Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Studia trwają 3 semestry.

 

Są to interdyscyplinarne studia, na których poznasz zagadnienia związane z biznesem, marketingiem, analityką danych oraz technologiami internetowymi.

 

Na studiach nauczysz się między innymi:

  • planowania i prowadzenia działań e-commerce - w tym projektowania, tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi,
  • analizy i interpretacji danych - w tym gromadzenia, analizy i interpretacji danych związanych z działaniami e-commerce, takich jak np. dane sprzedażowe, ruch na stronach internetowych, trendy zakupowe itp.,
  • tworzenia i prowadzenia kampanii marketingowych w internecie - w tym wykorzystania narzędzi reklamowych, takich jak Google Ads, social media, email marketing itp.,
  • projektowania interfejsów użytkownika - w tym projektowania stron internetowych, aplikacji mobilnych i innych platform e-commerce, z uwzględnieniem zasad UX/UI,
  • wykorzystania narzędzi analityki internetowej - w tym wykorzystania narzędzi takich jak Google Analytics, Tag Manager, itp.,
  • wdrażania innowacyjnych technologii i narzędzi w e-commerce, takich jak sztuczna inteligencja, chatboty, blockchain,
  • budowania strategii biznesowych i planów marketingowych związanych z działaniami e-commerce,
  • zarządzania projektami związanymi z e-commerce.

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. e-commerce,
  • analityk danych e-commerce,
  • projektant UX/UI,
  • specjalista ds. social media,
  • manager kampanii reklamowych w sieci.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Zajęcia prowadzone są metodą projektową. Oznacza to, że podczas 3 semestrów nauki nauczysz się realizować projekty w grupach 3-4-osobowych. Nie ma tutaj standardowego podziału na wykłady i ćwiczenia.
  • Program dopasowany do potrzeb rynku – osoby posiadające wiedzę z obszaru z e-marketingu i analityki internetowej są poszukiwanymi specjalistami.
  • Opiekę na programem sprawują partnerzy biznesowi kierunku. 

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Google Analytics i Google Tag manager,
  • UX Design,
  • monitoring w social mediach.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Marcin Haberla

Wykładowca akademicki wrocławskiego Uniwersytetu Ekonomicznego (Katedra Badań Marketingowych, Instytut Marketingu). Członek komisji ds. strategii promocji wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia

W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF