Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Podczas studiów zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania oraz marketingu, a także poznasz powiązania między nimi. Nauczysz się jak:

  • planować i realizować strategie marketingowe,
  • zarządzać procesami biznesowymi,
  • kształtować wizerunek marki,
  • prowadzić badania rynkowe.  

Poznasz różne narzędzia marketingowe, w tym reklamę, public relations, marketing internetowy czy social media. Będziesz również uczyć się, jak zarządzać zasobami ludzkimi, jakie technologie stosować w marketingu, jak analizować wyniki działań marketingowych oraz jak podejmować decyzje biznesowe.

 

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. marketingu,
  • kierownik działu sprzedaży,
  • analityka danych,
  • manager zarządzający,
  • Brand Manager,
  • Marketing Manager.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Przedmioty specjalistyczne prowadzą praktycy z małych i dużych firm. Posiadają oni wiedzę i doświadczenie związaną z prowadzeniem biznesu w rzeczywistych warunkach. Stawiamy na praktyków ponieważ:

  • są na bieżąco ze zmieniającymi się trendami w branży i aktualnymi wyzwaniami, z którymi boryka się biznes. Dzięki temu przekazują aktualną i praktyczną wiedzę studentom, co pozwala na lepsze przygotowanie do przyszłej pracy,
  • mają szeroki zakres kontaktów biznesowych, co pozwala na zaprezentowanie studentom różnych perspektyw i podejść do prowadzenia biznesu,
  • dzielą się swoimi doświadczeniami i historiami sukcesów i porażek, co pozwala studentom na lepsze zrozumienie realiów biznesowych i lepsze przygotowanie do przyszłej pracy.
Biznes grupa ludzie praca

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • zarządzanie projektami,
  • wskaźniki zarządcze i interpretacja danych marketingowych,
  • budowanie relacji z podwładnymi.
Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr hab. Tadeusz Gospodarek, prof. UWSB Merito
Wykładowca Mateusz Rak
Kasia Kulig-Moskwa
Prof. dr hab. Andrzej Małachowski

Prowadzi badania w dziedzinie zarządzania, informatyki w biznesie, e-biznesie i komunikacji gospodarczej, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Opublikował 176 prac, w tym ponad 40 autorskich i współautorskich książek i monografii. Publikował w USA, Kanadzie, Niemczech,...

dr hab. Krzysztof Safin, prof. UWSB Merito

Pracownik naukowy i wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu, kierownik Zespołu Badawczego Przedsiębiorczości i Zarządzania; specjalista z dziedziny przedsiębiorczości i zarządzania strategicznego; autor  wielu prac z dziedziny przedsiębiorczości, m.in....

dr hab. Tadeusz Gospodarek, prof. UWSB Merito

Długoletni współwłaściciel firmy produkującej oprogramowanie klasy ERP dla sieci samochodowych (Peugeot, Citroen, Ford, Mercedes, Renault, Nissan, DAF) oraz dla firm produkcyjnych od gospodarstw rolnych aż do spółek giełdowych włącznie. Współtwórca systemów Motomanager,...

dr Mateusz Rak

Doktor nauk ekonomicznych, manager kierunku zarządzanie na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Od 15 lat wykłada na studiach licencjackich, magisterskich i podyplomowych. Trener biznesu z zakresu marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR (ang. corporate social...

dr Katarzyna Kulig-Moskwa

Doktor nauk ekonomicznych o specjalizacji zarządzanie. Kierownik zespołu dydaktycznego zarządzania zasobami ludzkimi na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Pełnomocniczka rektora ds. zrównoważonego rozwoju. Praktyk i teoretyk w obszarze zagadnień z zakresu zarządzania zasobami...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia

Przerwa świąteczna w dniach 23.12.2024 - 01.01.2025 r.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF