Badanie Atrybucji Marki
Raz w roku przeprowadzamy Badanie Atrybutów Marki, którego wyniki wskazują nam, co robimy dobrze, i pokazuje obszary, w których możemy coś zmienić lub poprawić. O wypełnienie ankiety prosimy między innymi naszych absolwentów. Pytamy ich o to, w jaki sposób studia wpłynęły na ich karierę i czy poleciliby studia swoim znajomym.
![wyniki badania atrybutów marki](/chorzow/sites/chorzow/files/styles/infographic_mobile/public/media/image/wsb_grafiki_BAM_absolwencki2022_poprawki%2003.06-16.jpg?itok=2cvp15If)
![wyniki badania atrybutów marki](/chorzow/sites/chorzow/files/styles/infographic/public/media/image/wsb_grafiki_BAM_absolwencki2022_poprawki%2003.06-4.jpg?itok=340vNLrA)
Kontynuacja nauki
Nasi absolwenci do nas wracają. Kończą kolejne studia wyższe, decydują się na studia podyplomowe i MBA, wybierają nasze kursy i szkolenia. Takie powroty zawsze nas cieszą, bo oznaczają, że absolwenci cenią sobie umiejętności, które u nas zdobywają, i możliwości, jakie oferujemy.