnego w placówkach wypoczynkowych dla dzieci i młodzieży. Prywatnie interesuje się: literaturą, malarstwem, psychologią, wystrojem wnętrz.

dr Agata Strzelczyk
dr Agata Strzelczyk

Doktor nauk ekonomicznych. Menedżer kierunku finanse i rachunkowość oraz kierownik Zespołu Dydaktycznego Metod Ilościowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Absolwentka kierunków finanse i bankowość oraz informatyka i ekonometria Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Stypendystka Syddansk Universitet (Odense, Dania). Prowadzi zajęcia ze statystyki, analizy danych, prognozowania i matematyki finansowej zarówno w języku polskim jak i angielskim. Praktyk z zakresu analizy danych. Współautor projektów badawczych i opracowań biznesowych powstałych we współpracy z instytucjami finansowymi oraz przedsiębiorstwami. Prywatnie miłośniczka dobrej książki, brydża i zagadek logicznych.

Magdalena Murzyn
Magdalena Murzyn

Doradca i konsultant z zakresu marketingu, specjalizuje się w marketingu strategicznym, zarządzaniu marketingowym i badaniach marketingowych. Od ponad 25 lat zawodowo związana z marketingiem. Od 10 lat wykładowca akademicki. Autorka publikacji naukowych oraz blogowych. Absolwentka studiów magisterskich na kierunku marketing i PR, absolwentka studiów podyplomowych z nowoczesnego marketingu oraz zarządzania sprzedażą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito). Absolwentka studiów III stopnia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ Professional. Opiekun Marketingowego koła naukowego KIWI. Kierownik merytoryczny studiów podyplomowych Digital Marketing Masterclass. Manager kierunku marketing i sprzedaż.

 

dr Joanna Wieprow
dr Joanna Myślińska-Wieprow

Doktor nauk ekonomicznych, pracownik badawczo-dydaktyczny na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Menedżer kierunku ekonomia na studiach magisterskich, trener biznesu, specjalista z zakresu zarządzania finansami, inwestycji alternatywnych oraz analizy finansowej. Wykładowca akademicki z wieloletnim doświadczeniem. Autorka licznych publikacji naukowych w dyscyplinie ekonomii i finansów, w tym monografii dotyczących podejmowania decyzji finansowych.  

 

Dr Joanna Myślińska-Wieprow jest również ekspertem WSB Merito w mediach. Wywiady i komentarze medialne przez nią udzielane dostępne są w Centrum Prasowym WSB

 


Ciekawe artykuły dr Joanny Myślińskiej-Wieprow poświęcone tematyce ekonomii i finansów przeczytasz na blogu Uczelni WSB Merito Okiem Praktyków

WSB Wrocław, wykładowca. Stojąca kobieta w ciemnej marynarce i niebieskiej koszuli.
dr inż. Agnieszka Pawlak-Wolanin

Dyrektor Centrum Lean Management działającego na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Doktor nauk ekonomicznych. Studia doktoranckie w Politechnice Wrocławskiej w Instytucie Organizacji i Zarządzania. Absolwentka Wydziału Inżynierii Ochrony Środowiska oraz Wydziału Informatyki i Zarządzania w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem. Stypendystka School of Applied Sciences, University of Glamorgan, Environmental Pollution Science, Wales – Great Britain. Pełniła funkcję menedżera kierunku inżynierii zarządzania w latach 2018-2021 oraz funkcję pełnomocnika Kanclerza ds. dydaktyki (2009), Dziekana Wydziału Zarządzania i Marketingu (2009-2012), Pełnomocnika Rektora ds. współpracy międzynarodowej (2012-2013) w Wyższej Szkole Menedżerskiej. W latach 2012-2017 wykładowca Uczelni Zawodowej Zagłębia Miedziowego w Lubinie. Od ponad 20 lat związana z Wyższą Szkołą Bankową we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito)  jako wykładowca akademicki, gdzie prowadzi zajęcia m.in.: zarządzanie procesami, zarządzanie jakością w produkcji, zarządzanie zmianą w organizacji, narzędzia i metody Lean Management, Lean Office oraz warsztaty skutecznego lidera zespołów produkcyjnych. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Poza działalnością akademicką zajmuje się konsultingiem, szkoleniami oraz organizacją warsztatów w zakresie problematyki Lean Management oraz Lean Thinking. W latach 2019-2020 koordynator pilotażowego programu studiów dualnych na kierunku inżynieria zarządzania realizowanych we współpracy z firmą Materialise SA Organizator spotkań branżowych na styku nauki i biznesu m.in.: Forum Industry 4.0 – w drodze do przyszłości. Twórczyni Centrum Lean Management, zarówno od strony merytorycznej jak i wdrożeniowej. W swojej pracy naukowo-dydaktycznej wypromowała ponad 200 prac inżynierskich. Współpracuje z takimi firmami jak: Mercedes-Benz Manufacturing Poland Sp. z o.o., Dr. Schneider Automotive Polska Sp. z o.o., Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o., Impel BS, Materialise SA, Sitech, Velux NM Polska Sp. z o.o., DPC Polska Sp. z o.o., Tarczyński SA, Dr. Schumacher Sp. z o.o., Joyson Safety System Poland Sp. z o.o. Prywatnie pasjonatka sportów ekstremalnych, podróży oraz zlotów motocyklowych. W pracy zawodowej i życiu prywatnym przyświeca jej myśl Petera Druckera „Nie ma nic bardziej nieefektywnego, niż robienie efektywnie rzeczy, których nie powinno się robić wcale”.

dr hab. Krzysztof Safin, prof. UWSB Merito

Pracownik naukowy i wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, kierownik Zespołu Badawczego Przedsiębiorczości i Zarządzania; specjalista z dziedziny przedsiębiorczości i zarządzania strategicznego; autor  wielu prac z dziedziny przedsiębiorczości, m.in. monografii Przedsiębiorstwa rodzinne – istota i zachowania strategiczne; podręcznika Zarządzanie małą firmą; kierownik wielu projektów badawczych, w tym Strategie sukcesyjne polskich przedsiębiorstw rodzinnych (2012-2014) oraz Przedsiębiorczość polskich imigrantów w Niemczech (2016); stypendysta DAAD, członek niemieckiego stowarzyszenia naukowego Förderkreis Gründungs-Forschung e.V., doradca dolnośląskich przedsiębiorstw rodzinnych; ekspert Wielkopolskiego RPO na lata 2014-2020, członek Dolnośląskiej Rady Gospodarczej; przewodniczący Komitetu Przedsiębiorstw Rodzinnych Krajowej Izby Gospodarczej. Wykładane przedmioty na studiach I stopnia,  kierunek Zarządzanie: Zarządzanie małą firmą; Zarządzanie biznesem, Logika zarządzania firmą.

dr Krzysztof Kuźniak

Doktor nauk ekonomicznych w zakresie zarządzania. Absolwent studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów managerskich dla wyższej kadry zarządzającej koncernu SANOMA na Uniwersytecie Aalto w Helsinkach (Program JUMP). Jest pracownikiem naukowym w stopniu adiunkta Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Posiada wieloletnie doświadczenia managerskie w takich przedsiębiorstwach jak VULCAN sp. z o.o., ADe Line SA, TETA SA, Mostostal Wrocław SA, Capricorn sp. z o.o. oraz jako członek rad nadzorczych w EnergiaPRO Koncern Energetyczny SA, JTBS sp. z o.o. oraz Jarocin Sport sp. z o.o. Jest współwłaścicielem spółki informatycznej. Ponadto brał udział w wielu projektach biznesowych oraz badawczych. Autor publikacji naukowych z zakresu zarządzania i marketingu.

dr inż. Julita Markiewicz-Patkowska

Doktor nauk technicznych, wykładowca akademicki, praktyk zarządzania małymi i średnimi przedsiębiorstwami. Zajmuje się wspieraniem przedsiębiorczości, tworzeniem i zarządzaniem projektami finansowanymi ze środków UE. W ostatnich latach autorka opracowań dotyczących zagadnień związanych z programami Unii Europejskiej, wydarzeniami polityczno-gospodarczymi i zarządzaniem edukacją w strategicznych branżach na Dolnym Śląsku. Współautor patentu technologii oczyszczania wody. Promotor kilkuset prac magisterskich, licencjackich i inżynierskich. Założycielka kierunku studiów inżynieria zarządzania w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu (obecnie Uniwersytet WSB Merito), którego w latach 2016-2019 była Menadżerem i pełniła funkcję Kierownika Zespołu Dydaktycznego. Uczestniczyła w grupach roboczych Regionalnej Strategii Innowacji Dolnego Śląska na lata 2014-2020, Komitetu Monitorującego Regionalnego Programu Operacyjnego dla Dolnego Śląska na lata 2007-2013 oraz Komisji Oceniającej Projekty przy Wrocławskiej Agencji Rozwoju Regionalnego w latach 2005-2007. W latach 2015-2016 pełniła funkcję Dyrektora ds. Innowacji i Funduszy Międzynarodowych w Zachodniej Izbie Gospodarczej, w latach 2004-2015 Wicedyrektora Dolnośląskiej Izby Gospodarczej, w latach 2005-2008 związana z Krajową Izbą Gospodarczą w Warszawie. Członek komisji egzaminacyjnej nauczycieli zawodu w branży hotelarskiej i gastronomicznej na Dolnym Śląsku. Współorganizatorka i uczestniczka ponad 200 konferencji, seminariów i szkoleń w Polsce i za granicą, w których brali udział przedstawiciele nauki, biznesu i polityki. Uczestniczyła w kilku pobytach naukowo-badawczych na uniwersytetach w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Czechach. Prelegent i członek komitetów naukowych kilkudziesięciu międzynarodowych konferencji w Polsce i za granicą m.in.: Japonii, Stanach Zjednoczonych, Izraelu, Republice Południowej Afryki.  Jest autorką i współautorką kilkudziesięciu publikacji naukowych, w tym kilkunastu artykułów z tzw. Listy Filadelfijskiej, które dotyczą zagadnień związanych z ochroną środowiska, energią odnawialną, ekologistyką, zarządzaniem, ekonomicznymi aspektami turystyki, turystyką i aktywnością fizyczną - zwłaszcza osób w wieku senioralnym. Publikacje te uzyskały ponad 200 cytowań w literaturze światowej. Absolwentka Politechniki Wrocławskiej, Ecole Centrale Paris, Ecole Centrale de Lyon oraz Ecole Nationale Supérieure des Mines de Saint–Etienne we Francji. Dwukrotna stypendystka Ministra Francuskiej Edukacji Narodowej (stypendium doktoranckie) i laureatka prestiżowej europejskiej nagrody naukowej imienia Marii Curie Skłodowskiej, którą otrzymała jako najmłodsza i jedna z pierwszych osób w Polsce. Wykłada na uczelniach w Polsce, kilka lat pracowała również na uczelniach zagranicznych m.in. Uniwersytecie Sabałdzkim (Université de Savoie) we Francji oraz Uniwersytecie Zachodniej Szkocji w Wielkiej Brytanii (University of the West of Scotland). Prywatnie podróżniczka, pilot i organizator wypraw egzotycznych dla rodziny i przyjaciół. Posługuje się językiem angielskim, francuskim i hiszpańskim.

pjeziorowski
Patryk Jeziorowski

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy (obecnie Collegium Witelona w Legnicy) na kierunku finanse i zarządzanie w przedsiębiorstwie. Nauczyciel przedmiotów ekonomicznych w Zespole Szkół Zawodowych w Oleśnicy, trener i szkoleniowiec w Stowarzyszeniu Księgowych oddział okręgowym w Legnicy. Doświadczenie zdobywał pracując w sprzedaży i obsłudze klienta w jednostkach handlu, banku oraz usługach finansowych. Pełnił również stanowisko księgowego w urzędzie oraz rozliczając wspólnoty mieszkaniowe. Jest członkiem Stowarzyszenia Księgowych oddział okręgowy w Legnicy, gdzie zasiada w komisji szkoleniowej. Specjalizuje się obecnie w marketingu, sprzedaży i finansach firmy. W trakcie swojej pracy analizuje wspólnie ze studentami i uczniami sytuacje związane z prognozowaniem sprzedaży, akcje promocyjne oraz działania jakie może podjąć firma w obliczu sytuacji kryzysowej.

 

Agnieszka Schlichtinger
dr Agnieszka Matylda Schlichtinger

Fizyk teoretyczny, biolog, psycholog kliniczny, pedagog, filozof, teolog i kompozytor muzyki poważnej. Absolwentka m. in. Uniwersytetu Wrocławskiego, Nelson Mandela University, Apsley Business School, Ewangelikalnej Wyższej Szkoły Teologicznej oraz licznych kursów specjalistycznych i studiów podyplomowych realizowanych na polskich oraz zagranicznych uczelniach, w tym Stanford University, Icahn School of Medicine at Mount Sinai, Duke University, The University of Edinburgh. Jako naukowiec specjalizuje się w badaniach interdyscyplinarnych z pogranicza nauk szczegółowych i humanistycznych, a do najbardziej interesujących ją obszarów badawczych należą metody matematyczne relatywistycznej mechaniki kwantowej i kwantowej teorii pola, teoria kategorii, epigenetyczne i neurobiologiczne czynniki starzenia się organizmów, filozofia umysłu, teologia analityczna oraz neuropsychologia. Jej największymi fascynacjami naukowymi są czas i świadomość. Z Uniwersytetem WSB Merito we Wrocławiu związana jest od 2018 roku. Posiada też doświadczenie jako wykładowca na innych uczelniach, nauczyciel w liceum oraz laborantka w Katedrze i Zakładzie Biofizyki i Neurobiologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu. Aktualnie bierze udział w międzynarodowym projekcie badawczym dotyczącym zastosowań rachunku fraktalnego w naukach fizycznych, chemicznych, biologicznych i medycznych. Bezustannie podnosi swoje kwalifikacje realizując kolejne kierunki studiów, studia podyplomowe, kursy specjalistyczne i doktoraty eksternistyczne. Pasjonuje się także malarstwem olejnym, żeglarstwem morskim i akrobatyką sportową.

Joanna Ciołek

Psycholog. Doradca personalny. Coach. Z zarządzaniem zasobami ludzkimi związana od 2005 r. Posiada bogate doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie oraz w budowaniu strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Współpracowała z organizacjami pozarządowymi przy realizacji projektów edukacyjnych i aktywizacyjnych, a także z wieloma firmami, dla których przeprowadzała szkolenia i realizowała projekty z zakresu doradztwa personalnego – o tematyce motywowania pracowników, przeprowadzania procesów rekrutacyjnych, budowania własnego wizerunku - autoprezentacji, zarządzania zespołem, komunikacji oraz różnorodności kulturowej. Jest wykładowcą na Uniwersytecie WSB Merito, gdzie prowadzi zajęcia z tematyki HR-owej.

Grzegorz Wudarzewski
dr Grzegorz Wudarzewski

Kierownik podyplomowych studiów menedżerskich, ekonomista, specjalista w obszarze zarządzania, trener szkoleniowy, konsultant, doradca dla firm w zakresie praktyk zarządzania i doboru personelu, certyfikowany diagnosta PTP i Belbin Polska. Adiunkt w Instytucie Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu WSB Merito we Wrocławiu. Współpracował z takimi firmami konsultingowymi jak Adviser, Vademecum, PTE, Econtrade, SJOS, Accord Next, Sygma, Logintrade, Argumentum Event, oraz Aid System Consulting, z którymi zrealizował szereg projektów związanych z projektowaniem strategii i systemu celów, prowadzeniem rekrutacji, prowadzeniem projektów assessment center i shadowing, prowadzeniem kompleksowych symulacji i gier biznesowych, projektowaniem tablic kompetencyjnych i opisów stanowisk organizacyjnych, oraz badaniami satysfakcji, klimatu organizacyjnego i kultury organizacyjnej. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych we Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie (poziom MBA), Toruniu i Chorzowie na kierunkach „Menedżerskie Studia Podyplomowe”, „Akademia Menedżera”, „Zarządzanie kadrami”, „Psychologia zarządzania” i „Zarządzanie sprzedażą”. Obecnie jest kierownikiem 4 Studiów Podyplomowych. Zrealizował szereg projektów szkoleniowych i doradczych na rzecz praktyki gospodarczej m.in. w: Z.E.M. DUSZNIKI SP. Z O.O., ZAKŁAD KOMUNALNY W OPOLU, ALUPLAST POZNAŃ SP. Z O.O. i NOVOL SP. Z O.O..  Obecnie współpracuje z Uniwersytetem Dolnośląskim DSW, Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, Akademią Wyższej Szkoły Biznesu oraz Uniwersytetem SWPS.

dr hab. inż. Radosław Ryńca

Specjalizuje się głównie w rachunkowości zarządczej, w nowoczesnych koncepcjach i metodach zarządzania oraz ich zastosowaniu w obszarze przedsiębiorstw i organizacji pożytku publicznego. Autor dwóch monografii oraz kilkudziesięciu publikacji naukowych wydanych w czasopismach krajowych i zagranicznych. Uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych konferencji. Współautor i wykonawca kilku projektów badawczych finansowanych ze środków Unii Europejskiej i Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Wykładane przedmioty na studiach I stopnia  kierunek Zarządzanie: Instrumentarium Zarządzania, negocjacje w biznesie, Zarządzanie Mała Firmą.

Benedykt Bryłka

Certyfikowany trener biznesu, konsultant, badacz, wykładowca posiadający międzynarodowy dyplom Menedżera-Finansowca ACCA oraz dyplom dla Członków Zarządu i Rad Nadzorczych. Ekspert w zakresie finansów i zarządzania. Doradca w wycenie przedsiębiorstw, szacowania aktywów intelektualnych, analizy i oceny ryzyka, jak również metod i technik podejmowania decyzji. Menedżer pracujący na stanowiskach kierowniczych w bankowości komercyjnej i inwestycyjnej, ubezpieczeniach finansowych i życiowych, a także w funduszach emerytalnych. Wieloletni praktyk w dziedzinie szkoleń. Aktualnie pracuje jako nauczyciel akademicki na wyższych uczelniach, jak również prowadzi szkolenia i kursy dla przedsiębiorstw i instytucji finansowych. Uczestnik wielu krajowych i międzynarodowych konferencji i seminariów. W dorobku naukowym ma na koncie liczne publikacje w postaci artykułów i referatów wygłoszonych i opublikowanych (m.in. "Zarządzanie ryzykiem", „Innowacyjne instrumenty pochodne”, „Menedżerowie przyszłości”, „Strategie korporacji transnarodowych”, „Zarządzanie organizacją przyszłości”, „Kapitał intelektualny w dobie globalizacji”, „Ceny transferowe pomiędzy podmiotami powiązanymi”, czy „Prognozowanie wartości dodanej przedsiębiorstwa”).