Czy artykuły promocyjne to skuteczne narzędzie marketingowe? Na to pytanie odpowie badanie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych PIAP, którego partnerem został Uniwersytet WSB Merito Łódź.


Wraz ze stałym, dynamicznym rozwojem rynku reklamy i marketingu, upominki reklamowe stają się coraz bardziej wpływowym narzędziem do budowania relacji z obecnymi klientami i pozyskiwania nowych. Czy aby na pewno? Dzięki badaniom zainicjowanym przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych – dowiemy się jakie zaszły zmiany, poznamy trendy i odkryjemy nowe narzędzia marketingowe. 


Pierwsze badanie:Upominki reklamowe jako narzędzie marketingowe” skierowane jest do agencji i działów marketingu oraz wszystkich innych podmiotów wykorzystujących upominki reklamowe w swoich kampaniach. Badanie odpowie na pytania: Jakie korzyści dają atrakcyjne artykuły promocyjne? Czy upominki reklamowe mają wpływ na skuteczność działań marketingowych? Jakich gadżetów szukają marketerzy? Badanie zaowocuje analizą skuteczności oraz wskaże trendy występujące na rynku.


Drugie badanie:Branża upominków reklamowych w obliczu zmian w gospodarce” do uczestników rynku reklamowego BTL, którego kampanie nie są kierowane do szerokiego (masowego) grona klientów, tylko bardziej celowo wybranych grup odbiorców. Badanie to posłuży analizie czy i jak branża upominków reklamowych reaguje na wyzwania i szanse wynikające z aktualnych zmian gospodarczych.


Aby wziąć udział w badaniach, wystarczy wejść na stronę:

 

www.badania.piap-org.pl

 

i wypełnić krótkie ankiety, przygotowane przez Radę Edukacyjną PIAP. Te dostępne będą do środy, 6 października 2023 roku. Wyniki zostaną opublikowane po przeanalizowaniu odpowiedzi i opracowaniu płynących z nich wniosków.
 

Czytaj więcej