agnieszka szczęsna
Agnieszka Szczęsna

Doświadczony manager Coach ICF, Trener biznesu, Certyfikowany konsultant MindSonar i DISC D3, ekspert w zakresie L&D i Leadership. 

Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Doradztwa Zawodowo-Personalnego na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Produkcją, Coachingu i Akademii Trenera Biznesu na Uniwersytecie WSB Merito  w Toruniu.  Swoje 24-letnie doświadczenie zawodowe zdobywała w Branży ICT. W tym czasie, pracując dla takich klientów jak Dell, HP, UPS, Amazon czy Microsoft od zawsze tworzyła i usprawniała dla nich procesy oraz poprawiała wyniki operacyjne. Posiada rzetelną wiedzę i umiejętności, które przekłada na działanie zespołów, z którymi współpracuje. W swojej pracy zawsze dąży do optymalizacji działań i osiągania założonych celów strategicznych, przyczyniając się do rozwoju i zwiększania wyników finansowych firmy.   

Zdjęcia wykladowców_Ania Koprowska.jpg
Anna Koprowska

Od ponad 10 lat zajmuję się tematyką bezpieczeństwa pracowników. Od 2019 roku pełni funkcję Głównego Specjalisty ds. BHP i Ochrony Środowiska, w firmie która jest wiodącą skandynawską firmą świadczącą usługi w zakresie produkcji elektroniki. Jest ekspertem w analizowaniu ryzyka zawodowego oraz budowaniu kultury bezpieczeństwa w organizacji. Zdobyła wiele kompetencji miękkich, dzięki ukończeniu studiów Akademii Managera, Psychologii w Biznesie oraz Coaching.

Prowadziła kompleksowe projekty takie jak:

· wdrożenie systemu LOTO,

· elektroniczna baza powiadomień zdarzeń potencjalnie wypadkowych,

· redukcja kosztów odpadów,

· redukcja zużycia energii i gazu,

· uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego na wykorzystanie wód opadowych do podlewania terenu.

Zdjęcia wykladowców_Arkadiusz Tetloch 1 (1).jpg
Arkadiusz Tetloch

Arkadiusz Tetloch – menadżer Działu Inżynierii Produkcji oraz pasjonat doskonalenia procesów produkcyjnych

14 lat pracy w branży produkcji, zaczynając swoją karierę od najniższego szczebla organizacji, obecnie na stanowisku Menadżera Działu Inżynierii Produkcji. Doświadczony operator, technolog i lider. Posiadacz Green Belt, student Black Belta.

„Dużo czasu spędzam w „GEMBA”, doskonale rozumiem znaczenie bezpośredniej obserwacji i analizy procesów produkcyjnych. Moim głównym celem zawodowym jest ciągły rozwój, zarówno osobistym jak i zawodowy, Chcę inspirować innych do doskonalenia swoich umiejętności i dążyć do ciągłego doskonalenia procesów w naszej organizacji.”

Zdjęcia wykladowców_Anna Kruszyńska Pyś 1.jpg
Anna Kruszyńska Pyś

Menedżer Rozwoju Biznesu, magister stosunków międzynarodowych, absolwentka studiów MBA, z 16-letnim doświadczeniem pracy w japońskiej firmie produkcyjnej - w dziale logistyki i handlowym i jako menedżer produkcji odpowiedzialna za sekcję planowania produkcji, tłocznię, utrzymanie ruchu i inżynierię produkcji. Czynny, certyfikowany audytor wewnętrzny zintegrowanych systemów zarządzania jakością ISO 9001, 14001, IATF i 45001, Pełnomocnik ds. Kontroli Obrotu systemu zarządzania WSK. Współtwórca opatentowanego wynalazku – 4-wartwowych maseczek filtrujących. Od zawsze zaangażowana we wdrażanie nowych projektów w firmie, buduje sukces nowych systemów na fundamentach bezpieczeństwa pracy, analizach ryzyka i technik Lean Management.

Marcin Zieliński
Marcin Zieliński 

Marcin Zieliński – z wykształcenia japonista, obecnie Ekspert Inżynierii Przemysłowej.

W firmie piastował najróżniejsze stanowiska, od Menedżera Sekcji Administracji do Pełnomocnika Zarządu ds. Zarządzania Ryzykiem. Przez większość zatrudnienia w SCPL pełnił też funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. ISO. Koordynował proces wdrożenia standardu ISO/TS (późniejszy IATF) w organizacji, oraz przeszkolił z tematyki ISO setki pracowników.

Od końca 2022 roku rozwija projekt związany w wdrożeniem procesu projektowania i doskonalenia linii produkcyjnych przy wykorzystaniu symulacji tworzonych przy pomocy specjalistycznego oprogramowania; jest to pionierski projekt dla Grupy Sohbi, o zasięgu potencjalnie ogólnoświatowym, stwarzający, m.in., olbrzymi potencjał szkoleniowy, dzięki możliwości wizualizacji i oceny wpływu stosowanych udoskonaleń.

“Podczas warsztatów zapoznaję uczestników z praktycznymi aspektami stosowania rozwiązań uszczuplających produkcję. W pracy wykorzystuję interaktywne komputerowe symulacje linii produkcyjnych, umożliwiające praktycznie natychmiastową weryfikację sugestii dotyczących doskonalenia. Uczestnicy ugruntują wiedzę z zakresu5S, MUDA, rozwiną wyobraźnię przestrzenną i przekonają się o skuteczności własnych pomysłów.”

Zdjęcia wykladowców_Daniel Niedbalski zdjęcie.jpg
Daniel Niedbalski
Specjalizuje się w budowaniu efektywności organizacji poprzez jej pracowników. W szczególności koncentruje się na budowaniu właściwej motywacji, zarządzaniu wynikami, komunikacji oraz na efektywności podziału zadań i stanowisk w strukturze organizacyjnej. Wspiera firmy w optymalnym wykorzystywaniu funduszu płac oraz w transformacji ich systemów wynagrodzeń w efektywne narzędzia zarządzania. Jego doświadczenie obejmuje również doradztwo w projektach restrukturyzacji zatrudnienia i prowadzenie projektów integracji rozwiązań HR w procesach M&A. Prowadzi warsztaty, otwarte szkolenia i seminaria. Autor wielu komentarzy i artykułów ukazujących się na łamach Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu i w prasie branżowej.
Zdjęcia wykladowców_Edyta Wacławek 1.jpg
Edyta Wacławek

Absolwentka Wydziału Chemii Uniwersytetu Warszawskiego. Ponadto ukończyła studia podyplomowe z Zarządzania Jakością na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie w obszarze Inżynierii i Zapewniania Jakości, zdobywane w renomowanych firmach z branż FMCG i EMS. Obecnie pełni funkcję Szefowej Działu Jakości. Kierując zespołem Inżynierii Jakości, realizuje wysokie standardy zgodne z oczekiwaniami klientów światowych marek. Jej droga zawodowa obejmująca wszystkie szczeble kariery od kontrolera do menedżera jakości umożliwiła jej zdobycie szerokiej wiedzy i praktyki dotyczącej zapewnienia jakości podczas wdrażania nowych produktów i procesów, a także przy produkcji masowej.

Zdjęcia wykladowców_Jarocki Jacek 1.JPG
Jacek Jarocki

Z wykształcenia mgr inż. Automatyki i Robotyki na Politechnice Opolskiej, a także absolwent studiów MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
Swoją karierę zawodową rozpoczął dołączając do zespołu Danone jeszcze w czasie studiów w 2011 roku. Na przestrzeni lat obejmował kolejne stanowiska związane z zarządzaniem zespołem produkcyjnym, technicznym, a także kierował projektami inwestycyjnymi. Pracował również w strukturach globalnych nad innowacjami oraz cyfryzacją w ramach Centralnego Inżynieringu Danone. Od kwietnia 2020 odpowiadał za realizację wizji fabryki w Opolu jako lidera, w skali całej grupy Danone, w zakresie zastosowania narzędzi cyfrowych w celu zwiększania produktywności, efektywności oraz poprawy ergonomii i bezpieczeństwa pracy. Prowadzona przez jego zespól transformacja, została doceniona prestiżową nagrodą Światowego Forum Ekonomicznego. Obecnie jako Dyrektor ds. Produkcji Obiadków i Deserków, a od niedawna również Dyrektor Techniczny w Danone, wykorzystuje zdobyte doświadczenie do wdrażania innowacji oraz podnoszenia efektywności w ramach podległej kategorii.

Zdjęcia wykladowców_Michał Koprowski .jpg
Michał Koprowski

Jest wykwalifikowanym menedżerem z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu produkcją i kontrolą zapasów. Zdobył solidne wykształcenie w dziedzinie zarządzania, ukończywszy studia podyplomowe na Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu oraz magisterskie na Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Jego kariera zawodowa obejmuje kluczowe stanowiska w renomowanych firmach. Obecnie jako Inventory Control Manager w Jabil Poland Sp. z o.o.,  zarządza zespołem magazynowo-analitycznym, budżetuje koszty działu oraz wdraża innowacyjne rozwiązania magazynowe. Wcześniej, pracując dla Mueller Fabryka Świec S.A., pełnił funkcję Supply Chain Managera, gdzie odpowiadał za łańcuch dostaw do kluczowego klienta IKEA.
Jego kompetencje obejmują wdrażanie Lean Manufacturing, zarządzanie gospodarką magazynową, planowanie produkcji oraz analizę KPI.
Wśród jego osiągnięć zawodowych znajduje się Lean Silver Certification oraz kwalifikacje jako Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem w Łańcuchu Dostaw według normy ISO 28000:2007 a jeden z jego projektów znalazł się w ósemce najlepszych globalnych projektów w kategorii „Our Processes”.
Michał jest również aktywny w społeczności zawodowej, uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach dotyczących zarządzania zmianą i ciągłego doskonalenia procesów.
Michał Koprowski to profesjonalista, który nieustannie dąży do doskonalenia swoich umiejętności i efektywności operacyjnej.

Oleksander Tkachenko.jpg
Oleksandr Tkachenko

mgr inż. Automatyki i Robotyki na Politechnice w Kijowie, a także absolwent studiów MBA w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.

 

W 2005 roku rozpoczął karierę zawodową w SC Johnson w zakładzie zlokalizowanym w Kijowie. Na przestrzeni 10 lat obejmował stanowiska związane z zarządzaniem produkcją i projektami technicznymi. Od 2015 w Polsce współpracuje z firmami międzynarodowymi w zakresie realizacji projektów inwestycyjnych i technologicznych w kierunku poprawy produktywności, efektywności i ergonomii pracy. W tym czasie pełnił role lidera zespołu projektowego, specjalisty i kierownika technicznego fabryki.

Obecnie jest częścią zespołu projektowego w Opolu i realizuje jedną z największych inwestycji Grupy Danone.

Zdjęcia wykladowców_Katarzyna Bartkowska.png
Katarzyna Bartkowska

Finansistka i Manager z 20 letnim doświadczeniem.
Ukończyła:
- ACCA na poziomie knowledge and skills w Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej.
- Prawo Podatkowe na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Posiada Certyfikat Ministerstwa Finansów z zakresu księgowości.
Przez wiele lat pełniła funkcje Głównego Księgowego i Kierownika działów finansowo-księgowych doskonaląc swoją wiedzę dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych m.in. ze Szwecji, Japonii, Malezji, USA, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Rumunii i Czech.
Przez ostatnie 7 lat była Dyrektorem Zarządzającym i członkiem Zarządu
w międzynarodowej spółce grupy RWS.
Obecnie pełni funkcję Z-cy dyrektora ds. ekonomiczno-finansowych w jednej z dużych firm produkcyjnych w Bydgoszczy. Prowadzi Kancelarię Finansową oferującą usługi dla biznesu.
Realizowała projekty inwestycyjne, wdrażała systemy klasy ERP. Posiada merytoryczne przygotowanie w obszarze podatków, księgowości i kontrolingu.