Opis kierunku:
Studia niestacjonarne w salach wykładowych.
W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście.
Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.
Od wielu lat podejście do sprzedaży wyprodukowanych dóbr bądź oferowanych usług podlega ciągłym zmianom. Dziś już zupełnie inaczej niż chociażby w XX wieku podchodzi się do sposobów docierania do klienta. Obecnie dużo większe znaczenie ma wykorzystywanie emocji, technik komunikacyjnych i najnowocześniejszych technologii.
Menedżer sprzedaży ma jednak znacznie szerszy zakres obowiązków – do jego zadań należy też rekrutacja pracowników, budowanie zespołu, podnoszenie skuteczności handlowców, planowanie działań sprzedażowych, formułowanie celów oraz kontrola realizacji wytyczonych zadań.
Naszym celem jest wyposażenie Cię, jako przyszłego menedżera sprzedaży, w praktyczne kompetencje, które są kluczowe w nowoczesnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym, rozwój osobistych zasobów i kompetencji w kierowaniu ludźmi, poznanie nowoczesnych koncepcji, dzięki którym stworzysz skuteczny zespół sprzedażowy.
Studia z certyfikatem Franklin University
W ramach kierunku, moduł „Umiejętności negocjacyjne” prowadzony jest według materiałów dydaktycznych i metodologii Franklin University, z wykorzystaniem case study i ćwiczeń z rynku amerykańskiego. Moduł kończy się zaliczeniem testu sprawdzającego. Uczestnicy mają możliwość wykupienia certyfikatu potwierdzającego zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności dostosowanych zarówno do rynku polskiego, jak i zagranicznego.
Opłata za certyfikat wynosi 490 zł.
Chcesz skorzystać z dofinansowania Bazy Usług Rozwojowych?
Sprawdź nasze usługi w BUR: Wyszukiwarka usług - Baza Usług Rozwojowych - PARP
Jeśli nie możesz znaleźć usługi, która Cię interesuje, skontaktuj się z nami, a wprowadzimy ją specjalnie dla Ciebie!
Napisz: rekrutacja.sp@chorzow.merito.pl
Co zyskujesz?
- Nauczysz się wykorzystywać emocje do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedażowym
- Poznasz modele Analizy Transakcyjnej, połączone z indywidualną diagnozą każdego uczestnika, co pozwoli Ci zrozumieć wzorce komunikacyjne, którymi posługujemy się w relacjach z ludźmi
- Poznasz zasady i kompetencje inteligencji emocjonalnej, dzięki temu będziesz potrafił budować biznes oparty na zdrowych relacjach i otwartej komunikacji w zespole
- Od ekspertów i praktyków biznesu będziesz się uczył: zasad budowania zespołów pracowniczych, planowania działań sprzedażowych, formułowania celów, kontroli realizacji wytyczonych zadań czy skutecznego osiągania celów
- Przećwiczysz istotne aspekty pracy w sprzedaży, które podnoszą skuteczność handlowców w obszarze prowadzenia rozmów handlowych i finalizacji sprzedaży oraz ściągania należności, ponieważ obie te kwestie w znacznej mierze decydują o efektywności grupy sprzedażowej i niejednokrotnie całej firmy
- Uzyskasz gruntowną wiedzę o rekrutacji i selekcji pracowników sprzedaży, kierowaniu grupami sprzedawców, przywództwie oraz budowaniu efektywnych systemów motywacyjnych
Dla kogo?
Studia dedykowane są:
- pracownikom, którzy zajmują się organizacją sprzedaży, zarządzaniem sprzedażą oraz koordynacją prac biur obsługi klienta
- osobom, które niedawno objęły albo mają to w zaplanowanej ścieżce kariery, funkcję kierowniczą na poziomie kierownika zespołu sprzedażowego, szefa rejonu, key account managera oraz na podobnych stanowiskach
- dyrektorom handlowym, którzy chcą udoskonalić swój warsztat menedżerski oraz usystematyzować i rozwinąć wiedzę o aktualnych trendach w zarządzaniu sprzedażą.
Praktyczny charakter studiów
Studia prowadzone są w formie warsztatów i treningów, dzięki którym uczestnicy kształtują swoje umiejętności niezbędne w pracy z ludźmi. Na zajęciach realizowane są gry biznesowe, które wymagają od uczestników aktywnych postaw, przedsiębiorczości i asertywności, umiejętności prowadzenia rozmów w warunkach konfliktu interesów, komunikatywności. W ramach programu studiów uczestnicy wezmą udział w dwudniowej grze strategicznej SALES SIMULATION odbywającej się na zajęciach wyjazdowych. Uczestnicy na zmianę wchodzą w role handlowców i klientów. Jako handlowcy walczą o zdobycie jak największego udziału w rynku. Zadania, które zostają przed nimi postawione, to znaleźć najlepszy, najefektywniejszy sposób dotarcia do klienta.
"Jako absolwentka WSB Merito jestem zadowolona z organizacji zajęć. Elektroniczny dostęp do harmonogramu zjazdów znacznie ułatwił mi połączenie studiów podyplomowych z pracą. Oprócz tego partnerskie relacje wykładowca – uczestnik sprawiły, że nabrałam większej pewności w podejmowaniu decyzji i wyrażaniu swoich opinii. To właśnie studia podyplomowe przyczyniły się do rozwoju mojej kariery zawodowej."
Partnerzy kierunku
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku akademia menedżera sprzedaży – certyfikat Franklin University
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów podyplomowych
W dniu 16.12 - czynne w godz. 8-13. W dniach 24-28.12 oraz 31.12 nieczynne.
ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów
- pn-pt: 08:00 - 16:00