Cel studiów

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona.

Zapisz się na listę rezerwową, a powiadomimy Cię o możliwości ponownego przyjęcia na studia podyplomowe, które Cię interesują.

 


 

Studia w formule online
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams.  Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym.

  • min. 90 % godzin jest realizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość w formie synchronicznej  (w stosunku do wszystkich godzin przewidzianych w programie studiów).

Kierunek, który Cię interesuje, jest efektem współpracy Uniwersytetu Dolnośląskiego DSW oraz Uniwersytetów WSB Merito. Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

realizacja online

Celem studiów jest nie tylko przygotowanie właścicieli, menedżerów i pracowników firm do  kompleksowego zastosowania takiego podejścia, wdrożenia strategii i narzędzi z zakresu Customer experience management, ale również przekazanie wiedzy, najnowszych rozwiązań i przykładów skutecznej komunikacji z klientami, zmiany myślenia i podejścia na takie, które jest oparte o empatię, szacunek i kulturę komunikacji z klientami. Filozofia Customer experience management nie tylko zmienia wewnętrze podejście do prowadzenia biznesu ale skutkuje wzrostem zaangażowania pracowników, zadowolenia klientów, jakości oferowanych produktów i usług jak również obniża koszty we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. 
 

SP_GDA

Co zyskujesz?

  • Zyskasz nową perspektywę prowadzenia biznesu, zarządzania pracownikami i współpracy z klientami opartą o budowanie relacji, słuchanie głosu klientów i pracowników.
  • Nauczysz się szerokiego spojrzenia na czynniki wpływające na doświadczenie klientów, które determinują chęć bądź jej brak do podjęcia współpracy i/lub jej kontynuacji z firmami. 
  • Dowiesz się, w jaki sposób zbudować i wdrożyć w firmie kulturę ciągłego doskonalenia opartą o zarządzanie doświadczeniem i oczekiwaniami klientów zwiększającą jakość i wydajność pracowników z jednej strony i wzrost zaangażowania i pozytywnych relacji z klientami z drugiej. 
  • Zdobędziesz najnowszą wiedzę i praktyczne, gotowe do wdrożenia rozwiązania od praktyków CEM.
  • Poznasz narzędzia do skutecznej zmiany podejścia w zarządzaniu relacjami i oczekiwaniami klientów. 
  • Zdobędziesz nowy, atrakcyjny zawód przyszłości – Customer experience managera – managera ds. zarządzania relacjami z klientami.

Dla kogo?

  • Studia skierowane są do osób pragnących zdobyć nowe kompetencje w zakresie CEM.
  • Właściciele i managerowie wszystkich firm z wszystkich sektorów pragnący zbudować przewagę konkurencyjną poprzez oparcie zarządzania firmą o zarządzanie relacjami z klientami. 
  • Pracownicy i managerowie działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta chcący podnieść swoje kompetencje, jakość i efektywność pracy.
  • Osoby odpowiedzialne za wdrażanie i koordynowanie działań zawiązanych z jakością oraz planowaniem i koordynowaniem procesów doskonalących w firmach. 
  • Wszystkie osoby, niezależnie od dotychczasowego wykształcenia i doświadczenia, które opierają swój sposób działania na empatii, relacyjności i szacunku do drugiego człowieka.  
     

Program studiów

 

Program studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Anna Gapińska
Kobieta w średnim wieku, w jasnych blond włosach, krótkich. Ma na sobie białą koszulkę i czarną marynarkę. W tle biurowce. Kobieta uśmiecha się
Adam Latek
Janusz Kamieński
Katarzyna Pamuła-Prud
Mężczyzna w średnim wieku, łysy, w eleganckiej białej koszuli i bordowej satynowej marynarce
Joanna Szymańska
Portretowe zdjęcie kobiety w krótkich brązowych włosach. Ma na sobie niebieską jasną koszulkę. Uśmiecha się i podtrzymuje brodę ręką
Kobieta w średnich blond włosach i niebieskich oczach. Tło żółte
Małgorzata Knut
Tomasz Palak Zdjęcie
Uśmiechnięty portret młodej dziewczyny, średnie ciemne blond włosy, biała marynarka. Z tyłu widać kwiata
Anna Gapińska

Specjalizuje się w tematyce customer experience management i employee experience management traktując oba te obszary jako nierozerwalne czynniki sukcesu firmy i nowoczesnego podejścia do zarządzania doświadczeniami klientów i pracowników. Szkoli, doradza i wdraża w firmach programy z...

Elżbieta Gierczyńska

Specjalizuje się w zarządzaniu doświadczeniami klientów (Customer Experience) i pracowników (Employee Experience), łącząc te obszary w ramach podejścia Human Experience (HX).

Posiada 25-letnie doświadczenie w branży. Kładzie nacisk na kompetencje miękkie, które są kluczowe dla...

Adam Latek

Hotelarz, doradca biznesowy, pasjonat. Członek Polskiej Izby Hotelarzy. Certyfikowany trener programu „Food & Beverage Manager” amerykańskiego stowarzyszenia przewoźników lotniczych IATA.  Wykładowca Szkoły Głównej Turystyki i Hotelarstwa uczelni Vistula w Warszawie.

Koordynator...

Janusz Kamieński

Konsultant, menedżer, przedsiębiorca z 25-letnim stażem w doradztwie. Od 2004 r. Prezes zarządu polskiej firmy doradczej EC sp. z o.o.. Promotor i prekursor w Polsce strategii CX/CEM (Customer Experience Management), którą z powodzeniem stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej...

Katarzyna Pamuła - Prud

Trener i konsultant biznesu, Interim manager

Wieloletni Praktyk. Pasjonatka Customer Experience Management.  Specjalistka w zarządzaniu procesami.
Ekspert w dziedzinie Customer Experience Management, obsługi klienta, zarządzania reklamacjami i tworzenia kultury organizacyjnej nastawionej...

Marcin Sawicki

Konsultant i ekspert ds. obsługi klienta, contact center i customer experience.

Menedżer z ponad 20-letnim stażem w branży obsługi klienta oraz contact center. Pracował dla firm z sektorów ubezpieczeń, opieki medycznej, telekomunikacyjnej, wynajmu nieruchomości. Odpowiedzialny za...

Joanna Szymańska

Konsultantka i ekspertka obszaru Employee & Customer Experience z ponad 15-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Wcześniej dyrektor i kierownik obszarów EX & CX w PLAY i Billennium (IT). Obecnie właścicielka firmy doradczej PeopleStory.pl, wspierającej firmy w efektywnym zarządzaniu...

Dorota Kabat

Trener biznesu, coach, konsultant z ponad 18-letnim doświadczeniem, doradca strategiczny.

Z wykształcenia pedagog i psycholog.

Certyfikowany coach - CoachWise Essentials, CoachWise Equipped™ .

Posiada certyfikaty N.E.W.S TM Organizatiol Navigation Dynamics.

Karierę biznesową...

Aleksandra Morawska-Wagner

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego na kierunkach Socjologia oraz Filozofia. Certyfikowany trener - Train the Trainers. Od 20 lat związana zawodowo z branżą badawczą. Posiada wszechstronną wiedzę na temat metod badawczych, technik jakościowych/ilościowych i ich praktycznego...

Małgorzata Knut

Wspiera liderów w rozwijaniu umiejętności przywódczych wpływających na pozytywne zmiany w ich zespołach i organizacjach. Jako trener biznesu towarzyszy zespołom w odkrywaniu ich potencjału i świadomego wchodzenia na wyższy poziom współpracy.

Jej zawodowa droga wiodła przez...

Tomasz Palak 

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Ośmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, ALK i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne —...

Justyna Jakubczyk

Dyplomowana projektantka doświadczeń klientów z 10-letnim stażem w biznesie, CX strateżka, wykładowczyni CX oraz speakerka na eventach biznesowych i konferencjach, m.in. TEDx, Customer Care, Customer Congress, I love Mkt, Business Market. Specjalizuje się w branży finansowej, a swoje...

Poznaj innych wykładowców
Pobierz stronę do PDF