Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Podczas studiów zdobędziesz wiele różnych umiejętności związanych z projektowaniem, brandingiem i marketingiem, a także poznasz aktualne trendy w designie i marketingu.

 

Niektóre z umiejętności i zagadnień, których nauczysz się, to:

  • projektowanie graficzne i wizualne: poznanie zasad projektowania graficznego, tworzenia identyfikacji wizualnej marki, a także umiejętności pracy z programami do projektowania graficznego, takimi jak Adobe Photoshop, Illustrator,
  • trendy w designie i marketingu: poznasz najnowsze trendy w designie i marketingu, w tym trendów wizualnych, stylów graficznych i innych innowacyjnych rozwiązań, które pojawiają się na rynku,
  • branding i budowanie wizerunku: dowiesz się, jak budować wizerunek marki, w tym jak projektować logotypy, kolorystykę, czcionki i w innych aspektach wizualnych, które pomagają budować rozpoznawalność marki,
  • marketing i strategie sprzedaży: poznasz różne strategie marketingowe i sprzedażowe, w tym sposoby na dotarcie do klientów, budowanie lojalności klientów, a także jak projektować kampanie marketingowe, które są skuteczne,
  • obsługa klienta i aspekty psychologiczne w marketingu: dowiesz się, jakie są kluczowe czynniki wpływające na zachowanie klientów i jak budować relacje z klientami, jak stosować psychologię w marketingu i jak projektować interakcje klientów z marką.
Grupa zieleń lifestyle

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu i promocji, wizerunku firmy oraz reklamy,
  • grafik kreatywny,
  • specjalista social media,
  • projektant graficzny,

  • specjalista ds. marketingu,

  • analityk rynku,

  • copywriter,

  • kreatywny dyrektor lub otwarcie własnego biznesu.

opinia absolwenta SUM Trendy i design

Wróciłam na studia do WSB, po tym, jak ukończyłam tutaj studia I stopnia. Tym razem wybrałam zarządzanie i specjalność Trendy & Design w marketingu. Prowadzę własną agencję reklamową i zajmuję się działaniami w social mediach. Zależało mi na tym, aby podczas zajęć zdobyć praktyczną wiedzą dotyczącą tworzenia grafik, pozyskiwania klientów, czy współpracy z partnerami biznesowymi. Polecam WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito) swoim znajomym, ponieważ wiem, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Patrycja Nowak

Absolwentka WSB (obecnie Uniwersytetu WSB Merito)

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Podczas studiów poznasz wszystkie odmiany marketingu: lateralny, internetowy, mobilny, Marketing Automation, Content Marketing oraz wizualny i sensoryczny.
  • Poznasz tajniki designu w marketingu: merchandising, projektowanie opakowań i grafiki użytkowej.
  • W pracowni fotograficznej nauczysz się fotografii produktowej i usługowej oraz nauczysz się korzystać z oprogramowania: Corel Draw, Adobe, Google Analytics.
  • Będziesz wiedział, jak projektować serwisy www oraz zrozumiesz znaczenie pojęcia usability.

Studia na tej specjalności prowadzone są w dwóch formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

Zajęcia online webinar

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • Design & design thinking,
  • identyfikację wizualną – pracownia graficzna,
  • analitykę internetowa.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia

W dniach 18–22 kwietnia oraz 1–4 maja 2025 roku biuro jest nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF