Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Digital Marketing Manager

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
WPROWADZENIE DO DIGITAL MARKETINGU
(20 godz.)
  • Wprowadzenie do Digital Marketingu (4 godz.) 

  • Biznes w internecie - modele biznesowe, trendy, analiza Case Studies (4 godz.) 

  • Marketing Driven Company - dlaczego firmy zarządzane marketingowo wygrywają (12 godz.)

ZACHOWANIA KONSUMENTA W SIECI
(12 godz.)
  • Psychologia zachowań konsumenckich  (4 godz.) 

  • Persony i psychografia, czyli określanie grup docelowych (4 godz.) 

  • Badania marketingowe: jakościowe i ilościowe (4 godz.) 

STRATEGIA I ZARZĄDZANIE MARKETINGIEM
(24 godz.)
  • Warsztat z tworzenia Customer Value Proposition i Customer Journey Map  (6 godz.) 

  • Tworzenie lejka sprzedażowego w internecie (4 godz.) 

  • Warsztat z tworzenia strategii marketingowej od A do Z (8 godz.) 

  • Wskaźniki efektywności działań marketingowych. Budżet marketingowy i jego kontrola. (6 godz.) 

PRAWO W INTERNECIE
(6 godz.)
  • Prawo dla marketerów: Prawo autorskie, zawieranie umów, podstawy RODO  (6 godz.)
CONTENT MARKETING
(28 godz.)
  • Wprowadzenie do Content Marketingu  (4 godz.) 

  • Warsztat z tworzenia strategii i planu contentowego (6 godz.) 

  • Video Marketing na YouTube (6 godz.) 

  • Content Marketing a SEO. Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Digital Marketingu (6 godz.) 

  • Warsztat tworzenia treści: Copywriting & Webwriting (6 godz.) 

  • Praktyczne wykorzystanie narzędzi AI w pracy Digital Marketing Managera (4 godz.)

PERFORMANCE MARKETING
(18 godz.)
  • Google Ads - skuteczna reklama w sieci reklamowej Google (6 godz.) 

  • Facebook & Instagram Ads - panel reklamowy i dobre praktyki (8 godz.) 

  • Pozostałe kanały Performance Marketingu: Tik Tok, Twitter, LinkedIn, Pinterest (4 godz.) 

EMAIL MARKETING & MARKETING AUTOMATION
(16 godz.)
  • Warsztat z budowania list mailingowych i skutecznego pozyskiwania subskrybentów (6 godz.) 

  • Planowanie i realizacja kampanii email marketingowych (6 godz.) 

  • Marketing Automation, czyli automatyzacja działań marketingowych w internecie (4 godz.) 

SOCIAL MEDIA
(18 godz.)
  • Wstęp do Social Media (4 godz.) 

  • Komunikacja i trendy w Social Media (6 godz.) 

  • Influencer Marketing i Ambasadorzy Marki (8 godz.) 

SERWISY INTERNETOWE I PODSTAWY USER EXPERIENCE
(22 godz.)
  • Strony WWW - projektowanie, podstawy UX & UI (8 godz.) 

  • Landing Pages - tworzenie skutecznych stron docelowych (8 godz.) 

  • Analityka Internetowa - podstawy pracy z Google Analytics i Google Tag Manager (6 godz.) 

PROJEKT
(8 godz.)
  • Seminarium podyplomowe  (8 godz.) 
FORMA ZALICZENIA

2 testy semestralne (15 pytań - ABCD)
 

Grupowy projekt końcowy w formie praktycznej prezentacji. 
 

Projekt tworzymy od pierwszych zajęć. Zdobywając wiedzę w trakcie kolejnych zjazdów - rozwijacie projekt o zdobytą na zajęciach wiedzę i robicie to w praktycznej formie np. "Strategii marketingowej dla firmy X" lub "Kampanii marketingowej dla firmy Y"