Jakub Kłos
Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT działających w branży turystycznej.

Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing.  Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

Piotr Bucki
Piotr Bucki

Od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce.   Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Life is a pitch and then you die” oraz „Złap równowagę”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie. 

Anna Kupracz
Anna Kupracz

Polonistka, pijarowiec, contentowiec i copywriter. Była dziennikarka, rzecznik prasowa Portu Gdańsk, obecnie Content Manager w trójmiejskiej szkole programowania infoShare Academy oraz nauczyciel akademicki.  Gramatyczna nazistka, a jednocześnie miłośniczka kreatywnego pisania przesiąkniętego poczuciem humoru i ironią. Zajmuje się tworzeniem i realizacją strategii komunikacji, contentem oraz media relations.  

Obsesyjnie czyta reportaże, zaciekle ogląda filmy dokumentalne i śledzi dramy influencerów. 

Michał Mallek
Michał Mallek

Pomaga firmom rosnąć używając "no bullshit" marketingu. Pracuje jako Growth Hacker w firmie z branży HR tech.  

Z wykształcenia inżynier automatyki i robotyki. Doświadczenie zdobywał pracując w digital marketingu dla firm z branży szkoleniowej, IT, hotelarstwa oraz przy wielu projektach freelancerskich. Realizuje się prowadząc szkolenia, webinary i konsultacje dla start-upów. Ma za sobą udaną kampanię crowdfundignową.  

W swojej pracy skupia się na zrozumieniu potrzeb klientów i wypracowaniu dla nich propozycji wartości. Uważa, że kluczowa w marketingu jest analiza danych i umiejętność przełożenia działań na biznes.  

Beata Zielińska 
Beata Zielińska 

Kreatorka strategii marek foodowych, klientocentryczka, łowczyni trendów konsumenckich. Od ponad 20 lat specjalizuje się w kreowaniu strategii marek foodowych, sprzedażą oraz obserwacją trendów foodowych i zachowań konsumenckich w Polsce i na świecie.  Wspierała marki wielu ogólnopolskich producentów spożywczych będąc liderem projektów strategicznych związanych z tworzeniem i rozwojem marek foodowych oraz ich repozycjonowaniem, wdrażaniem nowych produktów na rynek.  Absolwent Politechniki Gdańskiej oraz Master Business Administration, trener biznesu, z pasji fotograf. Obecnie buduje własną markę jako freelancer strategii i doradztwa marketingowego.

 

Grzegorz Gołębiewski
Grzegorz Gołębiewski

Od zawsze związany z branżą IT. Swoją pierwszą stronę internetową stworzył w podstawówce na temat ulubionej gry. Przez 10 lat zajmował się projektowaniem stron i późniejszym ich wdrażaniem. Przez kilka lat pracował jako projektant dla firm farmaceutycznych i finansowych. W ostatnich latach pracował jako Senior UX/UI Designer w portalu No Fluff Jobs - job boardzie dla programistów, gdzie odpowiadał m.in. za stworzenie nowej stylistyki całej strony, tworzenie prototypów i projektowanie interfejsów od strony graficznej. Obecnie pracuje w infoShare Academy, gdzie współtworzy marketing tej firmy. 

Jakub Kłos
Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT działających w branży turystycznej.

Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing.  Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

Jarosław Gilewicz
Jarosław Gilewicz

Doświadczony marketingowiec, który swoją wiedzę i umiejętności budował w takich firmach jak Polskapresse, Acxiom GSC, Cyfrowe.pl czy Infoshare Conference. Obecnie jako Digital Marketing Freelancer działa jako niezależny konsultant marketingowy oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego.  Jego konikiem są nowe technologie z zakresu automatyzacji oraz digitalizacji procesów pozyskiwania klientów.  Prywatnie mąż i ojciec, perkusista, cukrzyk, browarnik domowy i fan seriali z kategorii sci-fi oraz fantasy. 

Magdalena Ciszewska
Magdalena Ciszewska

Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Politycznych w Wyższej Szkoły Handlowej w Warszawie.  Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych, a od kilku lat jest związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kilku kierunkach.  Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline, Wedel.  Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, optymalizacji lejków sprzedażowych, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych. Obecnie rozwija też swój startup – platformę technologiczną dla branży beauty. 

Mateusz Zych
Mateusz Zych

Od ponad 5 lat związany z reklamą płatną w takich kanałach jak: Google, Facebook, LinkedIn. W swojej codziennej pracy oprócz paneli reklamowych wykorzystuje Google Analytics oraz inne narzędzia, przydatne do prawidłowej optymalizacji kampanii. Gdy nie tworzy kolejnej reklamy, koduje nowy landing pod reklamę.  Związany z wieloma branżami. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych.  

Tomasz Palak 

Radca prawny w Profit Plus, głównym obszarem jego prawnych zainteresowań jest obecność przedsiębiorców w internecie - prawo autorskie i social media, ochrona danych osobowych, regulaminy i tak dalej. Ze wskazanego zakresu publikuje artykuły oraz prowadzi szkolenia. W wolnym czasie gitarzysta, prowadzi również bloga tomaszpalak.pl. Tomasz Palak został wybrany najlepszym prelegentem czwartej edycji konferencji "I love marketing".

Iga Malinowska

Marketingowiec oraz projektant graficzny z 15-letnim stażem. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w działach marketingu korporacyjnego, startupach oraz agencjach marketingowych. Od 5 lat prowadzi własne studio graficzne Figa by Iga i jest współzałożycielką agencji Astrotea, specjalizującej się w tworzeniu stron internetowych. Iga łączy swoją wiedzę i doświadczenie z pasją do nowych technologii i trendów wizualnych, tworząc unikalne projekty zgodne z potrzebami klientów. W swojej pracy ze studentami Iga skupia się przede wszystkim na rozwoju ich umiejętności praktycznych: nauki dobrej komunikacji z projektantami graficznymi w celu realizacji skutecznych projektów marketingowych, zrozumienia podstawowych zagadnień z zakresu projektowania graficznego oraz obsługi programów graficznych.