Co uzyskasz studiując kierunek marketing and sales na Uniwersytecie WSB Merito?

.

Ten kierunek możesz studiować stacjonarnie tzn. że będziesz mieć zajęcia 3 dni w tygodniu od wtorku do czwartku

 

Zajęcia na tym kierunku prowadzone są w języku angielskim.

 

Program kształcenia został ukształtowany z praktykami, którzy na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.

Sposób realizacji studia hybrydowe

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • Hybrydowy: wykłady zrealizujesz online (synchronicznie, na platformie Teams), a ćwiczenia w salach. 
    W jednym dniu odbywają się tylko wykłady albo tylko ćwiczenia. 

 

 

Marketing i sprzedaż

Podczas zajęć dowiesz się jak pracować przy użyciu nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.

 

Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.

Gra symulacyjna firmy REVAS pozwoli Ci całościowo zarządzać agencją marketingową. 

W trakcie nauki otrzymasz profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej takie jak bezpłatny 2 miesięczny dostęp do platformy służącej komunikacji public relations PROWLY oraz bezpłatny 2 miesięczny dostęp do narzędzi monitorowania internetu i social media BRAND24.

studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Spotkasz wielu cenionych ekspertów w świecie marketingu i sprzedaży podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter, specjalista ds. UX, specjalista ds. sprzedaży internetowej, specjalista SEM/SEO, analityk internetowy, rzecznik prasowy, konsultant ds. marki, doradca klienta, menedżer produktu.

Uczelnia zapewnia specjalistyczne narzędzia marketingowe, przyjazną i przydatną w późniejszej pracy formę zajęć, spotkania z ludźmi szanowanymi w branży.

Laptop
specjalistyczne laboratorium komputerowe
Uścisk dłoni
spotkania branżowe
Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków
zajęcia prowadzone w języku angielskim

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 2 stycznia
czesne już od
425 zł
358 zł
miesięcznie

Zapisując się do 2 stycznia, zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.
  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 425 zł

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

Poznasz realia i specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa
Dowiesz się, jak skutecznie sprzedawać, zarządzać projektami, obsługiwać klientów.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa
Zapoznasz się z wyzwaniami pracy kreatywnej jako copywriter.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa
Będziesz efektywnie analizował dane rynkowe, przeprowadzał badania marketingowe i pozyskiwał informacje o poziomie satysfakcji klientów.
Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa
Zdobędziesz umiejętność skutecznego komunikowania się, planowania działań, samodzielnej pracy w ramach wskazanego projektu.
studia licencjackie, Wyższa Szkoła Bankowa

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Innovative Marketing
Stacjonarne Hybrydowe Angielski Od marca
od 575 zł
Sales Strategies and Techniques
Stacjonarne Hybrydowe Angielski Od marca
od 575 zł

Program studiów

Basic and major subjects:

  • Marketing research 
  • Protection of ip rights 
  • Philosophy 
  • Fundamentals of psychology 
  • Fundamentals of information technology and office applications 
  • Fundamentals of law 
  • Fundamentals of management 
  • Fundamentals of sociology 
  • Fundamentals of economics 
  • Fundamentals of marketing 
  • Foreign language 
  • Fundamentals of communication 
  • Brand management 
  • Organisational studies 
  • Fundamentals of corporate finance 
  • Means and techniques of sales 
  • Negotiations in business 
  • Marketing communications 
  • Modern technologies in sales and marketing 
  • Psychology of sales and marketing 
  • Project management 
  • Marketing planning 
  • Consumer behaviour 
  • Methods of effective learning and creating projects 
  • Introduction to the thesis 
  • Challenges of the labour market 
  • Physical education 
  • Monographic course 
  • Occupational health and safety  
  • Obligatory specialty courses (hours per semester depending on specialty) 
  • Diploma seminar 
  • Professional practice 

And specialized subjects that are taught from the second year of studies.

Zobacz program studiów

Wykładowcy

dr Michał Kucia
Prof. dr hab. Paweł Szewczyk
Mariusz Mol
Piotr Mamet
dr Krzysztof Koj
prof. nadzw. dr hab. Małgorzata Kieżel

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się między innymi wokół problematyki zarządzania i planowania marketingowego, marketingu czy tworzenia wizerunku i marki. Od kilkunastu lat prowadzi badania rynku systemowych produktów bankowych, a od kilku lat także branży turystycznej. Oprócz...

prof. nadzw. dr hab. Michał Kucia

Doktor nauk ekonomicznych, naukowo zajmuje się szeroko rozumianym e-biznesem. W tym obszarze prowadził wykłady i szkolenia. Stale współpracuje z praktyką gospodarczą w zakresie optymalizacji działalności handlowej w Internecie oraz e-marketingu. Ma doświadczenie w projektowaniu...

Prof. dr hab. Paweł Szewczyk

Zawodowo zajmuje się rozwojem oraz zarządzaniem technologiami wschodzącymi i zbieżnymi. Na Uniwersytecie WSB Merito w Chorzowie prowadzi zajęcia z zarządzania, inżynierii zarządzania, logistyki oraz z rozwoju i zarządzaniem technologiami wschodzącymi i zbieżnymi.
Wśród publikacji...

dr inż. Mariusz Mol

Menedżer kierunku informatyka, wykładowca, kierownik zakładu dydaktycznego informatyki. Praktyk informatyk, tworzył systemy informatyczne wspierające sprzedaż i audyt dla takich firm jak Coca-Cola, Carlsber, Hoop, PKN Orlen. Obecnie współtworzy start-up technologiczny AIMAT, w który...

dr inż. Agnieszka Kurc-Lisiecka

Adiunkt Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Absolwentka Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Adiunkt w Instytucie Naukowym Przedsiębiorczości i Innowacji Uniwersytetu WSB Merito w Chorzowie. Twórca i kierownik Laboratorium Towaroznawstwa w WSB....

dr hab. Piotr Mamet

Zajmuje się naukowym badaniem języka specjalistycznego, analizą gatunku i rejestru oraz językowym aspektem nazwy produktu. Najnowsze jego badania obejmują także język postaci filmowych, czego przykładem jest monografia Licence to Speak. The Language of James Bond (2014), a także...

dr Danuta Kozłowska-Makóś

Współpracuje z prywatnymi i publicznymi podmiotami, m.in. Polskim Towarzystwem Ekonomicznym. Występuje w roli coacha w intensywnych programach dydaktycznych, nadzorując prace studentów na arenie międzynarodowej. 

Jej zainteresowania naukowe koncentrują się wokół finansów...

dr Krzysztof Koj Dziekan Uniwersytetu WSB Merito

 Ekonomista, menedżer, trener i konsultant, od 1994 r. prowadzący szkolenia z dziedziny negocjacji, sprzedaży, komunikacji oraz obsługi klienta (szkolenia w języku polskim i angielskim), moderator i facylitator. 
Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito Chorzów (od 2001 r.) w dziedzinie...

Prof nadzw. dr hab. inż. Marek Jabłoński

Prezes Zarządu renomowanej firmy OTTIMA plus Sp. z o. o z siedzibą w Katowicach. Wiceprezes Zarządu oraz inicjator Południowego Klastra Kolejowego. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie projektowania i wdrażania systemów optymalizacji zarządzania, audytor wiodący systemów...

Poznaj innych wykładowców

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
mediamass
mediafeed
hilti
Centrum Rozwoju Szkół Wyższych
apagroup
prowly
Buisness consulting
MP Flow
Punkt Krytyczny
balanGO
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów I i II stopnia w Chorzowie

W dniu 16.12 - czynne w godz. 8-13. W dniach 24-28.12 oraz 31.12 nieczynne.

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF