Joanna specjalizuje się w łączeniu badań rynkowych z naukami społecznymi i innowacjami strategicznymi, bez wysiłku przekształcając spostrzeżenia kulturowe w nowe możliwości innowacji i strategie biznesowe.
Kierując centralnym zespołem inO (rozsianym po Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Polsce, USA i Kolumbii), Joanna koordynuje projekty dla klientów takich jak Google, Amazon, Miro, WhatsApp, IKEA i LEGO, z 68 wielojęzycznymi badaczami mieszkającymi w ponad pięćdziesięciu krajach. Mając ambicję, aby osiągnąć równość dla wszystkich, jako matka czwórki dzieci zbudowała kulturę, która wzmacnia i wspiera pracowników w rozwijaniu kariery zawodowej, jednocześnie pozwalając na rozwój osobisty i rodzinny.
To zaangażowane i innowacyjne podejście do przywództwa przekłada się na jej sukcesy. Wykładając na uniwersytetach (Univercity of the Arts London, Hochschule Anhalt), Joanna jest także stałym gościem na konferencjach (TEDx, BBC, Qual360, Service Design Days, Campus Party)
Joanna posiada tytuł Bachelor w dziedzinie projektowania produktu w Central Saint Martins oraz tytuł magistra w dziedzinie kultury i społeczeństwa w London School of Economics w zakresie socjologii, antropologii i psychologii społecznej. Mieszkała w Niemczech, Irlandii i Wielkiej Brytanii. Mówi po angielsku, polsku, niemiecku i włosku.