Opis kierunku

Przez Andreasa Kaplana i Michaela Haenleinena social media zostały określone jako „grupa bazujących na internetowych rozwiązaniach aplikacji, które opierają się na ideologicznych i technlogicznych podstawach Web 2.0 i które umożliwiają tworzenie oraz wymianę stworzonych przez użytkowników treści„. Jest oczywiście wiele innych definicji social media. Social media – stanowią przestrzeń działań firm, a tym samym niezbędni są social media managerowie – których celem jest kompleksowe, strategiczne zarządzanie wizerunkiem firmy w social mediach. 

1

Dla kogo?

Social media manager to kierunek dla osób, które chcą zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu cyfrowych mediów, pragną wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu internetowego oraz dążą do ugruntowania dotychczas zdobytej wiedzy o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych. 

Studia adresowane są do osób, które zaczynają swoją przygodę z  social mediami lub posiadają już pewne doświadczenie i chcą uporządkować swoją wiedzę. 
 

Co zyskujesz?

Na kierunku social media manager nabierzesz biegłości w profesjonalnym zarządzaniu w zakresie marketingu w mediach oraz zyskasz aktualną i wszechstronną wiedzę  o narzędziach w obszarze marketingu internetowego. 

 

Na studiach podyplomowych: 

•    dowiesz się, jak działa mobile marketing, marketing zautomatyzowany czy e-commerce
•    poznasz technologie internetowe i mobilne
•    będziesz potrafił badać potrzeby użytkowników
•    nauczysz się tworzyć persony
•    poznasz metody opracowania strategii działań w social mediach
•    zdobędziesz wiedzę nt. modelowania UX, architektury informacji i VD oraz zastosowania technologii w UX w kontekście mediów społecznościowych
•    będziesz umiał testować projekty UX
•    nauczysz się analityki social mediów - np. Brand 24
•    nauczysz się zarządzać kanałami social mediów
•    poznasz, na czym polega praca youtubera i influencera
•    będzie umiał prowadzić kampanie płatne w social mediach
•    dodatkowo poznasz takie zagadnienia jak: analityka internetowa, e-commerce w social mediach, mobile social, content marketing, itd.
•    poznasz narzędzia do projektowania, harmonogramowania postów
•    wprowadzimy Cię w świat e-designu, nowych trendów i grafiki w social mediach
•    poznasz tajniki fotografii i video
 

Sposób realizacji studiów

Studia podyplomowe na kierunku Social media manager prowadzimy: 

•    online - studia na tym kierunku prowadzone są zawsze w formule online, bez względu na sytuację pandemiczną.  Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.  
 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program kierunku studiów podyplomowych social media manager w WSB we Wrocławiu.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr hab. Agnieszka Dejnaka, prof. nadzw. UWSB Merito

Prof. nadzw., absolwentka studiów MBA. Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Instytutu Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu. Prowadzi zajęcia z zakresu reklamy, e-komunikacji marketingowej, badań i analiz rynku oraz e-marketingu. Praktyk z zakresu...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF