Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Rekrutacja zakończona! Jeżeli interesuje Cię ta specjalność, zapisz się na listę rezerwową.

 

  • Nauczysz się metodologii i technik prowadzenia badań marketingowych, analizowania danych rynkowych i społecznych, interpretowania wyników ankiet i badań opinii, a także tworzenia raportów i prezentacji.
  • Poznasz również strategie dotyczące identyfikowania trendów rynkowych, potrzeb konsumentów i preferencji społecznych, co umożliwi Ci lepsze zrozumienie rynku i podejmowanie informowanych decyzji marketingowych.
Grupa biznes konferencja
  • Nauczysz się zasad i technik wykorzystywanych w reklamie, badania wpływu reklamy na zachowanie konsumentów oraz psychologiczne aspekty związane z kreowaniem przekazu reklamowego.
  • Będziesz zdobywać wiedzę na temat emocjonalnego oddziaływania reklamy, percepcji i przetwarzania informacji, motywacji zakupowej oraz wpływu psychologicznych strategii reklamowych na decyzje konsumenckie.
  • Ponadto, będziesz analizować reklamy z perspektywy psychologicznej i poznawać skuteczne techniki komunikacji i perswazji, które są stosowane w branży reklamowej.
grupa spotkanie laptop
  • Nauczysz się różnych aspektów związanych z rozwojem osobistym i zawodowym, zdobędziesz umiejętności i narzędzia potrzebne do efektywnego wspierania innych w ich celach i aspiracjach.
  • Będziesz rozwijać umiejętności komunikacji, słuchania, zadawania odpowiednich pytań oraz budowania zaufania i empatii.
  • Nauczysz się również stosować różne techniki i metody coachingowe, takie jak ustalanie celów, planowanie, analizowanie przeszkód, motywowanie i odzwierciedlanie, aby pomagać innym w osiąganiu sukcesu i rozwoju.
  • Ponadto, będziesz również uczyć się samoświadomości, zarządzania czasem i zasobami, a także etycznych i profesjonalnych standardów pracy jako coach.
     
Menedżer zrównoważonego rozwoju

Praca dla Ciebie:

  • marketing i badania rynkowe,
  • działy zasobów ludzkich,
  • konsulting biznesowy,
  • badania rynku i opinii społecznej,
  • szkolenia rozwoju zawodowego.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Studia na tej specjalności prowadzone są w trzech formułach:

  • stacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej tradycyjnej,
  • niestacjonarnej hybrydowej.

Jeśli zdecydujesz się na formułę niestacjonarną hybrydową, to połowę dni zjazdowych będziesz miał online (synchronicznie), a połowę w murach uczelni.

budynek a bez wsb

Program studiów

Program studiów na tej specjalności obejmuje m.in.:

  • psychologia reklamy,
  • negocjacje w biznesie,
  • rozpoznanie i analiza potrzeb organizacji.
     
Zobacz program studiów

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia I stopnia, jednolite studia magisterskie

W dniach 20-21.11.2024 roku Biuro Rekrutacji będzie nieczynne.

bud. A, pok. 100
ul. Fabryczna 29-31
53-609 Wrocław

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF