Program studiów
Wybrane zajęcia kierunkowe:
-
Podstawy grafiki cyfrowej
-
Podstawy fotografii
-
Fotografia cyfrowa
-
Grafika warsztatowa
-
Narzędzia grafiki cyfrowej
-
Rysunek tradycyjny
-
Kultura masowa i audiowizualna
-
Wprowadzenie do marketingu wizualnego
-
Wprowadzenie do komunikacji społecznej
-
Podstawy sztuki komiksu
-
Komiks jako medium społeczne
-
Typografia
-
Projektowanie stron internetowych
-
Projektowanie strategii marketingowych i medialnych
-
Grafika reklamowa
-
Budowa portfolio
-
Podstawy prawa dla grafików
Przedmioty specjalnościowe
- Infografika
- Projektowanie identyfikacji wizualnej
- Ilustracja cyfrowa
- Poligrafia cyfrowa
- Reklama społeczna
- Zarządzanie wydarzeniami artystycznymi
- Rzeźba i druk 3D
- Fotografia reklamowa
- Warsztaty wideo
- Modelowanie etyki postaci w grze
- Projektowanie Visual novels
- Gry komputerowe i cyberkultura
- Animacja klasyczna i cyfrowa
- Modelowanie postaci 3D
- Animacja 3D