Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.
- Nauczysz się metodologii i technik prowadzenia badań marketingowych, analizowania danych rynkowych i społecznych, interpretowania wyników ankiet i badań opinii, a także tworzenia raportów i prezentacji.
- Poznasz również strategie dotyczące identyfikowania trendów rynkowych, potrzeb konsumentów i preferencji społecznych, co umożliwi Ci lepsze zrozumienie rynku i podejmowanie informowanych decyzji marketingowych.
- Nauczysz się zasad i technik wykorzystywanych w reklamie, badania wpływu reklamy na zachowanie konsumentów oraz psychologiczne aspekty związane z kreowaniem przekazu reklamowego.
- Będziesz zdobywać wiedzę na temat emocjonalnego oddziaływania reklamy, percepcji i przetwarzania informacji, motywacji zakupowej oraz wpływu psychologicznych strategii reklamowych na decyzje konsumenckie.
- Ponadto, będziesz analizować reklamy z perspektywy psychologicznej i poznawać skuteczne techniki komunikacji i perswazji, które są stosowane w branży reklamowej.
- Nauczysz się różnych aspektów związanych z rozwojem osobistym i zawodowym, zdobędziesz umiejętności i narzędzia potrzebne do efektywnego wspierania innych w ich celach i aspiracjach.
- Będziesz rozwijać umiejętności komunikacji, słuchania, zadawania odpowiednich pytań oraz budowania zaufania i empatii.
- Nauczysz się również stosować różne techniki i metody coachingowe, takie jak ustalanie celów, planowanie, analizowanie przeszkód, motywowanie i odzwierciedlanie, aby pomagać innym w osiąganiu sukcesu i rozwoju.
- Ponadto, będziesz również uczyć się samoświadomości, zarządzania czasem i zasobami, a także etycznych i profesjonalnych standardów pracy jako coach.
Praca dla Ciebie:
- marketing i badania rynkowe,
- działy zasobów ludzkich,
- konsulting biznesowy,
- badania rynku i opinii społecznej,
- szkolenia rozwoju zawodowego.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Studia na tej specjalności prowadzone są w trzech formułach:
- stacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej tradycyjnej,
- niestacjonarnej hybrydowej.
Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.
Program studiów
Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:
- psychologia reklamy,
- negocjacje w biznesie,
- rozpoznanie i analiza potrzeb organizacji.
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie
W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.
bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław
Godziny otwarcia:
- pn-pt: 08:00 - 16:00