Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Podczas studiów zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania oraz marketingu, a także poznasz powiązania między nimi. Nauczysz się jak:
- planować i realizować strategie marketingowe,
- zarządzać procesami biznesowymi,
- kształtować wizerunek marki,
- prowadzić badania rynkowe.
Poznasz różne narzędzia marketingowe, w tym reklamę, public relations, marketing internetowy czy social media. Będziesz również uczyć się, jak zarządzać zasobami ludzkimi, jakie technologie stosować w marketingu, jak analizować wyniki działań marketingowych oraz jak podejmować decyzje biznesowe.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu,
- kierownik działu sprzedaży,
- analityka danych,
- manager zarządzający,
- Brand Manager,
- Marketing Manager.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Przedmioty specjalistyczne prowadzą praktycy z małych i dużych firm. Posiadają oni wiedzę i doświadczenie związaną z prowadzeniem biznesu w rzeczywistych warunkach. Stawiamy na praktyków ponieważ:
- są na bieżąco ze zmieniającymi się trendami w branży i aktualnymi wyzwaniami, z którymi boryka się biznes. Dzięki temu przekazują aktualną i praktyczną wiedzę studentom, co pozwala na lepsze przygotowanie do przyszłej pracy,
- mają szeroki zakres kontaktów biznesowych, co pozwala na zaprezentowanie studentom różnych perspektyw i podejść do prowadzenia biznesu,
- dzielą się swoimi doświadczeniami i historiami sukcesów i porażek, co pozwala studentom na lepsze zrozumienie realiów biznesowych i lepsze przygotowanie do przyszłej pracy.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- zarządzanie projektami,
- wskaźniki zarządcze i interpretacja danych marketingowych,
- budowanie relacji z podwładnymi.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia
Przerwa świąteczna w dniach 23.12.2024 - 01.01.2025 r.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
- pn-pt: 08:00 - 16:00