W ubiegłym roku Wyższa Szkoła Bankowa obchodziła dwudziestolecie istnienia. Bardzo dobry wynik! Oczywiście 20 lat to mało w porównaniu z wiekiem najstarszego drzewa na świecie – świerkiem Old Tijkko. Ale 20 lat to dużo, jeśli weźmiemy pod uwagę, że kiedy WSB startowała nie było Facebooka, Instagrama a korzystanie z Internetu oznaczało wizytę w kawiarence internetowej. Świat się zmienia. Szybko. Jeśli powierzchownie na to zdanie spojrzymy, to będzie banalne jak mowy bieda-coachów czy mówców motywacyjnych. Gdy jednak zmianie się przyjrzymy i na niej skorzystamy, to możemy wygrać. Żeby to ułatwić przygotowaliśmy kolejną – zmienioną (a jakże) – edycję konferencji Progress Day! Podczas 5 edycji wystąpi 5 prelegentów, w większości związanych z WSB, żeby opowiedzieć o zmianie właśnie.
Będzie o zmianie w podejściu do pracowników, zmianie w podejściu do danych i liczb oraz zmianach związanych z prawem, które czasem za zmianą… nie nadąża.
Wśród prelegentów Janina Daily, Monika Stankiewicz, Tomasz Palak, Jakub Biel i Piotr Bucki, który będzie czuwać nad całością.
Stawiamy na dwudziestominutowe prelekcje i interakcje z publicznością. Po każdym wystąpieniu panel z pytaniami. Bo zmiana jest fascynująca!
Termin i miejsce
15 czerwca 2019 r. (sobota),
Olivia Business Centre Sky Club (budynek Olivia Tower 12 piętro),
al. Grunwaldzka 472, Gdańsk
Uwaga!
w związku z faktem, iż liczba miejsc jest mocno ograniczona, rejestracja na konferencję nie jest równoznaczna z gwarancją miejsca! Po weryfikacji wszystkich zgłoszeń prześlemy maila potwierdzającego udział w konferencji. Wiadomość otrzymasz w poniedziałek 10 czerwca 2019.
Kontakt: progressday@wsb.gda.pl
Program konferencji
09.30 - Rejestracja uczestników
Część pierwsza
10.00 Przywitanie gości przedstawienie prelegentów Piotr Bucki
10.30 Zmiana w podejściu do zespołów – introwertycy i ekstrawertycy Monika Stankiewicz
10.50 Dyskusja
11.00 Statystyki i zmiana sposobu myślenia o liczbach w influencer marketingu Janina Daily
11.20 Dyskusja
11.30 - 12.30 Przerwa kawowa Networking
Część druga
12.30 Co zrobić, by prawo nadążało za Internetem, a Internet nadążał za prawem? Tomasz Palak
12.50 Dyskusja
13.00 Jak zarządzać marketingiem, kiedy nowe pokolenie nie widzi już reklam? Jakub Biel
13.20 Dyskusja
13.30 Mierzalny storytelling w marketingu i social media Piotr Bucki
13.50 Dyskusja
14.00 Podziękowanie i pożegnanie
Prelegenci
Janina Daily Komendant komedii w janinadaily.com. Panga Biznesu. Wirtuoz dobrej matematycznej zabawy. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Posiada następujące osiągnięcia życiowe: 1.Wspólnie ze swoją #DrużynaJanina stworzyła najmilszy i najmądrzejszy zakątek Internetu, 2. Kiedyś na fejsbuku live prowadziła warsztaty DIY: wypleć sobie koszyk z kabanosów, a 65 tysięcy ludzi to obejrzało, 3. W 1992 roku zrobiła przysiad. Wie czym się różni regresja logistyczna od probitowej, a także foka od uchatki. Najbardziej nie lubi, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom.
Monika Stankiewicz Nazywam się Monika Stankiewicz. Jestem akredytowanym coachem ACC ICF, konsultantem MindSonar, autorką bloga o introwertykach, wykładowcą na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku i Gdyni, mówcą inspiracyjnym TEDx Gdynia 2019. Pracuję z ludźmi, dla których świat pędzi za szybko i którzy szukają utraconej harmonii. Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w korporacjach w branży motoryzacyjnej i telekomunikacyjnej oraz jako doradca biznesowy. Wierzę w ciągłe doskonalenie, prostotę i funkcjonalność. Współpracuję z przedsiębiorstwami w zakresie merytorycznego tworzenia programów rozwojowych, prowadzenia szkoleń, warsztatów i procesów coachingowych. Wiedzie mnie ciekawość. Jestem jak detektyw. Pytam, słucham, obserwuję, łączę fakty, szukam rozwiązań. Jestem nieoceniająca i ciekawa. Z mojej natury i profesjonalnie. Więcej o mnie na www.monikastankiewicz.pl
Tomasz Palak Radca prawny w Prawo Plus Podatki działającym w strukturach Grupy Profit Plus. Wykłada na Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku, Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie oraz Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni. Występował na I love marketing, Infoshare, TEDx Fuckup Nights i licznych innych wydarzeniach. Często proszony o wypowiedź przez podmioty z zewnątrz - między innymi TVN, Rzeczpospolitą czy money.pl. Za wartego obserwowania uznały go przykładowo portale firmy.net i sprawnymarketing.pl.
Jakub Biel
dpowiada za PR i całą komunikację marki x-kom. Wcześniej Dyrektor ds. marketingu i handlu w firmie Solgaz, współzałożyciel Instytutu Medialnego, oraz pracownik Grupy Onet.pl, prasy lokalnej i kilku regionalnych rozgłośni radiowych.
Nominowany do tytułu Człowieka Roku 2015 magazynu Brief w kategorii PR. Jego eksperckie wypowiedzi można było zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN24), radiach (RMF) i prasie w Polsce, a także Litwie, Ukrainie, Rosji a nawet Wietnamie, RPA czy Malezji. O marketingu i mediach opowiadał na różnych konferencjach i spotkaniach (TEDx, infoShare, Czwartki Social Media, I ❤ Marketing, Kongres E-handlu, Marketing Hits w Mińsku i wiele innych) a także uczelniach wyższych (SGH, Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Łódzki, UKSW i inne). Znany m. in. z najgłośniejszej polskiej reklamy na Pornhubie "Myszki dla leworęcznych", wysłania iPhona w stratosferę i wielu innych kampanii kreatywnych.
Piotr Bucki Architekt, który zamiast budynków woli projektować zdania. Aktor, który scenę teatralną zamienił na sale szkoleniowe i spotkania z widownią na konferencjach. Psycholog, który lubi badać i ciągle zadaje sobie pytanie, „skąd wiem, to co wiem?”. Od 17 lat uczy ludzi projektować komunikację w rożnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdzał teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Autor książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i ostatnio wydanej „Viral”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag. Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 77 tysięcy razy. Od 8 lat współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową, projektując nowe kierunki i wykładając głównie w obszarze marketingu, brandingu i komunikacji bucki.pro