Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?
- Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej i dowiesz się, jaka jest typologia klienta.
- Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
- Nauczymy Cię obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż.
- Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
- Nauczymy Cię prowadzenia negocjacji.
- Pogłębisz swoją wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
- Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży. Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
- Nauczymy Cię rozróżniać typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb.
- Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
![logistyka](/lodz/sites/lodz/files/styles/610x334/public/media/image/20230123_wsb_lodz_niklas_117_1.jpg?itok=cnmzij_g)
Praca dla Ciebie
- specjalist(k)a ds. sprzedaży
- lider/ka zespołu sprzedażowego
- doradca klienta
- reprezentant firmowy
- specjalist(k)a ds. eksportu
- menedżer/ka produktu
- specjalist(k)a ds. kluczowych klientów (key account manager)
- własna działalność gospodarcza
Program studiów
Przedmioty specjalnościowe:
- B2B and B2C sales
- E-commerce and e-commerce
- Selling in the service industry
- Creating sales proposals
- Customer relationship management
- Leadership and sales manager
- Sales promotion