Opis kierunku:

Studia niestacjonarne w salach wykładowych.

 

W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście.

 

Gwarantujemy pełną zgodność z przepisami prawa i najwyższe standardy edukacyjne.

 

.

Od wielu lat podejście do sprzedaży wyprodukowanych dóbr bądź oferowanych usług podlega ciągłym zmianom. Dziś już zupełnie inaczej niż chociażby w XX wieku podchodzi się do sposobów docierania do klienta. Obecnie dużo większe znaczenie ma wykorzystywanie emocji, technik komunikacyjnych i najnowocześniejszych technologii. 

 

Studenci

Menedżer sprzedaży ma jednak znacznie szerszy zakres obowiązków – do jego zadań należy też rekrutacja pracowników, budowanie zespołu, podnoszenie skuteczności handlowców, planowanie działań sprzedażowych, formułowanie celów oraz kontrola realizacji wytyczonych zadań. 

 

Naszym celem jest wyposażenie Cię, jako przyszłego menedżera sprzedaży, w praktyczne kompetencje, które są kluczowe w nowoczesnym zarządzaniu zespołem sprzedażowym, rozwój osobistych zasobów i kompetencji w kierowaniu ludźmi, poznanie nowoczesnych koncepcji, dzięki którym stworzysz skuteczny zespół sprzedażowy. 

Studia dla firm

Studia z certyfikatem Franklin University

W ramach kierunku, moduł „Umiejętności negocjacyjne” prowadzony jest według materiałów dydaktycznych i metodologii Franklin University, z wykorzystaniem case study i ćwiczeń z rynku amerykańskiego. Moduł kończy się zaliczeniem testu sprawdzającego. Uczestnicy mają możliwość wykupienia certyfikatu potwierdzającego zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności dostosowanych zarówno do rynku polskiego, jak i zagranicznego. 

Opłata za certyfikat wynosi 490 zł.

franklin-university

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, napisz do nas!

Zapytaj o studia podyplomowe

.

Co zyskujesz?

  • Nauczysz się wykorzystywać emocje do osiągnięcia sukcesu w sprzedaży i zarządzania zespołem sprzedażowym 
  • Poznasz modele Analizy Transakcyjnej, połączone z indywidualną diagnozą każdego uczestnika, co pozwoli Ci zrozumieć wzorce komunikacyjne, którymi posługujemy się w relacjach z ludźmi 
  • Poznasz zasady i kompetencje inteligencji emocjonalnej, dzięki temu będziesz potrafił budować biznes oparty na zdrowych relacjach i otwartej komunikacji w zespole 
  • Od ekspertów i praktyków biznesu będziesz się uczył: zasad budowania zespołów pracowniczych, planowania działań sprzedażowych, formułowania celów, kontroli realizacji wytyczonych zadań czy skutecznego osiągania celów  
  • Przećwiczysz istotne aspekty pracy w sprzedaży, które podnoszą skuteczność handlowców w obszarze prowadzenia rozmów handlowych i finalizacji sprzedaży oraz ściągania należności, ponieważ obie te kwestie w znacznej mierze decydują o efektywności grupy sprzedażowej i niejednokrotnie całej firmy 
  • Uzyskasz gruntowną wiedzę o rekrutacji i selekcji pracowników sprzedaży, kierowaniu grupami sprzedawców, przywództwie oraz budowaniu efektywnych systemów motywacyjnych 

 

Dla kogo?

Studia dedykowane są: 

  • pracownikom, którzy zajmują się organizacją sprzedaży, zarządzaniem sprzedażą oraz koordynacją prac biur obsługi klienta 
  • osobom, które niedawno objęły albo mają to w zaplanowanej ścieżce kariery, funkcję kierowniczą na poziomie kierownika zespołu sprzedażowego, szefa rejonu, key account managera oraz na podobnych stanowiskach 
  • dyrektorom handlowym, którzy chcą udoskonalić swój warsztat menedżerski oraz usystematyzować i rozwinąć wiedzę o aktualnych trendach w zarządzaniu sprzedażą. 

Praktyczny charakter studiów

Studia prowadzone są w formie warsztatów i treningów, dzięki którym uczestnicy kształtują swoje umiejętności niezbędne w pracy z ludźmi. Na zajęciach realizowane są gry biznesowe, które wymagają od uczestników aktywnych postaw, przedsiębiorczości i asertywności, umiejętności prowadzenia rozmów w warunkach konfliktu interesów, komunikatywności. W ramach programu studiów uczestnicy wezmą udział w dwudniowej grze  strategicznej SALES SIMULATION odbywającej się na zajęciach wyjazdowych. Uczestnicy na zmianę wchodzą w role handlowców i klientów. Jako handlowcy walczą o zdobycie jak największego udziału w rynku. Zadania, które zostają przed nimi postawione, to znaleźć najlepszy, najefektywniejszy sposób dotarcia do klienta. 

"Jako absolwentka WSB Merito jestem zadowolona z organizacji zajęć. Elektroniczny dostęp do harmonogramu zjazdów znacznie ułatwił mi połączenie studiów podyplomowych z pracą. Oprócz tego partnerskie relacje wykładowca – uczestnik sprawiły, że nabrałam większej pewności w podejmowaniu decyzji i wyrażaniu swoich opinii. To właśnie studia podyplomowe przyczyniły się do rozwoju mojej kariery zawodowej."

 

Milena Kamińska

Absolwentka Uniwersytetu WSB Merito studiów podyplomowych

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
otawa-group

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku akademia menedżera sprzedaży – certyfikat Franklin University

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 174
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jerzy Paśnik
Jerzy Paśnik

Trener, współwłaściciel firmy Training Partners, w której odpowiada za kwestie merytoryczne związane z prowadzonymi projektami szkoleniowymi.


Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i kierowaniu dużymi zespołami.

Specjalizuje się w szkoleniach dla...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji studiów podyplomowych

ul. Sportowa 29
41-506 Chorzów

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00 - 16:00
Pobierz stronę do PDF