Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Poznasz tajniki tworzenia i wdrażania skutecznych strategii marketingowych w środowisku cyfrowym, w tym wyszukiwarki, social media, content marketing i e-mail marketing.  Nauczysz się interpretować i wykorzystywać dane z narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics do poprawy skuteczności działań marketingowych. Będziesz tworzyć i dostarczać wartościowe treści, które zainteresują i zaangażują potencjalnych klientów. Będziesz wykorzystywać narzędzia i technologie służące do wspierania działań marketingowych w środowisku cyfrowym, w tym automatyzacji marketingu i optymalizacji konwersji. 

SP_GDY

Praca dla Ciebie:

Po ukończeniu studiów, możesz pracować jako:

  • specjalista ds. marketingu cyfrowego,
  • analityk ds. marketingu cyfrowego, 
  • koordynator ds. treści,
  • ekspert ds. reklam online,
  • manager ds. e-commerce,
  • specjalista ds. automatyzacji marketingu

Co powinieneś jeszcze wiedzieć?

Digital Marketing to specjalność zajmująca się promocją produktów i usług za pomocą kanałów cyfrowych, takich jak wyszukiwarki, media społecznościowe, e-mail marketing, content marketing. Po tej specjalności będziesz zaznajomiony z narzędziami analitycznymi oraz posiądziesz umiejętność tworzenia skutecznych strategii marketingowych w środowisku cyfrowym.

Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF