Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Digital Marketing Manager
WPROWADZENIE DO DIGITAL MARKETINGU
(20 godz.)
-
Wprowadzenie do Digital Marketingu (4 godz.)
-
Biznes w internecie - modele biznesowe, trendy, analiza Case Studies (4 godz.)
-
Marketing Driven Company - dlaczego firmy zarządzane marketingowo wygrywają (12 godz.)
ZACHOWANIA KONSUMENTA W SIECI
(12 godz.)
-
Psychologia zachowań konsumenckich (4 godz.)
-
Persony i psychografia, czyli określanie grup docelowych (4 godz.)
-
Badania marketingowe: jakościowe i ilościowe (4 godz.)
STRATEGIA I ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM
(24 godz.)
-
Warsztat z tworzenia Customer Value Proposition i Customer Journey Map (6 godz.)
-
Tworzenie lejka sprzedażowego w internecie (4 godz.)
-
Warsztat z tworzenia strategii marketingowej od A do Z (8 godz.)
-
Wskaźniki efektywności działań marketingowych. Budżet marketingowy i jego kontrola. (6 godz.)
PRAWO W INTERNECIE
(6 godz.)
- Prawo dla marketerów: Prawo autorskie, zawieranie umów, podstawy RODO (6 godz.)
CONTENT MARKETING
(28 godz.)
-
Wprowadzenie do Content Marketingu (4 godz.)
-
Warsztat z tworzenie strategii i planu contentowego (6 godz.)
-
Video Marketing na YouTube (6 godz.)
-
Content Marketing a SEO. Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO & AI w Digital Marketingu (6 godz.)
-
Warsztat tworzenia treści: Copywriting & Webwriting (5 godz.)
-
Praktyczne wykorzystanie narzędzi AI w pracy Digital Marketing Managera (4 godz.)
PERFORMANCE MARKETING
(18 godz.)
-
Google Ads - skuteczna reklama w sieci reklamowej Google (6 godz.)
-
Facebook & Instagram Ads - panel reklamowy i dobre praktyki (8 godz.)
-
Pozostałe kanały Performance Marketingu: Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest (4 godz.)
EMAIL MARKETING & MARKETING AUTOMATION
(16 godz.)
-
Warsztat z budowania list mailingowych i skutecznego pozyskiwania subskrybentów (6 godz.)
-
Planowanie i realizacja kampanii email marketingowych (6 godz.)
-
Marketing Automation, czyli automatyzacja działań marketingowych w internecie (4 godz.)
SOCIAL MEDIA
(18 godz.)
-
Wstęp do Social Media (4 godz.)
-
Komunikacja i trendy w Social Media (6 godz.)
-
Influencer Marketing i Ambasadorzy Marki (8 godz.)
-
Tworzenie, montaż i promocja rolek. Budowanie zasięgów na TikToku i Instagramie dzięki krótkim formatom video
SERWISY INTERNETOWE I PODSTAWY USER EXPERIENCE
(22 godz.)
-
Strony WWW - projektowanie, podstawy UX & UI (8 godz.)
-
Landing Pages - Tworzenie skutecznych stron docelowych (8 godz.)
-
Analityka Internetowa - Podstawy pracy z Google Analytics i Google Tag Manager (6 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
- Seminarium podyplomowe (8 godz.)
Forma zaliczenia
2 testy semestralne (15 pytań - ABCD)
Grupowy projekt końcowy w formie praktycznej prezentacji.
Projekt tworzymy od pierwszych zajęć. Zdobywając wiedzę w trakcie kolejnych zjazdów uczestnicy rozwijają projekt o zdobytą na zajęciach wiedzę i przygotowują go w praktycznej formie np. "Strategii marketingowej dla firmy X" lub "Kampanii marketingowej dla firmy Y".