Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

  • Poznasz techniki sprzedaży pośredniej i bezpośredniej i dowiesz się, jaka jest typologia klienta.
  • Opanujesz techniki psychologii sprzedaży.
  • Nauczymy Cię obsługi programów i aplikacji wspierających sprzedaż.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat budowy i wspierania struktur handlowych.
  • Nauczymy Cię prowadzenia negocjacji.
  • Pogłębisz swoją wiedzę na temat metod projektowania produktów i usług.
  • Zrozumiesz rolę instrumentów marketingowych w działaniu na rzecz aktywizacji sprzedaży. Poznasz istotę, strukturę i hierarchię rozwoju przedsiębiorstw handlowych.
  • Nauczymy Cię rozróżniać typy klientów i z łatwością dostosujesz formę i treść komunikacji do ich potrzeb. 
  • Poznasz i zastosujesz w praktyce techniki komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
logistyka

Praca dla Ciebie

  • specjalist(k)a ds. sprzedaży
  • lider/ka zespołu sprzedażowego
  • doradca klienta
  • reprezentant firmowy
  • specjalist(k)a ds. eksportu
  • menedżer/ka produktu
  • specjalist(k)a ds. kluczowych klientów (key account manager)
  • własna działalność gospodarcza

Program studiów

Przedmioty specjalnościowe:

  • B2B and B2C sales
  • E-commerce and e-commerce
  • Selling in the service industry
  • Creating sales proposals
  • Customer relationship management
  • Leadership and sales manager
  • Sales promotion
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF dziedzicz z produktu