Badanie Atrybucji Marki

Raz w roku przeprowadzamy Badanie Atrybutów Marki, którego wyniki wskazują nam, co robimy dobrze, i pokazuje obszary, w których możemy coś zmienić lub poprawić. O wypełnienie ankiety prosimy między innymi naszych absolwentów. Pytamy ich o to, w jaki sposób studia wpłynęły na ich karierę i czy poleciliby studia swoim znajomym.

wyniki badania atrybutów marki wyniki badania atrybutów marki

Kontynuacja nauki

Nasi absolwenci do nas wracają. Kończą kolejne studia wyższe, decydują się na studia podyplomowe i MBA, wybierają nasze kursy i szkolenia. Takie powroty zawsze nas cieszą, bo oznaczają, że absolwenci cenią sobie umiejętności, które u nas zdobywają, i możliwości, jakie oferujemy.

Poznaj opinie naszych absolwentów

michal-olesiak

" Słuchacze studiów rozwiązują około 150 kazusów i zadań. Bardzo dużo uwagi poświęcam zagadnieniom związanym z czasem pracy oraz prowadzeniem dokumentacji kadrowej, które budzą najwięcej kontrowersji wśród praktyków. Materiały szkoleniowe są konstruowane nie tylko w oparciu o obowiązujące przepisy, ale także bieżące orzecznictwo Sądu Najwyższego oraz stanowiska urzędów (MRPiPS oraz PIP)."

Michał Olesiak

prawnik, trener prawa pracy, były pracownik PIP, członek rady programowej miesięcznika "Kadry i Płace w Administracji"

Student

„Szukałem uczelni, dzięki której będę mógł pogodzić naukę z pracą, a jednocześnie rozwijać swoje pasje. To właśnie w czasie studiów poznałem ludzi o podobnych zainteresowaniach, dołączyłem do “Drużyny WSB”, a także przekonałem się, czym na co dzień zajmuje się dział marketingu. Podróżowanie to moja pasja, a kierunek obudził we mnie jeszcze większą ciekawość świata. Dzięki studiom nauczyłem się też, jak gospodarować swoim czasem i zarządzać finansami. Myślę, że to doświadczenie pomoże mi śmiało wkroczyć w swój zawód. ”

Patryk Sochacki

Absolwent studiów I stopnia

Student

"Wybrałam kierunek marketing i sprzedaż, ponieważ jest ściśle związany z moim życiem zawodowym. Jak wiele moich koleżanek i kolegów, już od kilku lat pracuję w branży.  

Skąd zatem pomysł na studia? Wiem, że praca w marketingu wymaga ciągłego dokształcania się, widać to zwłaszcza w ostatnich latach, gdy rozwój nowoczesnych technologii nabrał tempa. Działania marketingowe przenoszą się do internetu, a pandemia tylko przyspieszyła ten trend. Dlatego wybierając uczelnię szukałam nowoczesnego programu i praktycznego podejścia. Wybór padł na Uniwersytet WSB Merito i się nie zawiodłam. Rozwijam tu swój warsztat marketera, a ogromną dla mnie wartością jest wymiana doświadczeń podczas zajęć. Tym bardziej cieszę się, że pojawiła się możliwość kontynuacji nauki na studiach drugiego stopnia. "

Anna Miś

Absolwentka studiów I stopnia

Student

" W życiu zawsze kierowałem się tym, że nie należy się poddawać. Czasami warto postawić wszystko na jedną kartę i zaryzykować. Jeśli chodzi o Uniwersytet WSB Merito to trafiłem tutaj z czystego przypadku i nie żałuję tej decyzji. Uważam, że studia na tej uczelni to idealne rozwiązanie dla osób, które poza studiowaniem chcą robić coś więcej. Uniwersytet daje taką możliwość nie tylko pod kątem elastycznego planu zajęć, ale też poprzez dodatkowe kursy czy szkolenia, w czasie których można zdobyć dodatkową wiedzę i doświadczenie.  "

Krzysztof Grzywana

Absolwent studiów II stopnia