Dziekanat

Zaloguj się do Extranetu

Zaloguj się do Extranetu, aby sprawdzić:

  • oceny w e-indeksie za cały czas trwania studiów,
  • godziny dyżurów i konsultacji,
  • harmonogram zajęć,
  • katalog biblioteczny,
  • terminy nadchodzących egzaminów,
  • regulaminy i przepisy uczelniane.

Twoje wsparcie na każdym etapie studiów

Dziekanat Uniwersytetu WSB Merito to miejsce, które będziesz odwiedzać dość często. Choć czasem owiany legendą, nie martw się – pracownicy naszego dziekanatu są zawsze gotowi pomóc.

Zajmujemy się wszystkimi sprawami związanymi ze studiami, a także służymy pomocą w kwestiach administracyjnych. Każdy kierunek ma swojego opiekuna, do którego możesz zwrócić się z pytaniami czy problemami.

Czekamy na Ciebie!

Co załatwisz w dziekanacie?

  • Przedłużysz ważność legitymacji studenckiej
  • Otrzymasz zaświadczenie o statusie studenta
  • Złożysz wniosek o stypendium rektora dla najlepszych studentów
  • Złożysz podanie dotyczące toku studiów
  • Załatwisz wszelkie sprawy związane z tokiem studiów

Dziekanat | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: absolwentka studiów podyplomowych Uniwersytetu WSB Merito

Doceniam świetne zaplecze administracyjne, które tak koordynuje planem zajęć, że wpasowuje się doskonale w życie zawodowe i rodzinne.

Marlena Miernik, absolwentka studiów podyplomowych

Zapytaliśmy studentów, z czym kojarzą im się studia na Uniwersytecie WSB Merito. Wskazane atrybuty wymieniali najczęściej:

najczęściej wskazywane przez studentów atrybuty Uniwersytetu WSB Merito

Źródło: Badanie satysfakcji ze studiów na Uniwersytecie WSB Merito" przeprowadzone w okresie kwiecień-maj 2024 roku przez Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito sp. z o. o. Próba n = 23 935 studentów I i II stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich

Skontaktuj się z nami online

Jesteś w domu i chcesz złożyć podanie online?

To możliwe! Większość podań do władz uczelni, np. o przedłużenie sesji czy indywidualny tok studiów, znajdziesz w Extranecie w zakładce „Przewodniki i wzory podań”.

 

Zaloguj się do Extranetu

Drogą elektroniczną prześlesz prośbę dotyczącą:

  • zmiany promotora
  • zmiany grupy
  • zmiany specjalności
  • powtarzania roku
  • wpisu warunkowego na następny rok
  • urlopu od zajęć
  • zaświadczenia o studiowaniu (statusie studenta)

Jak jeszcze mogę się skontaktować z dziekanatem?

Czekamy na Ciebie od poniedziałku do soboty. Jeśli chcesz przyjść osobiście - koniecznie sprawdź godziny otwarcia danego dnia. Możesz także opisać swoją sprawę w mailu.

Skontaktuj się z nami

Dziekanat | Uniwersytet WSB Merito Bydgoszcz: budynek Uniwersytetu WSB Merito Bydgoszcz
Dyżury telefoniczne: wt.: 7:30-16:00, czw.: 7:30-15:00, sob.: 7:30-14:00
  • 52 5829129 -
    Admin., Psych.w B., Prawo w B., Inform. w B., Design w B.
  • 52 5829119 -
    Bezp.Wew., Adm. i Bezp. Wew., Inż.Zarz., Media i Kom. w B., Diet., ANG
  • 52 5829121 -
    Finanse i Rach,, Logistyka, Kier. Finans.-Pr., Psych., Pedagogika
  • 52 5829113 -
    Zarządzanie, Marketing i Sprzedaż, Tutystyka, zaświadczenia PFRON
Fordońska 74, 85-719, Bydgoszcz
niedziela: Zamknięte
poniedziałek: Zamknięte
wtorek: 7:30-17:45
środa: Zamknięte
czwartek: 7:30-15:30
piątek: Zamknięte
sobota: 7:30-14:30

Formularz kontaktowy

Podaj numer albumu jeśli jesteś naszym studentem lub absolwentem. Przyśpieszy to realizację Twojego zgłoszenia

KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH OSOBOWYCH I JAK MOŻESZ SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
Administratorem Twoich danych osobowych jest Uniwersytet WSB Merito w Toruniu przy ul. Młodzieżowej 31a.
Jeśli masz pytania dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci praw, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych: [email protected].

W JAKICH CELACH, NA JAKIEJ PODSTAWIE PRAWNEJ I PRZEZ JAKI CZAS PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Cele marketingowe
W celach marketingowych Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody przez 5 lat liczonych od 1 stycznia roku następującego po dacie wyrażenia zgody. Dzięki tej zgodzie będziemy mogli przesyłać Ci informacje na temat naszej oferty, wydarzeń przez nas organizowanych i promocji, które dla Ciebie przygotowaliśmy.
Realizacja usług edukacyjnych i archiwizacja danych po zrealizowaniu usługi
W celach realizacji usług edukacyjnych oraz archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi Twoje dane będziemy przetwarzali na podstawie zawartej umowy oraz ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
Twoje dane będą przechowywane przez:
- 50 lat zgodnie z par. 15 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 roku w sprawie studiów,
- 50 lat, jeśli dokumentacja dotyczy studiów podyplomowych oraz MBA,
- okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa w przypadku innych usług edukacyjnych (np. szkoleń),
- 6 miesięcy od zakończenia rekrutacji, jeśli nie podejmiesz u nas studiów.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?
Jako uczelnia na co dzień korzystamy z usług firm, dzięki którym zapewniamy Ci najwyższy standard obsługi. Twoje dane osobowe mogą zostać im przekazane do przetwarzania na nasze zlecenie. Dzieje się tak najczęściej w przypadku współpracy z konkretnym usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych) lub podwykonawcą (np. agencją marketingową). W takiej sytuacji przekazanie danych nie uprawnia innych podmiotów do dowolnego ich przetwarzania, a jedynie do korzystania z nich w celach wyraźnie przez nas wskazanych. W żadnym przypadku przekazanie danych nie zwalnia nas jako Administratora Danych Osobowych z odpowiedzialności za ich przetwarzanie.
Twoje dane mogą być też przekazywane organom publicznym, ale tylko gdy upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy.

JAKIE SĄ TWOJE PRAWA W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH?
Masz prawo:
• dostępu do treści Twoich danych,
• do sprostowania Twoich danych,
• do usunięcia Twoich danych, jeżeli:
- wycofasz Twoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych,
- Twoje dane osobowe przestaną być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celach marketingowych,
- wniesiesz sprzeciw wobec wykorzystywania Twoich danych w celu dostosowania naszych usług do Twoich preferencji,
- Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem,
• do ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
• do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
• do przenoszenia danych,
• do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie danych dokonywane przez nas przed jej cofnięciem.
Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa.
Podanie danych osobowych w celach marketingowych i w celu badania losów absolwentów jest dobrowolne.
Podanie danych w celach realizacji usług edukacyjnych i archiwizacji danych po zrealizowaniu usługi jest wymagane ustawowo lub jest niezbędne do zawarcia umowy. Jeżeli odmówisz podania swoich danych lub podasz nieprawidłowe dane, nie będziemy mogli zrealizować dla Ciebie usługi.

W JAKI SPOSÓB DOPASOWUJEMY USŁUGI DO TWOICH ZAINTERESOWAŃ I PREFERENCJI?
Dane osobowe zebrane w celach marketingowych będziemy przetwarzać w sposób zautomatyzowany, w formie profilowania. Oznacza to, że dzięki analizie podanych przez Ciebie danych przedstawimy ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez uniwersytet w celu przetwarzania informacji handlowych dotyczących usług, promocji i wydarzeń związanych z uniwersytetem. Zgoda obejmuje przesłanie informacji za pośrednictwem:

Masz wątpliwości?

Nie wiesz, który kierunek jest dla Ciebie?

Już wiesz, co chcesz studiować?

Wypełnij krótki formularz i rozpocznij proces rekrutacji