Jesteś w gronie studentów Uniwersytetu WSB Merito - i co dalej?
Witamy w gronie studentów Uniwersytetu WSB Merito Gdynia!
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas obdarzyłeś/aś składając swoje dokumenty rekrutacyjne na studia. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. Przed rozpoczęciem zajęć zachęcamy do zapoznania się ze skrótem najważniejszych informacji organizacyjnych.
Znajdziesz je również tutaj: Jestem studentem - i co dalej?
Extranet
Extranet czyli miejsce, w którym znajdziesz najważniejsze informacje o Twoich studiach. Login i hasło otrzymałeś w wiadomości mailowej z Biura Rekrutacji.
Jeśli nie możesz go znaleźć w swojej poczcie elektronicznej poszukaj w SPAMIE albo napisz na adres rekrut@gdynia.merito.pl, a wyślemy go do Ciebie ponownie.
Co znajdziesz w Extranecie?
- plan zajęć
- dostęp do mLegitymacji
- e-zaświadczenie o studiowaniu
- informacje o płatnościach
- informacje na temat złożonych podań i wniosków stypendialnych
- oceny
- kalendarz roku akademickiego
- regulaminy, wzory podań
- informacje o dyżurach dziekańskich
- kontakty do działów uczelni i wykładowców
Legitymacja
Legitymacja dostępna będzie w Biurze Obsługi Studenta – po 1 października 2024 r. Aby móc ją odebrać, musisz wnieść za nią opłatę w wysokości 22 zł na konto o nazwie „INNE” dostępne w EXTRANECIE w zakładce mój profil – płatności i wpłaty, w tytule przelewu wystarczy wpisać "opłata za legitymację".
mLegitymacja - masz zawsze pod ręką w swoim telefonie, w aplikacji mObywatel. W Extranecie w zakładce Mój profil –> mLegitymacja znajdziesz instrukcję, jak uzyskać mLegitymację (warunkiem jest posiadanie plastikowej wersji legitymacji).
e-zaświadczenia
Jeśli potrzebujesz potwierdzenia swojego statusu studenta (studentem formalnie stajesz się od 01.10.2024 roku) wystarczy, że wejdziesz w Extranet, w zakładkę: Mój profil –> e- zaświadczenia i pobierzesz je na swoje urządzenie.
Wcześniej zaświadczenie o przyjęciu na studia uzyskasz w Biurze Rekrutacji.
Harmonogram zajęć
Harmonogram zjazdów
Harmonogram zjazdów, czyli plan weekendów, w których będziesz mieć zjazd, znajdziesz w Extranecie -> Kalendarz roku akademickiego.
Możesz zapoznać się z nim również tutaj:
Plan zajęć
Szczegółowy rozkład zajęć znajdziesz najwcześniej na tydzień przed ich rozpoczęciem w Extranecie -> Plan zajęć -> Mój plan (studenci stacjonarni zaczynają zajęcia na początku października, a studenci niestacjonarni mniej więcej w połowie miesiąca).
Jeśli nie będziesz go widzieć na kilka dni przed rozpoczęciem zajęć, skontaktuj się z Biurem Obsługi Studenta.
Podział na grupy
W planie zajęć przydzielono Cię do konkretnej grupy. Jeśli chcesz dokonać zmiany grupy to w wyjątkowych przypadkach istnieje taka możliwość - w tym celu należy mailowo skontaktować się z Biurem Obsługi Studenta.
Inauguracja Roku Akademickiego
Uroczyste rozpoczęcie roku akademickiego 2024/2025 odbędzie się w 12 października na terenie naszej uczelni. Szczegóły znajdziesz w Extranecie, śledź również naszą stronę internetową (sekcja "Aktualności") oraz media społecznościowe.
Biuro Obsługi Studenta
Biuro Obsługi Studenta (BOS) to miejsce obsługi kwestii administracyjnych związanych z tokiem studiów.
Biuro Karier - JobTeaser
Biuro Karier Uniwersytetu WSB Merito utworzyliśmy z myślą o naszych studentach oraz absolwentach. Jeśli jesteś zainteresowany wsparciem w zakresie pośrednictwa pracy, znalezieniu miejsca praktyk, staży czy jeszcze szerszym rozwojem kompetencji, to w Biurze Karier znajdziesz niezbędną pomoc w tym zakresie.
JobTeaser – nowy sposób na znalezienie swojej ścieżki kariery. Platforma JobTeaser to nowy portal kariery i ofert pracy w Biurze Karier na Uczelni WSB Merito w Gdańsku i Gdyni!
Został zaprojektowany tak, aby przez cały okres studiów wspierać Cię w budowaniu wymarzonej kariery zawodowej.
Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Biblioteka - co warto wiedzieć?
Znajdziesz nas na parterze, p. 13
Jesteśmy otwarci 7 dni w tygodniu
poniedziałek-czwartek: 8:00-16:00
piątek-sobota 9:00-17:00
niedziela: 9:00-14:00
Kontaktuj się z nami za pomocą:
e-mail - biblioteka@gdynia.merito.pl,
tel. 58 669 77 19
Załóż konto w katalogu bibliotecznym – zrób to online
Stypendia
Stypendium to finansowa forma wsparcia studentów.
Dostępne rodzaje stypendiów to:
- stypendium Rektora (naukowe) - możesz ubiegać się o nie, jeśli uzyskałeś wysoką średnią za ostatni rok studiów lub posiadasz osiągnięcia naukowe, sportowe lub artystyczne (wysokość średniej sprawdzisz w obowiązującym na dany rok akademicki Regulaminie świadczeń Extranet -> Stypendia)
- stypendium socjalne - możesz ubiegać się o nie, jeżeli znajdujesz się w trudnej sytuacji materialnej
- stypendium dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności
- zapomoga – możesz ubiegać się o nią, jeśli znalazłeś się przejściowo w trudnej sytuacji życiowej (np. wypadek, utrata pracy, inne)
Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj.
Pierwsza płatność
Pierwszej płatności dokonujesz do 30 września 2024 r. lub, jeśli zostałeś/aś przyjęty/a po 15 września 2024 r., w ciągu dwóch tygodni od daty otrzymania dostępu do systemu Extranet. Wpłaty należy dokonać na konto o nazwie Czesne, które jest dostępne w Extranecie -> zakładka Mój profil -> Płatności i wpłaty.
Jest to Twoje indywidualne konto do dokonywania płatności, w tytule przelewu wystarczy wpisać "Opłata za czesne".
Zmiany warunków studiowania
Na początku roku akademickiego możesz dokonać zmian:
- zmiana systemu płatności - do 1 października 2024 roku,
- zmiana trybu czy kierunku studiów - do 31 października 2024 roku.
W przypadku rezygnacji jak najszybciej dostarcz do Biura Obsługi Studenta podanie z prośbą o skreślenie z listy studentów z własnoręcznym podpisem. Możesz wysłać je mailem, pocztą tradycyjną, kurierem lub za pomocą wrzutni na terenie Uczelni - nie musisz pojawiać się osobiście!
Biuro Karier:
Budynek A Parter - pokój nr 007
Aleja Grunwaldzka 238A
80-266 Gdańsk
Dziekani i wydziały
Na naszej Uczelni jest pięć wydziałów:
- Wydział Biznesu, Dziekan dr hab. Anna Kalinowska-Żeleźnik, prof. UWSB Merito
kierunki: finanse i rachunkowość, zarządzanie, turystyka i rekreacja
- Wydział Prawa i Administracji, Dziekan dr Maja Głuchowska-Wójcicka
kierunki: prawo, prawo w biznesie, administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne, stosunki międzynarodowe
- Wydział Informatyki i Nowych Technologii, Dziekan dr inż. Romana Antczak-Jarząbska
kierunki: informatyka, multimedia i grafika komputerowa, inżynieria zarządzania, logistyka
- Wydział Społeczno-Humanistyczny, Dziekan dr Rafał Majewski
kierunki: pedagogika, pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna, psychologia, psychologia w biznesie, filologia
- Wydział Zdrowia, Dziekan dr Adrianna Kilikowska
kierunki: kosmetologia, dietetyka
Menedżerowie kierunku
To osoby opiekujące się Twoim kierunkiem i będące do Twojej dyspozycji w razie gdybyś miał jakiekolwiek potrzeby. Poznasz ich na zajęciach Wprowadzenie do toku studiów.
Kontakt
Wszystkie sprawy związane z obsługą administracyjną toku studiów załatwisz w Biurze Obsługi Studenta.
Gdzie nas znajdziesz?
Biuro Obsługi Studenta:
Parter - pokój 2 ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia
Biuro Karier:
Parter - pokój 7 (środy 08:00 - 16:00)
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia