Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Niektóre z umiejętności i zagadnień, których nauczysz się, to:
- projektowanie graficzne i wizualne: poznanie zasad projektowania graficznego, tworzenia identyfikacji wizualnej marki, a także umiejętności pracy z programami do projektowania graficznego, takimi jak Adobe Photoshop, Illustrator,
- trendy w designie i marketingu: poznasz najnowsze trendy w designie i marketingu, w tym trendów wizualnych, stylów graficznych i innych innowacyjnych rozwiązań, które pojawiają się na rynku,
- branding i budowanie wizerunku: dowiesz się, jak budować wizerunek marki, w tym jak projektować logotypy, kolorystykę, czcionki i w innych aspektach wizualnych, które pomagają budować rozpoznawalność marki,
- marketing i strategie sprzedaży: poznasz różne strategie marketingowe i sprzedażowe, w tym sposoby na dotarcie do klientów, budowanie lojalności klientów, a także jak projektować kampanie marketingowe, które są skuteczne,
- obsługa klienta i aspekty psychologiczne w marketingu: dowiesz się, jakie są kluczowe czynniki wpływające na zachowanie klientów i jak budować relacje z klientami, jak stosować psychologię w marketingu i jak projektować interakcje klientów z marką.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu i promocji, wizerunku firmy oraz reklamy,
- grafik kreatywny,
- specjalista social media,
-
projektant graficzny,
-
specjalista ds. marketingu,
-
analityk rynku,
-
copywriter,
-
kreatywny dyrektor lub otwarcie własnego biznesu.
Wróciłam na studia do WSB, po tym, jak ukończyłam tutaj studia I stopnia. Tym razem wybrałam zarządzanie i specjalność Trendy & Design w marketingu. Prowadzę własną agencję reklamową i zajmuję się działaniami w social mediach. Zależało mi na tym, aby podczas zajęć zdobyć praktyczną wiedzą dotyczącą tworzenia grafik, pozyskiwania klientów, czy współpracy z partnerami biznesowymi. Polecam WSB (obecnie Uniwersytet WSB Merito) swoim znajomym, ponieważ wiem, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Podczas studiów poznasz wszystkie odmiany marketingu: lateralny, internetowy, mobilny, Marketing Automation, Content Marketing oraz wizualny i sensoryczny.
- Poznasz tajniki designu w marketingu: merchandising, projektowanie opakowań i grafiki użytkowej.
- W pracowni fotograficznej nauczysz się fotografii produktowej i usługowej oraz nauczysz się korzystać z oprogramowania: Corel Draw, Adobe, Google Analytics.
- Będziesz wiedział, jak projektować serwisy www oraz zrozumiesz znaczenie pojęcia usability.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- Design & design thinking,
- identyfikację wizualną – pracownia graficzna,
- analitykę internetowa.
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia
Przerwa świąteczna w dniach 23.12.2024 - 01.01.2025 r.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
- pn-pt: 08:00 - 16:00