Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Wpisz się na listę rezerwową, a poinformujemy Cię kiedy ponownie uruchomimy zapisy na tę specjalność.
Studia trwają 3 semestry.
Są to interdyscyplinarne studia, na których poznasz zagadnienia związane z biznesem, marketingiem, analityką danych oraz technologiami internetowymi.
Na studiach nauczysz się między innymi:
- planowania i prowadzenia działań e-commerce - w tym projektowania, tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi,
- analizy i interpretacji danych - w tym gromadzenia, analizy i interpretacji danych związanych z działaniami e-commerce, takich jak np. dane sprzedażowe, ruch na stronach internetowych, trendy zakupowe itp.,
- tworzenia i prowadzenia kampanii marketingowych w internecie - w tym wykorzystania narzędzi reklamowych, takich jak Google Ads, social media, email marketing itp.,
- projektowania interfejsów użytkownika - w tym projektowania stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych platform e-commerce, z uwzględnieniem zasad UX/UI,
- wykorzystania narzędzi analityki internetowej - w tym wykorzystania narzędzi takich jak Google Analytics, Tag Manager, itp.,
- wdrażania innowacyjnych technologii i narzędzi w e-commerce, takich jak sztuczna inteligencja, chatboty, blockchain,
- budowania strategii biznesowych i planów marketingowych związanych z działaniami e-commerce,
- zarządzania projektami związanymi z e-commerce.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. e-commerce,
- analityk danych e-commerce,
- projektant UX/UI,
- specjalista ds. social media,
- manager kampanii reklamowych w sieci.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Zajęcia prowadzone są metodą projektową. Oznacza to, że podczas 3 semestrów nauki nauczysz się realizować projekty w grupach 3-4-osobowych. Nie ma tutaj standardowego podziału na wykłady i ćwiczenia.
- Program dopasowany do potrzeb rynku – osoby posiadające wiedzę z obszaru z e-marketingu i analityki internetowej są poszukiwanymi specjalistami.
- Opiekę na programem sprawują partnerzy biznesowi kierunku.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- Google Analytics i Google Tag manager,
- UX Design,
- monitoring w social mediach.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia
Przerwa świąteczna w dniach 23.12.2024 - 01.01.2025 r.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00