Opis kierunku

 

 

Studia w formule online (synchronicznie).

Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

realizacja online

Szacuje się, że w Polsce z internetu korzysta obecnie ponad 35 milionów użytkowników, czyli 88% społeczeństwa.
 

Według danych z raportu Digital Poland 2024 przygotowanego przez we are social & Meltwater, przeciętny Polak w grupie wiekowej 16-64 lata spędza w Internecie nawet 6 godzin dziennie, w tym 2 godziny poświęcając na korzystanie z social mediów. W związku z tym znaczenie Digital Marketingu wciąż rośnie.

studia online

Cel

Celem studiów podyplomowych z zakresu Digital Marketingu jest przygotowanie Cię do praktycznego wykorzystania internetu w celach marketingowych i sprzedażowych. Ukończenie kierunku Digital Marketing gwarantuje Ci zdobycie praktycznych, a także pożądanych na rynku umiejętności - zarówno tych narzędziowych, jak i strategicznych. 

Co zyskujesz?

Sprawdzona wiedza i najlepsze praktyki z pierwszej ręki można zdobyć w jeden sposób. Od ludzi, którzy zajmują się Digital Marketingiem od lat. Najnowsze narzędzia, dużo pracy warsztatowej i praktyczna wiedza od najlepszych specjalistów. Studia podyplomowe z zakresu Digital Marketingu pozwolą Ci znaleźć się wśród wysoko cenionych na rynku specjalistów  
z zakresu marketingu internetowego. 

 

W trakcie studiów dowiesz się jak: 

  • wykorzystywać Internet, aby sprzedawać, a przede wszystkim robić to skutecznie; 
  • w praktyce projektować skuteczne lejki marketingowe; 
  • sprawnie korzystać z dostępnych na rynku narzędzi marketingowych; 
  • pisać i tworzyć treści, którymi Twoi klienci będą chcieli się dzielić; 
  • najpierw planować, a następnie skutecznie mierzyć działania marketingowe w Internecie; 
  • planować budżet marketingowy i zarządzać nim tak, aby przynosił spodziewane efekty; 
  • stworzyć i wdrożyć spójną strategię Digital Marketingową obejmującą wszystkie dostępne kanały komunikacji oraz etapy lejka sprzedażowego 
     

Dla kogo?

  • przedsiębiorców i freelancerów chcących rozwijać swoje firmy zgodnie z aktualną wiedzą z zakresu marketingu 
  • menedżerów marketingu chcących szlifować swój digitalowy warsztat 
  • specjalistów marketingu, którzy chcą poznać każdy zakątek Digital Marketingu od tzw. podszewki 
  • wszystkich, którzy zamierzają w pełni wykorzystać potencjał Marketingu Internetowego 
     

Nie czekaj, zapisz się online!

do 16 stycznia
czesne już od
445 zł
378 zł
miesięcznie!

Zapisując się do 16 stycznia zyskujesz 1200 zł zniżki, na którą składa się:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

 

Czesne już od 378 zł miesięcznie!

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 378 zł / miesiąc

Jesteś naszym absolwentem? Zyskujesz więcej!  1400 zł zniżki, na którą składa się:

  • 1000 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki we wpisowym

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Digital Marketing Manager

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jakub Kłos
Piotr Bucki
Magdalena Ciszewska
Jarosław Gilewicz
Grzegorz Gołębiewski
Anna Kupracz
Michał Mallek
Tomasz Palak Zdjęcie
Beata Zielińska 
Iga Malinowska
Mateusz Zych
Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w...

Piotr Bucki

Od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce.  ...

Magdalena Ciszewska

Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Politycznych w Wyższej Szkoły Handlowej w Warszawie.  Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych, a od kilku lat jest związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kilku...

Jarosław Gilewicz

Doświadczony marketingowiec, który swoją wiedzę i umiejętności budował w takich firmach jak Polskapresse, Acxiom GSC, Cyfrowe.pl czy Infoshare Conference. Obecnie jako Digital Marketing Freelancer działa jako niezależny konsultant marketingowy oraz prowadzi szkolenia z zakresu...

Grzegorz Gołębiewski

Od zawsze związany z branżą IT. Swoją pierwszą stronę internetową stworzył w podstawówce na temat ulubionej gry. Przez 10 lat zajmował się projektowaniem stron i późniejszym ich wdrażaniem. Przez kilka lat pracował jako projektant dla firm farmaceutycznych i finansowych. W...

Anna Kupracz

Polonistka, pijarowiec, contentowiec i copywriter. Była dziennikarka, rzecznik prasowa Portu Gdańsk, obecnie Content Manager w trójmiejskiej szkole programowania infoShare Academy oraz nauczyciel akademicki. Gramatyczna nazistka, a jednocześnie miłośniczka kreatywnego pisania...

Michał Mallek

Pomaga firmom rosnąć używając "no bullshit" marketingu. Pracuje jako Growth Hacker w firmie z branży HR tech.  

Z wykształcenia inżynier automatyki i robotyki. Doświadczenie zdobywał pracując w digital marketingu dla firm z branży szkoleniowej, IT, hotelarstwa oraz przy wielu...

Tomasz Palak 

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie. Ośmiokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, ALK i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne —...

Beata Zielińska 

Kreatorka strategii marek foodowych, klientocentryczka, łowczyni trendów konsumenckich. Od ponad 20 lat specjalizuje się w kreowaniu strategii marek foodowych, sprzedażą oraz obserwacją trendów foodowych i zachowań konsumenckich w Polsce i na świecie.  Wspierała marki wielu...

Iga Malinowska

Marketingowiec oraz projektant graficzny z 15-letnim stażem. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w działach marketingu korporacyjnego, startupach oraz agencjach marketingowych. Od 5 lat prowadzi własne studio graficzne Figa by Iga i jest współzałożycielką agencji Astrotea,...

Mateusz Zych

Od ponad 5 lat związany z reklamą płatną w takich kanałach jak: Google, Facebook, LinkedIn. W swojej codziennej pracy oprócz paneli reklamowych wykorzystuje Google Analytics oraz inne narzędzia, przydatne do prawidłowej optymalizacji kampanii. Gdy nie tworzy kolejnej reklamy, koduje...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF