Wygodne zapisy na studia - krok po kroku
Studentem studiów II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie, inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.
Sprawdź konieczne nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Co zyskujesz, zakładając konto:
- proces rekrutacji przejdziesz online
- dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem Internetu
- sprawdzisz status swoich rekrutacji oraz historię zapisów
- w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rejestracyjnego.
Rekrutacja z Kontem Kandydata
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję “Załóż konto” w prawym, górnym rogu.
KROK 2.
Zaloguj się do Konta Kandydata, w którym będziesz mógł wypełnić zapis na studia. Znajdziesz tu również listę wszystkich niezbędnych dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito.
Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi.
Po zapisie online wgraj na konto:
- dyplom ukończenia studiów wyższych - oryginał lub odpis do wglądu okaż w Biurze rekrutacji,
- 1 kolorowe zdjęcie - zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego, zrobione na wprost, wymiary: 35 x 45 mm. Zdjęcie możesz wykonać bezpłatnie, korzystając z programu, do którego link znajdziesz na Koncie Kandydata.
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
Jeśli posiadasz dyplom potwierdzający ukończenie studiów wyższych wydany przez zagraniczną uczelnię, pamiętaj dodatkowo skompletować:
- dokument stanowiący podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille (oryginał do wglądu),
- tłumaczenia powyższych dokumentów na język polski, sporządzonych lub poświadczonych przez tłumacza przysięgłego.
Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami (sprawdź FAQ dla cudzoziemców):
- dokument stanowiący podstawę przyjęcia na studia w Polsce wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowane lub zaopatrzone w klauzulę apostille, (oryginał do wglądu) albo odpis tego dokumentu, którego zgodność z oryginałem została poświadczona zgodnie z przepisami polskimi,
- dokument poświadczający znajomość języka, w którym prowadzone są studia (oryginały do wglądu) lub oświadczenie o znajomości języka, w którym prowadzone są studia,
- do wglądu Kartę Polaka, Kartę pobytu, wizę, dokument o polskim pochodzeniu - jeśli Kandydat posiada,
- dowód wniesienia opłaty adaptacyjnej (jeśli obowiązuje) zgodnie z Regulaminem Opłat,
- do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem; w przypadku podwójnego obywatelstwa i dwóch paszportów prosimy o wybranie i posługiwanie się jednym.
Uczelnia zastrzega sobie możliwość wymagania od Cudzoziemców poniższych dokumentów:
- tłumaczenia przysięgłego lub tłumaczenia dokonanego przez inny podmiot właściwy do sporządzania lub poświadczania tłumaczeń na j. polski zgodnie z polskimi przepisami prawa, dokumentów stanowiących podstawę przyjęcia na studia wraz z dodatkiem/suplementem – zalegalizowanych lub zaopatrzonych w klauzulę apostille (oryginał do wglądu). Lista tłumaczy przysięgłych.
- pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia jeśli uczelnia będzie wymagała przy przyjęciu na studia drugiego stopnia.
Rekrutacja Cudzoziemców i Kandydatów na specjalności anglojęzyczne - Admission Office for Foreigners and the English Language Studies (Приймальна комісія для іноземців та навчання англійською мовою):
e-mail: study@wroclaw.merito.pl, studyinenglish@wroclaw.merito.pl tel. 71 376 23 68, +48 660 506 805, +48 666 345 187 (in English).
Masz pytania dotyczące rekrutacji cudzoziemców - sprawdź FAQ dla cudzoziemców.
KROK 3.
Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rejestracyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to zrobić online, szybko i wygodnie!
Pamiętaj, aby dostarczyć nam do wglądu oryginał dyplomu ukończenia studiów wyższych lub inne wymagane dokumenty.
Możesz to zrobić osobiście, przesłać listem, kurierem lub do Paczkomatu WRO109M (nr tel. do nadania paczki: 532 541 134).
KROK 4.
Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5.
To wszystko! Zostałeś przyjęty na studia II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu!
Teraz możesz:
- przeczytać w “Strefie studenta” ważne informacje organizacyjne dotyczące rozpoczęcia studiów oraz sprawdzić co i gdzie załatwisz jako student.
Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
Rekrutacja bez zakładania Konta Kandydata
KROK 1.
Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rejestracyjnego.
KROK 2.
Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.
Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić.
KROK 3.
W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów wraz z podpisaną i zaparafowaną na każdej stronie umową. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:
- przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
- korzystając z wrzutni na dokumenty rekrutacyjne (bud.A)
- wysyłając je do nas pocztą tradycyjną lub kurierem
- wysyłając je do paczkomatu Inpost znajdującego się przy uczelni - podaj numer paczkomatu WRO109M oraz numer telefonu +48 532 541 134.
Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz
w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.
KROK 4.
Po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekażemy Ci informację o przyjęciu na studia. Jeśli zdiagnozujemy jakieś błędy lub braki, będziemy Cię o tym na bieżąco informować.
Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!
KROK 5.
To wszystko! Zostałeś przyjęty na studia II stopnia na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu!
Teraz możesz:
- przeczytać w “Strefie studenta” ważne informacje organizacyjne dotyczące rozpoczęcia studiów oraz sprawdzić co i gdzie załatwisz jako student.
Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:
- sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
- dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami.
DO POBRANIA
FAKTURA
Zamówienie na fakturę można przesłać:
- pisemne na adres:
Uniwersytet WSB Merito we Wrocławiu
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
z dopiskiem: kwestura - faxem: 71 356 16 32
- emailem: kwestura@wroclaw.merito.pl
Kontakt:
Biuro Rekrutacji - studia II stopnia
W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
bud. A, pok. 100
Infolinia: 71 758 22 30
Godziny otwarcia