abc

Dołącz do Naszego Zespołu!

Poniżej aktualne oferty pracy w Federacji Naukowej WSB-DSW Merito. 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: biuro@federacja.merito.pl w tytule zamieszczając informację, której oferty dotyczy aplikacja.

W zgłoszeniu prosimy również o dołączenie klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.

 

 

Opiekun Projektów Naukowych

Główne zadania realizowane na stanowisku:

  • Poszukiwanie źródeł zewnętrznego finansowania dla projektów naukowych (m.in. fundusze europejskie, fundusze ministerialne, fundusze norweskie, NCN, NCBR, ABM, NAWA, FNP) oraz przygotowywanie informacji o możliwościach i zasadach aplikowania dla pracowników naukowych,
  • inicjowanie aktywności i zachęcanie pracowników naukowych do aplikowania o projekty badawcze,
  • wspieranie procesu składania wniosków projektowych, obejmujące m.in. udział w opracowywaniu części administracyjnej wniosków projektowych, weryfikację formalną oraz nadzór nad całościowym przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej;
  • wsparcie administracyjne pracowników naukowych w zakresie realizowanych projektów, w tym monitorowanie terminów istotnych dla realizacji przyznanych projektów oraz stopnia osiągniętych wskaźników, prowadzenie korespondencji formalnej z instytucjami finansującymi;
  • wsparcie pracowników naukowych w procesie zakończenia projektów, w tym w przygotowaniu raportu końcowego;
  • prowadzenie ewidencji i archiwizowanie dokumentacji projektowej,
  • sporządzanie sprawozdań dotyczących realizowanych projektów,
  • zamieszczanie oraz aktualizowanie danych dotyczących realizowanych projektów i komercjalizacji w systemie POL-on oraz w wewnętrznym systemie Omega-PSIR,
  • współpraca z pracownikami uczelni – jednostek uczestniczących w Federacji,
  • sprawozdawczość z realizacji zadań do bezpośredniego przełożonego i Prezydenta Federacji;
  • praca stacjonarna w Biurze Federacji w Gdańsku.

Poszukiwane kompetencje:

  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami (w tym w szczególności naukowymi),
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie komunikatywnym,
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office 365,
  • umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji, efektywna komunikacja,
  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na Uczelni wyższej.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
  • możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności
  • ciekawą i samodzielną pracę w jednostce naukowej, skupiającej uczelnie akademickie należące do największego holdingu edukacyjnego w Polsce
  • wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne
  • dodatkowe dni wolne od pracy
  • zajęcia z języka angielskiego.

 

Specjalista ds. Wsparcia Publikacji Naukowych

Główne zadania realizowane na stanowisku:

  • wspieranie działań realizowanych w obszarze publikacji naukowych
  • wypracowywanie rozwiązań, standardów, procedur dla Federacji i jednostek uczestniczących, dotyczących publikacji naukowych w tym m.in. tworzenia wysokopunktowanych publikacji naukowych
  • nadzór nad realizacją strategii w zakresie publikacji naukowych
  • nadzór nad kompletnością danych w bazie nauki
  • konsultacja wypracowanych rozwiązań w obszarze publikacji naukowych z naukowcami i przedstawicielami uczelni – jednostek uczestniczących
  • wsparcie w organizacji szkoleń dla pracowników naukowych (w tym współprowadzenie Akademii Naukowca)
  • udział w spotkaniach z przedstawicielami uczelni – jednostek uczestniczących (fora nauki, spotkania z pracownikami naukowymi poszczególnych dyscyplin), w tym prezentacje wypracowanych rozwiązań, moderacja warsztatów i spotkań
  • sprawozdawczość z realizacji zadań do bezpośredniego przełożonego i Prezydenta Federacji;
  • praca stacjonarna w Biurze Federacji w Gdańsku.

Poszukiwane kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie komunikatywnym
  • Praktyczna znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office 365
  • Umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji, efektywna komunikacja
  • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • mile widziane doświadczenie w pracy na Uczelni wyższej.

Naszym pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
  • możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności
  • ciekawą i samodzielną pracę w jednostce naukowej, skupiającej uczelnie akademickie należące do największego holdingu edukacyjnego w Polsce
  • wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne
  • dodatkowe dni wolne od pracy
  • zajęcia z języka angielskiego.

Redaktor Wydawnictwa

Główne zadania realizowane na stanowisku:

  • kształtowanie polityki wydawniczej oraz ustalanie strategicznych kierunków działalności Wydawnictwa
  • planowanie działań rozwoju Wydawnictwa i czasopism, w tym opracowanie rocznych planów wydawniczych
  • przygotowanie wspólnej polityki rozwoju czasopism na poziomie Federacji
  • koordynacja i wsparcie działań redaktorów czasopism
  • dbałość o osiągnięcie wysokich standardów wydawniczych oraz zapewnienie sprawnej realizacji strategii Wydawnictwa
  • ustalenie i egzekwowanie procesu kwalifikowania pracy do druku
  • ocena merytoryczna, edytorska i językowa publikacji składanych do Wydawnictwa
  • przygotowanie do druku publikacji książkowych, publikacji ciągłych, w tym serii wydawniczych i czasopism
  • promocja i dystrybucja wydawanych publikacji
  • opracowanie harmonogramu działań w zakresie ujednolicenia praktyk w czasopismach
  • opracowanie zasad etyki publikacyjnej oraz praw autorskich
  • sprawozdawczość z realizacji zadań do bezpośredniego przełożonego i Prezydenta Federacji.
  • mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce naukowej;
  • praca stacjonarna w Biurze Federacji w Gdańsku.

Poszukiwane kompetencje:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie komunikatywnym
  • praktyczna znajomość obsługi Pakietu Microsoft Office 365
  • umiejętności interpersonalne – wysoka kultura osobista, budowanie pozytywnych relacji, efektywna komunikacja
  • samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
  • doświadczenie w jednostce wydawniczej

Naszym pracownikom oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
  • możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności
  • ciekawą i samodzielną pracę w jednostce naukowej, skupiającej uczelnie akademickie należące do największego holdingu edukacyjnego w Polsce
  • wyjazdy integracyjne oraz spotkania świąteczne
  • dodatkowe dni wolne od pracy
  • zajęcia z języka angielskiego.

Klauzula RODO:

Administratorem danych osobowych jest Federacja Naukowa WSB-DSW Merito. Dane osobowe w zakresie wymienionym w art. art. 222 1 kodeksu pracy będą przetwarzane w celu:
1. realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna: 221 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. Rozporządzenia z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - dalej „Rozporządzenie”) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. Dane osobowe będą przetwarzane także:
2. w zakresie wizerunku (podstawa prawna: 222 1 kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia);
3. W celu prowadzenia przyszłych rekrutacji (podstawa prawna: 222 1kodeksu pracy w zw. z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia).
Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 1. powyżej jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Podanie danych i wyrażenie zgód, o których mowa w pkt 2 oraz pkt 3 powyżej jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres do 2 tygodni po zakończeniu rekrutacji, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres jednego roku, liczonego od dnia 1 stycznia następującego po dacie złożenia aplikacji.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwość ich poprawiania w każdym czasie. Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany na etapie składania aplikacji, niemniej jednak nie będzie to prowadziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu:
1. Realizacji procesu rekrutacji w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
2. W zakresie wizerunku udostępnionego przeze mnie w dokumentach aplikacyjnych.
3. W celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez Administratora Danych.